Part 18/Ehkä?

2.6K 180 83
                                    

*Junen POV*

Alan hitaasti heräämään kauheaan pääkipuun. Mitä ihmettä on tapahtunut?
Avaan hieman silmiäni ja katson kelloa. Kaksitoista päivällä, vähän venähtänyt tää nukkuminen näköjään. Katson Harleyn puolelle ja näen vain hänen tyhjän sängyn. Pian kuulen yskäisyn toiselta puolelta, jossa näen hyvin vihaisen näköisen Harleyn.

"Nyt kuules June, mikä sulla liikku päässä? Päätit mennä yksin putouksille vetämään kännit!" Harley huusi päin naamaani.
"Siitä tää pääkipu siis johtuu.. Haetko mulle särkylääketta?" Hieron hieman päätäni.
"June Simons älä vaihda aihetta!" Harley huutaa, mutta kuitenkin heittää minulle päänsärkylääke laatikon ja vesipullon.
"No niin kerro mulle yks hyvä syy, miksi sä hankkiutuisit humalaan" Harley kysyi, ottaessani särkylääkettä.
"Mä tajusin etten mä oo koskaan rakastanut Williamia, vaan Alexiä, mulle tuli huono omatunto kun mä vaan johdin sitä harhaan" Mumisin ja kaaduin takaisin sängylle makuulleen.
Harley huokaisi hieman ja katsoi minua pieni hymy huulillaan.
"Okei ootko sä kipee? Vai miten sä et oo vielä alkanut huutamaan 'Jalex tapahtuu, mun elämä on taas kunnossa' tai jotain muuta vastaavaa" Naurahdan hieman.
"Mä huudan heti kun sun krapulas vähän helpottaa, mehän ei haluta että saat myös korvasyövän eihän?" Harley virnistää hieman ja istuu vierelleni.
"Mutta kuule, sinä ja William ootte nyt eronnut, mikä on hyvä juttu, joten nyt sinä ja Alex voitte alkaa seurustelemaan, molemmilla on kuitenkin tunteita toista kohtaan"
"Se ei oo niin helppoa, entäs William? Me erottiin eilen ja olisin heti Alexin kimpussa" Huokaisen hieman ja katson Harleyta.
"Ei hätää kulta, kyllä tää kaikki menee vielä oikeinpäin" Harley sanoi ja tuli viereeni makaamaan.

Hetken päästä Harley pomppasi ylös ja veti minut samalla.
"Mä tiedän mikä saa sun olon paremmaks!"
"Voi ei.." Mumisin hiljaa ja katsoin Harleyn iloista naamaa.
"Turpa kiinni" Harley naurahti ja veti minut kauemmas sängystäni.

"Mä herään aamuviideltä,
otan vihreän teekupin liedeltä.
Ja järjestän vinyylit uusiin pinoihin.
Mä joraan niitä biisejä
joista saan kiksejä,
ja ripustan taas uudet merkit
rotsin hihoihin"

Harley alkoi laulamaan ja pyörähtelemään hieman

"Mä tahdon muuttaa,
youngilla maailmaa
ja laulaa kun vapaa
maailma bailaa"

Harley viittoi kädellänsä minua osallistumaan.

"Huuda, huuda ilosta!
Huuda, huuda vapaudesta ja
huuda, huuda onnesta!
Ja sä voit jatkaa valehdellen
tai sä voit tietää totuuden"

Lauloin Harleyn kanssa.

"Mä nautin siitä tunteesta,
kun sanon hyvää huomenta
ja näen jotain riemua
ohikulkijan ilmeestä.
Mä tanssin yksin kadulla
ja pidän ovet avoinna.
Ja nautin joka hetken jälkeen
lisää elämästä"

Lauloin yksin ja Harley nauroi taputtaen vieressäni.

"Mä tahdon muuttaa,
youngilla maailmaa.
Ja kun se soi
rock'n roll ei kuolla voi.

Huuda, huuda ilosta!
Huuda, huuda vapaudesta ja
huuda, huuda onnesta!
Ja sä voit poistuu hymyillen.
Huuda, huuda ilosta!
Huuda, huuda vapaudesta ja
huuda huuda onnesta!
Ja sä voit jatkaa valehdellen
tai sä voit tietää totuuden"

Lauloimme yhdessä koko laulun loppuun, jonka jälkeen kaaduimme sängylleni nauraen.

"Kiitos, se piristi mua" Hymyilin kiitollisesti.
"Tätähän varten kaverit on keksitty" Harley hymyilee.
"Mä tuun huomenna mukaan sun laulutreeneihin, sain järkättyy meille yhteiset" Harley nauroi hieman.
"Kiva" Hymähdän ja hymyilen.

She made me fall for her//FinnishWhere stories live. Discover now