"Pekala hoşçakal."dedim.
Jimin bana ciddi misin? bakışlarını attı.
"Hayır bu görevi yapmam."dedim, elbiseyi kafamdan hızlıca geçirdim.
Jimin düğmelerini iliklerken beni ciddiye almadığını belli eden bir şekilde gülümsedi.
"Ciddiyim."dedi. "Bunu yapacağından adım gibi eminim."
Yaklaşık yarım saat sonra verilen adrese doğru beline sarılmış bir biçimde motor üzerinde ilerliyordum. Bunu tabiki yapacaktım. Profilimde nişancılıktan ne kadar anladığımın yazdığını hiç hatırlamıyorum ama işte buradaydı, önümde. Lunapark'ın girişinde durmuş bu yaşananlar gerçek mi? diye düşünüyordum.
Jimin yan gözle bana baktı. "Burada ne işim var ki benim?"dedi. "Çok daha heyecan verici görevlerde bulunmuştum."
Hızla gözlerimi ekrana çevirip bahsedilen standı gözlerimle aramaya başladım. Işıkların arasında onu bukunca Jimin'i ciddiye almayıp hızla oraya ilerledim. Peşimden geldiğini biliyordum.
Standın önünde durduğumda Jimin bana yetişmişti.
Durup plan kurmaya karar verdik.
"Senin atış yapman gerekiyor bende hedefi bulacağım."derken bile gözleri etrafı tarıyordu.
Görev hala ekranda duruyordu.
Adresteki lunaparka git.
Boya ile nişan standından silahı al.
Yeşil yağmurluk giyen hedefi vur."En fazla üç kez atış yapabilirsin."dedi. "Fazlasında adam silahı almaya çalışacaktır."
Kafa salladım, "Ekip işi ha?"dedim.
Kafa sallamasıyla işe koyulduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NERVE ; 𝐩𝐣𝐦 [ᴇɴᴅᴇᴅ]
Fanfictionizleyici misin oyuncu mu? - nerve isimli filmden uyarlandı - *a n g s t*