n13rve

3K 307 62
                                    

Jimin,"Kızlardan hoşlanıyorum dedi."diye hayıfalandı. "Kızlardan hoşlanıyorum dedi. Ona kur yapan benim gibi bir erkek dururken kızlardan hoşlanıyorum dedi. Gerçekten inanılmaz."

Onu omuzlarından itekleyerek süpermarkete girdim. Jimin yapamıyorsa elbetteki ben yapabilirdim.

Mağzadan sevdiğim bir kaç ucuz abur cuburu sepete koyup lasaya ilerledim, kız beni bekliyormuşcasına gözlerini bana dikmişti.

Kasadan ürünleri gecirdikten sonra, "Yirmi beş."dedi.

"Telefon numaranın ilk iki hanesi bu mu?"diyerek erkeklerden kapattığım taktikleri uygulamayı denedim. Hayatımda bir kıza hiç asılmamıştım.

"Hayır, ücret."dedi.

Cebimden parayı çıkarıp ağır ağır saydım.

"Peki bana gerçek ilk iki rakamı söylemeye ne dersin? Belki devamını da söylersin?"dedim.

Tam anlamıyla rezalettim.

Kız gözlerini devirdi, "Nerve izlemediğimi mi zannediyorsun? Telefonunu çekim yapmak için tuttuğun tuhaf açıdan bile belli bu."dediğinde pes ettim.

"Pekala, Pekala. Madem Nerve'ü izliyorsun, şu an ne kadar aç olduğumu da biliyorsundur. Bir güzellik yapamaz mısın?"dedim.

Kız nefes vererek kasanın altına eğilip bir kart çıkardı. Üzerine numaralar yazdığında telefon numarasını almanın görev olduğunu zannettiğini düşündüm.

"Görevim numaran değil."dedim.

Bana kartı uzatarak, "Biliyorum. Sana kuponları vereceğim ama şu partnerinle aranız olmazsa benimle deneyeceğine söz ver?"dedi.

Kaşlarımı kaldırarak, "Neyi?"dedim.

"İlişki."diyerek kuponları çıkarmak için eğildi.

"Ne? Bizim onunla bir ilişkimiz falan yok."dedim.

Kafasını kasanın altından çıkaramadan, "Onunla küvete girdin."dedi.

Önüme bir duzine kupan koyduktan sonra onunbana itekledi, "Tabiki bir ilişkin var."dedi.

 NERVE ; 𝐩𝐣𝐦 [ᴇɴᴅᴇᴅ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin