*Alexin POV*
Pari päivää on kulunut. William ja June on yhdessä. He ovat käyneet monilla treffeillä, pitävät toisiaan käsistä ja kaikkea muuta, joka liittyy seurusteluun.
Mutta.
Tänään olen päättänyt kertoa Junelle, tykkääväni hänestä. Vaikka se saattaakin pilata hänen suhteensa Williamin kanssa, tai vielä pahemmin, minun kanssa. Mutta minun täytyy ottaa se riski. En voi vain pitää näitä tunteita itselläni, minun täytyy kertoa Junelle.
Heti koulun jälkeen.Koulussa välttelin Junea, ei ehkä paras asia jos meinaan kertoa hänelle tunteeni, mutta hän oli koko ajan Williamin kanssa. Enkä halunnut nähdä heidän ällöttäviä lepertelyjään. Joten vietin koko päivän Ericin kanssa, sillä Jonathan oli Harleyn kanssa.
Viimeisellä tunnilla jouduin jäämään pidemmäksi aikaa luokkaan, olin kuulemma 'ihan muissa maailmoissa' tunnilla, taisin ajatella Junea koko tunnin. Opettajani pälpätti vain jotain kuinka minun pitäisi keskittyä koulussa, että pääsisin hyvin maksavaan työhön ja blaa blaa blaa.
Kaikkea turhaa löpinää, ei mitään tärkeää muistettavaa.Päästyäni vihdoin pois luokasta, June seisoi suoraan edessäni ja hän oli muuten todella vihaisen näköinen.
Hän otti minua kovakouraisesti käsivarresta kiinni ja veti minut koulun parkkipaikalle, joka oli aivan tyhjä, minun moottoripyörääni lukuun ottamatta."Miks ihmeessä sä oot vältelly mua?" June tiuskaisi.
"En oo"
"Oothan, aina kun sä näet mut ja Williamin sä käännyt pois!" June sanoi hieman kovemmalla äänellä ja laittoi kädet puuskaan.
"No ehkä mä en halua nähdä sua ja Williamii yhdessä!" Korotin ääntäni.
"Mikä sun ongelmas on!?" Tällä kertaa June oli huutamassa täydellä äänellä.
"Mä tykkään susta! Mä vittu rakastan sua!" Huusin kurkku suorana.
"No ehkä se on se vitun ongelma, että mäkin tykkään susta!" June huutaa, mutta hiljentyy äkkiä laittaessaan kätensä suunsa eteen.Silmäni suurenivat hieman.
June tykkää minusta myös.
Katson Junea silmiin ja hän katsoo minua.
Siirrän hitaasti Junen kädet pois hänen suunsa edestä ja lähestyn häntä rauhallisesti.
June nojautuu myös lähemmäksi minua.
Ja pian huulemme kohtaavat, me suutelemme. Liikumme suudelmassa hitaasti, aivan kuin meillä olisi koko maailman aika käytössämme.Se kaikki loppui silti lyhyeen, sillä William oli tullut paikalle ja nähnyt kaiken.
"June?" William sanoi hiljaa.
June perääntyi nopeasti ja katsoi Williamia kauhuissaan.
"William.. Mä-.."
"Ei älä, mä tajuan kyllä mä en ollut tarpeeksi, vaan sun pitää hankkia toinenkin mies" William naurahti sarkastisesti ja pudisti päätään.
"William.." Aloitin ennen kuin William keskeytti minut.
"Ei ei, älä sano mitään, mä luulin että me ollaan parhaita kavereita, mutta mitä mä näenkään mun niin sanotun parhaan kaverin ja tyttöystävän suutelevan toisiaan" William naurahti ja huomasin kuinka hänen silmänsä alkoivat vettymään.
"Pitäkää hauska loppuelämä.." Hän sanoi hiljaa ja käveli pois.
"William!" June yritti juosta perään, mutta pidättelin häntä. Tiesin Williamin haluavan olla yksin."Anna sen olla yksin" Sanoin hiljaa.
June repi itsensä irti otteestani.
"Mikä vittu sua vaivaa?" June huusi.
"Ensin sä ignooraat mua ja sitten sä tuut ja kerrot mulle sun tunteet! Ja nyt vittu pilasit mun suhteen! Oisit voinu tulla aikasemmin kertomaan!" June huusi täysiä ja näin kuinka kyyneleet olivat vaarassa tippua.
"Anteeks June, mä en ajatellut tätä loppuun asti.." Sanoin hiljaa ja painoin pääni hieman alaspäin.
"No et näköjään!" June lähti kävelemään nopeasti pois päin.
Annoin hänenkin mennä, hän varmasti haluaa olla yksin.Menin moottoripyörälleni ja ajoin kotiin. En nähnyt Junea ajomatkallani, hän oli varmannyt mennyt jonnekkin muualle hetkeksi aikaa.
Minäkin menisin, haluaisin olla täysin yksin tälläisen jälkeen.
Olen idiootti, en ajatellut tätä loppuun asti ja nyt varmaan pilasin välini Junen ja Williamin kanssa.
ESTÁS LEYENDO
She made me fall for her//Finnish
Romance"Satutitko sä sun polves kun tipuit taivaasta" nojasin uuden tytön lokeron viereen ja laitoin parhaan ilmeeni kehiin. Taas yksi uusi tyttö joka tulee rakastumaan muhun epätoivoisesti. Tyttö paiskaisee lokeronsa kiinni ja katsoo minua hymyillen. "Yk...