Vrať se mi💔😭

483 46 11
                                    


Pohled Marka:

Odtáhli jsme se a usmáli ,,Ty sis vážně vybral mě" to štěstí v jeho hlase bylo tak obrovské. ,,Ano, protože tě miluju a v nejtěžších chvílích si to byl ty, kdo mi pomohl. Zachránil si mi život." Dívali jsme se tomu druhému do očí a bylo to jakoby jsme existovali jen my, tak tomu ale nebylo. Malém jsem zapomněl na Erika, ohlédl jsem se Honzovy přes rameno a jak v ruce svírá nůž, kterým jsem se řízl a položil ho na linku. Už sa napřahoval že Honzu bodne ,,Nee" zařval jsem a otočil nás takže bodnul mě.  ,,Marku" skácel jsem se k zemi. ,, Proboha to nie, nemal si to byť ty" ,, vypadni!" Zařval na něj Honza a on kupodivu poslechl. Honza si klekl ke mě a zavolal záchranku. Já však cítím že tu nebudou dost rychle...

Pohled Honzy:

,, Vydrž záchranka už jede, jen vydrž" držel jsem ho v náručí a začínali mi téct slzy. ,,Nes... nestihnou..to" ,, stihnou... musí" nepřipouštěl jsem si že bych ho teď ztratil. ,, Alespoň jsem ti oplatil tu záchranu života" usmál se.
,, Už se to blíží... cítím to" ,, Nemluv tak, ty to přežiješ, rozumíš..ty to přežiješ" snažil jsem se přesvědčit jak jeho tak sebe ale i já jsem cítil jak slábne, slábl mu stisk a zpomaloval tep. ,, Honzo" podíval jsem se mu do očí, měl v nich slzy stejně jako já ,,miluju tě.." ,, já tebe taky" usmál se a zavřel oči, ruka kterou mě držel spadla volně podél těla. Zoufale jsem se pokusil nahmatat tep, ale nic. Je mrtvý, během chvíle jsem ho získal a ještě během menší ho ztratil. Začal jsem brečet, tak intenzivní pláč jsem ještě nezažil ,, prosím vrať se mi... prosím bože prosím vrať mi ho.."

Tak tohle je konec, vím není to happy end ale cítila jsem že chci aby to takhle skončilo. Pokud byste chtěli mohla bych napsat ještě jednu část. Jinak se můžete těšit na nový příběh Once upon a time, ship MarweX a MenT, chtěli byste dnes alespoň úvod?

Osudové setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat