Co když ne?

519 54 4
                                    


Pohled Honzy:

V klidu stříhám video, když někdo zazvoní, jdu otevřít. ,,Co ty tady děláš?" zeptám se Kela stojícího ve dveřích. ,, Prišiel som ti len niečo objasniť" ,,Co přesně?" ,,Buďem o Mareka bojovať, lebo ho milujem a nienechám ťa mi ho zobrať" ,, Myslím že už se mi to povedlo" trochu jsem ho provokoval a to sa mi vymstilo protože mi jednu vrazil. ,, Tak inak drž sa od neho ďalej lebo ak nie zle to pre ťeba dopaďne" ,,vyhrozuješ mi, jsi stejný jako tvůj bratr. Však já před tebou Marka uchráním." ,, Jemu by som nikdy neublížil no niemám problém ublížiť ťebe." podíval se na mě nenávistným pohledem a odešel. Markovi o téhle jeho návštěvě říkat nebudu ale budu si na něj dávat pozor, hlavně budu dávat pozor na Marka...

Pohled Marka:

Nemůžu dostat Erikova slova z hlavy, potřebuju objetí a poctit bezpečí a důvěry. To mi je schopná poskytnout jen jedna osoba asice Honza. Dojel jsem k němu a okamžitě po tom co otevřel dveře jsem ho objal. ,,To jsem potřeboval" šeptl jsem. ,,Co se stalo?" ,,Erik, byl u mě..." ,, Udělal ti něco?" zeptal se se strachem. ,,Ne jen se mnou mluvil, řekl že o mě bude bojovat, ví že mezi námi něco je" ,, Já vím" podíval jsem se na něj a všiml si rýsujícího se monokla pod jeho okem. ,,Co se ti stalo?" Jemně jsem se ho dotkl ,,nic... praštil jsem se" ,, Spíš to vypadá že tě praštil někdo... proboha byl to on že jo? Byl to Erik." ,, Marku prosím hlavně to neřeš, nechci aby ti ublížil" ,,a já nechci aby ubližoval tobě" chytl jsem ho za tváře a políbil jsem ho. Najednou se v jeho očích zaleskly slzy ,,Pro tvoje dobro... odejdi... přeruš se mnou veškerý kontakt.. a zapomeň na to co se mezi námi stalo... dělej jako by to neexistovalo" dostával ze sebe přes zesilující se pláč. ,, Proč... já nechci. Honzo co se stalo proč mě odháníš?" ,, Prosím neptej se mě... jen udělej co říkám" ,,Co když ne? Co když to neudělám?" Nechtěl jsem se jen tak vzdát. ,,Marku.."

Další část, Erik to že o Marka bude bojovat myslel vážně a Honzovi to dal jasně najevo. Honza se kvůli tomu snaží Marka odehnat, povede se mu to a jakým způsobem?

Osudové setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat