Nikdy mě neztratíš

514 52 6
                                    


Pohled Honzy:

Nemám mobil, vystoupil jsem z auta a šel si dovnitř pro mobil, otevíral jsem dveře a ozval se výbuch auto bylo v plamenech. Ještě že jsem vystoupil, kdybych to neudělal jsem mrtvý. Netrvalo mi dlouho a došlo mi čí je to práce, Kelo, stoprocentně Kelo. Musím se k němu co nejrychleji dostat, Marek je určitě u něj a řekl bych že ne dobrovolně. Nemám k dispozici auto, tak jsem si zavolal taxi, do půl hodiny jsem byl před jeho domem. Zazvonil jsem, Kelo otevřel a když mě viděl tvářil se že vidí ducha. Moje podezření se tím potvrdilo ,,kde je Marek?" Nic neříkal, tak jsem svoji otázku zopakoval rázněji ,,Kde..je.. Marek?" Když ani teď neodpověděl vtrhl jsem dovnitř ,,Marku?" Volal jsem jeho jméno, slyšel jsem velkou ránu ze shora, vyběhl jsem schody a viděl rozkopnuté dveře a v nich Marka. ,,Marku" ,, Honzo...ty žiješ" rozbrečel se radostí a objal mě. ,, Myslel jsem že jsem tě ztratil" ,, nikdy mě neztratíš"....

Pohled Marka:

Když jsem před sebou viděl Honzu, myslel jsem že mám halucinace. ,, Marku"  ,, Honzo...ty žiješ" rozbrečel jsem se a objal ho jak nejpevněji jsem mohl Myslel jsem že jsem tě ztratil" ,, nikdy mě neztratíš" tyhle slova mě zasáhla, v dobrém slova smyslu. Tiskl jsem se k němu a viděl Erika jak stojí opodál se zvláštním výrazem. Nebyl to ani naštvaný ani nebezpečný výraz, spíš... lítostivý a chápající. ,,Bežťe... hnied" oba jsme se na něj podívali, Honza mě chytl kolem ramen a vedl mě pryč. Nevím proč jsem to udělal ale vysmekl jsem se mu a objal Erika, možná to bylo proto že měl výraz smutného štěněte ale bylo mi ho líto. Sám to nečekal a chvíli trvalo než mi objetí opětoval, odtáhl jsem se, znovu se natiskl na Honzu a spolu jsme šli k němu. V hlavě mi pořád běhala otázka, je možné že mě Erik opravdu miluje? Co když mi ve skutečnosti nechtěl ublížit? Jsi moc naivní Marku...nebo ne?

Další část, Honza žije a zachránil Marka. Ten z nepochopitelného důvodu, začíná přemýšlet jestli ho Erik opravdu miluje a hledá v něm dobro. Má pravdu nebo se plete?

Osudové setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat