Part 28/Lupaus/BONUS

1K 72 26
                                    

Madelynen POV

Minä ja Lola olemme kahdestaan Lolan luona, katsomassa Netflixistä The End of the F***king World sarjaa. Makasin heidän olohuoneen sohvalla ja Lola minun päälläni, hänen päänsä vatsallani. Lolan äiti on vielä töissä, yövuorossa. Hänellä alkoi neljän aikaan aamuyöllä ja loppuu kahdeltatoista päivällä. Juuri nyt kello on kymmenen aamulla.

"Milloin meidän pitäis kertoa muille?" Kysyn hiljaisesti. "Sitten kun ne on tarpeeks rohkeita ottaa sen esille." Lola vastaa. Kikatan hieman. "Joten me ei piilotella niiltä mitään?" Varmistan Lolalta. "Ei, me ollaan ihan kuin me oltais kahdestaan." Lola hymyilee. "Ei ehkä ihan kun me oltais kahdestaan.." Mumisen. Lola nauraa ja läimäisee kättäni, jolloin alan nauramaan hänen kanssaan.

Naurun loputtua jatkamme ruudulla olevan sarjan katsomista. Muutaman jakson jälkeen puhelimeni viestiääni soi.


Junelta, Madelynelle

'Tänään rannalle! Me tullaan hakee teidät Jonathanin kyydillä puolen tunnin päästä. Oottehan Lolalla?'


"Mennäänkö rannalle porukan kaa? Ne tulis hakemaan meiät täältä puolen tunnin päästä." Ilmoitan Lolalle. "Joo, mennään vaan."


Madelynelta, Junelle

'Joo, nähään sitten!'


Lola lähtee pois Netflixistä ja sammuttaa television. Menemme hänen huoneeseensa vaihtamaan uikkarit ja kevyemmät vaatteet yöasujemme tilalle. Päätimme ettemme tarvitse muuta kuin pyyhkeet mukaan. Lola kävi hakemassa kylpyhuoneesta meille molemmille pyyhkeet. Menemme takaisin alakertaan istumaan sohvalle.

"Sä näytät hyvältä." Lola kommentoi ja katsoo minua päästä varpaisiin. "Mutta toisaalta sä näytät aina hyvältä." Hän jatkaa ja virnistää hieman. "En ees." Naurahdan ja tönäisen häntä hieman. "Kyllä näytät! Nyt pidä se suus kiinni." Lola näyttää minulle kieltä. "Entä jos en?" Virnistän.

Lola nostaa toista kulmakarvaansa. Hän istuu syliini, niin että olemme vastakkain ja laittaa kätensä olkapäilleni roikkumaan. Hän katsoo minua suoraan silmiin ja hymyilee. "Sä oot niin kaunis." Lola sanoo hiljaa ja suutelee minua. Asetan käteni hänen lantiollensa ja suutelen häntä takaisin.

Ennen kuin asiat kerkeävät menemään pidemmälle kuulemme yskäyksen. Lola kääntää päänsä katsomaan äänen suuntaan, muttei muuta asentoaan muuten. "Mä toivon ettei tässä sohvalla tapahtunut mitään, sillä mä en halua istua siihen silloin." Yanet kiusoittelee. Lola nauraa ja pudistaa päätänsä, samalla kun minä laitan punaiset kasvoni piiloon hänen kaulaansa. "No hyvä." Yanet yhtyy nauruun.

Vasta kun kuulen Yanetin lähtevän Lolan naurun yli nostan pääni esille. Lola lopettaa nauramisen ja katsoo minua. "Sä oot ihan punanen."

"Lopeta." Valitan ja laitan käteni peittämään kasvoni. "Se on sulosta." Lola naurahtaa ja siirtää käteni pois kasvoiltani. Pyöritän silmiäni ja hymyilen hieman. "Muut on kohta täällä." Lola antaa nopean suukon poskelleni ja nousee ylös, ojentaen kätensä minulle. Menemme käsi kädessä keittiöön Yanetin luo. "Me lähetään kohta rannalle muitten kaa, ne tulee hakemaan meidät." Lola ilmoittaa ja ottaa hiukan vettä, jonka jälkeen hän ojentaa sitä minulle. Yanet nyökkää ja jatkaa ruoan tekoa.

Heti sen jälkeen kuulemmekin tööttäyksen pihalta. Otamme pyyhkeet ja laitamme kenkämme nopeasti jalkaan. "Yrittäkää olla saamatta muita kipeiks teidän PDA:lla!" Yanet huutaa ennen kuin pääsemme ovesta ulos. Me vain nauramme ja juoksemme autolle.

She made me fall for her//FinnishTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang