Pohled Honzy:,, Co když ne, co když to neudělám?" ,, Marku.." políbil mě, tak rád bych ho líbal a nikdy nepřestal nejde to, musím ho nějak přimět ode mě odejít a to se bohužel neobejde bez toho aniž bych nám oboum zlomil srdce. ,, Marku přestaň... chceš vědět proč chci abys odešel?" Kývl. Tohle ho bude tak bolet a mě taky ,, byl to omyl... uvědomil jsem si že... Že k tobě nic necítím omlouvám se" přilétla mi dost silná facka ,, To mi říkáš teď?!" ,,V čem je rozdíl?" zeptal jsem se bez citu, bože jak mě to ubíjí. ,,V tom že jsem se do tebe zamiloval, miluju tě ty idiote" zařval ubrečeným hlasem. Zarazil jsem se, vážně řekl to co řekl, nezdálo se mi to? Nebyl jsem schopný nic dalšího říct ,,Ty mi na to nic neřekneš?" Taky tě miluju, bohužel mu to nemůžu říct, tak moc chci ale nemůžu. ,, Odejdi... prosím" ,, nemusíš to říkat dvakrát, sbohem Gejmre" ta zlost v jeho hlase mě úplně zlomila a jen co práskl dveřmi jsem po nich sjel, dal si hlavu ke kolenům a rozbrečel se jako nikdy. Myslel jsem že tím Marka ochráním ale v tu chvíli jsem ještě nevěděl že jsem ho tím akorát uvrhl do většího nebezpečí....
Pohled Marka:
Po tom co mi Gejmr řekl mile rád splním jeho přání. Nemyslel jsem si že může být tak bezcitný, ani mu už nedokážu říct jménem. Už chápu proč lidé říkají že od nenávisti k lásce a obráceně je jen krůček. Možná jsou to silná slova ale právě teď ho nenávidím. Nenapadla mě lepší věc než odjet za Erikem, možná jen potřebuju nálepku na zlomené srdce ale momentálně mě nenapadlo jaké to bude mít následky. Po dlouhé cestě jsem se ocitl u Erika, jakmile mě uviděl objevili se mu jiskřičky v očích. ,, Pojď ďalej, čo tu vôbec robíš?" ,, Přišel jsem ti říct že už o mě nemusíš bojovat" ,, vážně ako to?" zeptal se zvědavě a zároveň zákeřně ale to jsem ignoroval. ,, Protože jsem už jenom tvůj" ,, iba môj?" Prišiel blíž a začal mě hladit po tváři ,, Jen tvůj" přisvědčil jsem v tu chvíli mi nedošlo jaký ty dvě slova měli význam. Začal mě líbat teď jsem ještě měl šanci předejít tolika věcem jenže mě nenapadlo jak se to celé zvrtne...
Další část, oba mají zlomené srdce a oba udělali kolosální chybu která bude mít velmi vážné následky. Co se stane?
Jinak druhá série tajného ctitele začala, doufám že se vám bude líbit
ČTEŠ
Osudové setkání
FanficJedna akce, dva lidé. jeden dorazil na akci s cílem vidět člověka, kterého už nějakou dobu miluje. Druhý tam byl pozván jako host aby se potkal se svými fanoušky. Netuší, že setkání s jedním konkrétním člověkem mu změní život. K lepšímu? Toť otázka...