*Alexin POV*
Herään kesken kaiken jonkun ravistellessa minua. Avaan silmäni ja näen että se on äitini.
"Herää nyt Alex! Sun pitäis olla jo koulussa!"
Mumisen vain jotain ja nousen ylös, osoitan huoneeni ovea merkiksi äidilleni. Hän tajuaa sen ja lähtee huoneestani. Katson kelloa ja se on jo kymmentä vaille kahdeksan ja koulu alkaa kahdeksalta, mutta oikeasti kuka välittää. Nousen ylös ja laitan päälleni mustan t-paidan ja tummat farkut. Juoksen portaat alas, heitän reppuni olalleni, laitan kengät jalkaan ja lähden ulos. Hyppään moottoripyöräni selkään ja lähden ajamaan koulua päin.Koulun parkkipaikalla näen kolmen kaverini odottavan minua, jotka ovat Eric, Jonathan ja William. Kun he näkevät minut, he kävelevät luokseni, vaihdamme pari sanaa ja lähdemme koulua päin.
Olen siis Alex Lowerhall, olen meidän koulun 'bad boy', harrastan yhden yön juttuja ja kaikki tytöt kuolaa mun perään. Rakkaus ja seurustelu ei oo mun juttu, eikä tuu koskaan olemaan. Mä oon 16 vuotias, noin viikon päästä 17. Asun keskikokoisessa omakotitalossa mun äidin kanssa. Mun isä kuoli syöpään 2 vuotta sitten, mutta mä en ees ollut sen kanssa läheinen, joten pääsin sen yli nopeasti. Mun 3 parasta kaveria on Eric, Jonathan ja William. Me ollaan aina neljästään, paitsi monesti jotkut meidän koulun suosituimmat tytöt hengailee meidän kaa.
Meidän saavuttua luokkaan, kaikkien katseet kääntyy meihin päin. Se on normaalia, me tullaan aina myöhässä ja ollaanhan me koulun suosituimmat kuitenkin.
"Taas myöhässä!" Matikan opettajamme huutaa meille.
"Vielä yksi myöhästyminen ja te kaikki joudutte jälki-istuntoon, taas!"
Me vain nyökkäämme ja menemme paikoillemme.
William istuu viereisellä pulpetti parilla, jonkun muijan kanssa joka yrittää iskee Williamia koko ajan. Eric ja Jonathan istuu vierekkäin mun edessä ja mä istun ihan takana, yksin, sillä meitä on pariton määrä, mutta se on hyvä, en haluais istuu kenenkään ärsyttävän muijankaan vieressä.Tunnin loputtua menimme lokeroiden vastakkaiselle seinälle, se on meidän paikka kattoo, kuka muija on meidän seuraava yhen yön juttu.
"Hei kato tuol on joku söpö blondi sen kaapilla, ei näytä tutulta, varmaan joku uus" William vinkkas mulle.
"Kympistä vetoo et se rakastuu muhun täysin, saan sen numeron ja saan sen sänkyyn jo tänä iltana" laitoin vedon pojille.
Kaikille sopi veto ja niin mä lähdin uuden tytön luo."Satutitko sä sun polves kun tipuit taivaasta" nojasin uuden tytön lokeron viereen ja laitoin parhaan ilmeeni kehiin. Taas yksi uusi tyttö joka tulee rakastumaan muhun epätoivoisesti.
Tyttö paiskaisee lokeronsa kiinni ja katsoo minua hymyillen.
"Yksi; väitätkö sä että mä oon paholainen? Ja toinen; ei, koska mun poikaystävä otti mut kiinni" tyttö painotti sanaa poikaystävä, sitten hän vain virnisti minulle ja lähti. Se ees ei halunnut antaa sen numeroa mulle?
Jään tuijottamaan tytön selkää, hänen lähtiessään. Mitä just tapahtu?"Wow, ensimmäinen joka ei kiinnostu ensi silmäyksellä Alexiin" Eric sanoi ja nojaa uuden tytön lokeroon.
"Hyvä perse sillä on" William sanoo, tuijottaen tyttöä.
"Mmhmm" mumisen ja katson edelleen tyttöä.
"Mut hei, sä oot nyt meille kaikille sen kympin velkaa" Jonathan muistuttaa."Miten se ei ees halunnu mun numeroa?" Jankutan pojille, kun olemme kävelemässä luokkaan ja vau tällä kertaa ajoissa.
"Kaikki vaan ei oo niin pakkomielteisiä suhun Alex" Jonathan sanoi kun astuimme luokkaan.
"Ja hei se sano et sillä on poikakaveri" Eric kuiskasi mennessään omalle paikalleen. Minä vain tuhahdin ja istuin paikalleni. Yleensä kaikki on heti mun perään ja monella niillä on jo poikakaveri tai sitten ne on eronnut niistä mun takia, mutta miks se ei näyttänyt tippaakaan kiinnostuneelta?"Oppilaat! Teille on tullut uusi oppilas ja hän esittäytyy nyt teille vähän" historian opettajamme sanoo.
Luokkamme ovi avautuu ja sieltä tulee se blondi tyttö hymyillen. Kieltämättä se on kyl söpö ja moni poika kattoo sitä ihaillen, jopa William. Moni muija vaan näyttää ihan kateelliselta.
VOCÊ ESTÁ LENDO
She made me fall for her//Finnish
Romance"Satutitko sä sun polves kun tipuit taivaasta" nojasin uuden tytön lokeron viereen ja laitoin parhaan ilmeeni kehiin. Taas yksi uusi tyttö joka tulee rakastumaan muhun epätoivoisesti. Tyttö paiskaisee lokeronsa kiinni ja katsoo minua hymyillen. "Yk...