Nevěděla jsem jak tu část pojmenovat 😂
Pohled Erika:
Marek sa mi ešte nieozval, mal som ho zobrať k sebe ja a nie Gejmr. Ja sa mu vlastne ani nedivím že so mnou nechce hovoriť, takmer som ho zabil no nieurobil by som to. Strelil by som Sama a kľudne aj seba, milujem ho a on so mnou už pravdepodobne nechce mať nič spoločné. Prečo som sa do teho vôbec púšťal? Veď je jasné že Gejmr sa k nemu hodí viac. Je mu bližšie a to nie iba vzdialenosťou ale celkovo. Poznajú sa dlhšie, majú stejný zmisel pre humor. Keď nad tým tak rozmýšľam dochádza mi pre mňa nepekná vec a síce to že ako pár by boli dokonalý. Čo mám robiť, mám za nim ísť a pokúsiť sa zachrániť čo sa dá?...
Pohled Marka:
Kdo by si pomyslel, že se jednou budu dívat na film v Gejmrovo objetí, já rozhodně ne. ,, Měl bych už jít domů" řekl jsem když film skončil ,, Ještě ne" prosil jak malé dítě, což bylo roztomilé. Políbil jsem ho ,, Zavolám ti a brzy zase přijdu slibuju" byl překvapený a nejistý ,, vážně?" zeptal s nadějí v hlase. ,,Ano, proč zníš tak překvapeně?" ,, Myslel jsem že to pro tebe byl jen polibek..." ,, Myslel sis že to nic neznámá?" ,,Tak trochu" uchechtl jsem se a políbil ho tak procítěně jak jen jsem mohl. ,, Pořád si myslíš že to nic neznámá?" Otevřel pusu ale nic neřekl, stále byl nejistý. Tentokrát jsem mu dával krátké, jemné polibky, každý trval pár vteřin. ,, Ještě mi nevěříš?" Zakroutil hlavou že ne ale oči říkali opak, usmál jsem se a začal mu polibky obdarovávat jeho krk, zrychlil se mu dech. ,, Pořád ne" opět zakroutil hlavou, vím o co mu jde. Chce vědět kam až s tím přesvědčováním zajdu, tuhle hru můžou hrát dva Honzo. ,, No v tom případě tu asi nemám co dělat" řekl jsem hraným smutným tónem a otočil se k odchodu. Šel jsem pomalu ke dveřím, notak Honzo zastav mě, říkal jsem si v duchu. ,,Marku stůj" no konečně. Otočil jsem se zpátky na něj, došel ke mě a vášnivě mě políbil. ,, Věřím ti" usmál jsem se ,, já vím, zkoušel jsem tě" ,,Ty seš ale vypečenej" ,,Ty seš vypečenější" ,,Ne to ty" ,, vážně se budem zase hádat, kdo je víc vypečenej?" oba jsme dostali záchvat smíchu. (Kdo neviděl Marwovo video nepochopí 😂) přestali jsme se smát, rozloučil jsem se s ním a šel domů ,, Miluju tě" ozvalo se potichu za dveřmi ale já už to nemohl slyšet...
Další část, co myslíte bude Erik ještě bojovat? Jak se to vyvine mezi Markem a Honzou? Řekne mu Honza někdy o svých citech?
ČTEŠ
Osudové setkání
FanfikceJedna akce, dva lidé. jeden dorazil na akci s cílem vidět člověka, kterého už nějakou dobu miluje. Druhý tam byl pozván jako host aby se potkal se svými fanoušky. Netuší, že setkání s jedním konkrétním člověkem mu změní život. K lepšímu? Toť otázka...