Part 27/Ocean eyes

1.2K 77 21
                                    

Alexin POV


"It's you, it's you, it's all for you, everything I do. I tell you all the time, heaven is a place on earth with you. Tell me all the things you want to do. I heard you like the bad girls honey, is that true? It's better than I ever knew. They say the world was built for two. Only worth living if somebody is loving you. Baby now you do, now you do. Now you do, now you do."


Hurraan ja taputan muun yleisön kanssa. June ja Harley hymyilevät, kumartavat ja kävelevät pois lavalta. He lauloivat yhdessä Lana Del Reyn 'Video Games'. He kuulostivat mahtavilta. Etsin katseellani muita ystäviäni. Jonathan seisoo aivan eturivissä, taputtamassa tytöille. Eric on samalla rivillä kuin minä, muutaman penkin vasemmalla. Madelyne ja Lola istuvat vierekkäin taaempana. He ovat tulleet hyvin läheisiksi tämän parin päivän aikana. Junen mukaan Madelyne viettää enemmän aikaa Lolan luona kuin Junella. Hän on aivan varma että he seurustelevat.

Pikkuhiljaa sali alkoi tyhjenemään. Minä ja Jonathan jäimme odottamaan Junea ja Harleyta. "Te olitte ihan huippuja! Ihan turhaan hermoilit." Jonathan sanoo ylpeästi ja suutelee Harleyta. Harley nauraa ja suutelee tätä takaisin, kietoessaan kätensä hänen ympärilleen. June hymyilee ja tulee halaamaan minua. "Se meni ihan super hyvin." Sanon. "Kiitti. Meidän pitää jäädä tänne laittaa kamat kuntoon, haluutteks auttaa meitä?" June kysyy ja osoittaa mikkejä ja stereoita. "Teen mitä tahansa päästäkseni pois Bilsan tunnilta." Jonathan naurahtaa ja alamme hoitamaan paikkoja kuntoon.

Saatuamme roudattua kaikki tavarat omille paikoilleen muutaman opettajan avulla, saimme luvan jäädä loppu tunnilta pois. Harley ja Jonathan lähtivät kahdestaan jo ties minne. Minä ja June menimme pihalle istumaan.

"Uskotko sä että Lola ja Madelyne on yhessä?" June kysyy minulta. "Todennäköisesti. Mutta meidän ei pitäis hoputtaa niitä, antaa niiden kertoa meille omassa rauhassa, Madelynehän ei oo edes vielä kertonut tykkäävänsä tytöistä ja se on vasta päässy pois huonosta suhteesta." Selitän Junelle. Hän nyökkää hieman. "Ne olis tosi söpö pari." June hymyilee. "Ei söpömpi kuin me, mut tosi söpöi kuitenkin." Hän jatkaa naurahtaen.

"Ootatko sä lukiosta pois pääsyä? Enää alle vuosi että me valmistutaan." Kysyn pienen hiljaisuuden jälkeen. "Joo. Todellakin, täällä on tapahtunut ihan liikaa draamaa mulle." June vastaa. "Mut mä tapasin sut, se parantaa tätä kaikkea paljon."

"Meinasitko mennä yliopistoon tän jälkeen?" Jatkan kyselemistä. "Joo, meinasin hakea jonnekin tänne San Franciscoon, musiikin puolelle. Sä?"June kysyy. "Joo, en tiiä vielä minne, mutta meinasin kuitenkin pysyä San Franciscossa." Vastaan. "Ehkä me voidaan muuttaa yhteen sitten, vaikka ei oltaisikaan samassa koulussa?" Jatkan varovaisesti. "Niin sun ei tarttis asua Henryn ja Gracen kanssa. Me voitais ottaa Diva mukaan."

Grace oli muuttanut heidän luokseen. Hänellä oli edelleen joku ihmeen ongelma Junea, sekä Harleyta ja Madelynea vastaan. Hazel ei häirinnyt häntä ollenkaan, ja Hazelkin tuntui tykkäävän Gracesta. June oli vihdoin saanut hakea koiransa takaisin, sillä ehdolla että se pysyy yläkerrassa ja June hoitaa sitä. Harley ja Jonathankin olivat jo puhuneet yhteen muuttamisesta. Tai ainakin Harleyn muuttamisesta Jonathanin perheen luokse. Madelyne muuttaa pois valmistumisen jälkeen. Hän menee Lolan kanssa yliopistoon Campbridgeen, Harvardiin. He molemmat tulevat saamaan stipendin päästäkseen sinne.

"Oikeesti? Haluaisitko sä muuttaa mun kanssa yhteen?" June katsoo minua hämmentyneenä. "Totta kai!" Sanon iloisesti. "Mä rakastan sua niin paljon. Sä oot tehny musta paremman ihmisen, ja mä oon ikuisesti kiitollinen sulle siitä. Ei oo ketään muuta kenen kanssa mä haluaisin asua yhdessä, kuin sinä."

She made me fall for her//FinnishOnde histórias criam vida. Descubra agora