Junen POV
"Mennäänkö tänään rannalle? Kutsutaan muutkin mukaan." Alex ehdottaa. "Joo, laita sä viestii Jonathanille ja Ericille, niin mä laitan Madelynelle." Alex nyökkää ja ottaa puhelimensa esille. Otan omani pois latautumasta, Alexin pöydältä. "Jonathan voi varmaan hakee kaikki? Jos me vaan änkeydytään sinne, jotkut istuu sylikkäin." Kysyn varmuudelta. "Joo, puolen tunnin päästä?" Alex kysyy. "Jep."
Junelta, Madelynelle
'Tänään rannalle! Me tullaan hakeen teidät Jonathanin kyydillä puolen tunnin päästä. Oottehan Lolalla?'
Madelynelta, Junelle
'Joo, nähään sitten!'
"Madelyne ja Lola on tulossa." Ilmoitan ja heitän puhelimeni takaisin missä se olikin. "Muutkin on tulossa. Meidän varmaan kannattaa alkaa valmistautumaan." Alex nousee ylös ja alkaa etsimään tavaroitaan.
Otan bikinini, sekä kevyemmät vaatteet laukustani ja menen vaihtamaan ne vessaan. Samalla kun Alex vaihtaa omassa huoneessaan.
Vähän reilun kolmenkymmenen minuutin päästä kuulemme Jonathanin auton tööttäävän pihasta. Sanomme heipat Alexin äidille ja menemme pihalle. "Sori oltiin vähän myöhässä, Harleylla kesti löytää sen vaatteita." Jonathan nauraa. Hänen vieressään olevan Halrey lyö Jonathania ja kikattaa hieman itsekin.
"Mites me tehdään tää istumis juttu?" Eric kysyy takapenkiltä. "Mä istun Alexin syliin ja Lola Madelynen, tai toisinpäin." Sanon istuessani Alexin syliin. Hän laittaa turvävyön meidän molempien yli ja kiinnittää sen. "Täs on Lolan osoite." Annan puhelimeni Jonathanille, joka lähtee ajamaan Lolalle päin.
Lolan pihassa Jonathan tööttää. Hetken päästä he juoksevat nauraen ulso ovesta, pyyhkeet käsissään. "Moi, mihin me istutaan?" Madelyne kysyy ja avaa takapenkin oven. "Sylikkäin." Harley virnistää hieman penkiltään. Madelyne punastuu hieman ja istuu toisen ikkunan viereiselle penkille. Lola istuu Madelynen syliin ja laittaa heidän turvavyön kiinni. Madelyne asettaa kätensä Lolan ympärille, Lolan nojatessa Madelyneen. Minä ja Harley virnistämme toisillemme peilin kautta.
"Haluutteko kuunnella jotain musiikkia?" Jonathan kysyy laittaessaan radiota päälle. "Totta kai, tunnetko sä ees meitä." Vitsailen. Jonathan nauraa ja etsii sopivaa kanavaa. "Tämä tämä tämä!" Harley pysäyttää Jonathanin. Radiossa alkoi juuri soimaan Camila Cabellon 'Havana'.
Havana, ooh na-na. Half of my heart is in Havana, ooh-na-na. He took me back to East Atlanta, na-na-na. Oh, but my heart is in Havana. There's somethin' 'bout his manners. Havana, ooh na-na.
He didn't walk up with that "how you doin'?". (When he came in the room.) He said there's a lot of girls I can do with. (But I can't without you.) I knew him forever in a minute. (That summer night in June.) And papa says he got malo in him. He got me feelin' like ooh-ooh-ooh, I knew it when I met him. I loved him when I left him. Got me feelin' like ooh-ooh-ooh, and then I had to tell him. I had to go, oh na-na-na-na-na.
Havana, ooh na-na. Half of my heart is in Havana, ooh-na-na. He took me back to East Atlanta, na-na-na. Oh, but my heart is in Havana. My heart is in Havana. Havana, ooh na-na.
Loppumatkan lauloimme yhdessä kaikkia radiosta tulevia lauluja. Ariana Grande, Maroon 5, Halsey, Khalid ja Normani, Lady Gaga, Post Malone, Marshmello.. Kaikkea mahdollista.
Saavuimmekin pian rannalle. Siella ei ollut kovin täyttä, muutamia ihmisiä siellä ja täällä. Etsimme hyvän kohdan ja levitämme siihen pyyhkeemme. Jonathan laskee eväskorin pyyhkeidemme keskelle. Hän ja Harley oli ottanut juomia, sekä tehnyt eväitä kaikille.
Eric, Jonathan ja Alex päättivät mennä pelaamaan vesisotaa. Minä, Harley, Madelyne ja Lola jäimme ottamaan aurinkoa. "Millon häät pidetään?" Harley kysyy Lolalta ja Madelynelta, jotka ovat todella lähekkäin toistensa kanssa. He voisivat olla vain hyviä ystäviä, mutta emme kumpikaan uskonut sitä.
"M-mitä?" Madelyne kysyy ja punastuu. "No siis tehän ootte ih-.." Yhtäkkiä Harleyn lauseen katkaisee hänen oma kiljuntansa. Käännän katseeni hänestä Lolaan ja Madelyneen. Lolan molemmat kädet olivat Madelynen poskilla, ja he suutelivat toisiaan. Tunnen silmäni suurenevan, laitan käteni suulleni ja Harleyn suulle, ihan vain lopettaakseni sen kiljumisen.
Lola irrottaa otteensa ja istuu Madelynen viereen. Hän laittaa kätensä Madelynen olkapäille ja katsoo meitä virnistäen. "Tehän halusitte tietää ollaanko me yhessä. Toivottavasti toi vastas teidän kysymykseen." Hän nauraa meidän ilmeillemme ja Madelynen punaiselle naamalle.
"Todellakin! Oikeesti siis shippaan niin paljon että halkeen! Mä oon kapteeni!" Harley höpöttää yli innokkaasti, jolle me kaikki nauramme. Hetken auringonoton, ja hyvin yksityiskohtaisen tarinan kuinka Madelyne ja Lola alkoivat seurustelemaan, jälkeen päätimme liittyä poikien vesisotaan.
Alex ja minä makaamme kahdestaan pyyhkeillä. Kaikki muut ovat vielä uimassa tai menneet ranta ravintolaan. Taivas on kirkkaan punaisen ja oranssin värinen. Aurinko oli laskemassa. Minun pääni oli Alexin rinnan päällä, katsoimme taivasta hiljaa.
"Haluaisitko sä mieluummin tyttö- vai poikavauvan?" Alex kysyy yhtäkkiä. "Ei mulle oo väliä sukupuolesta, kumpi vain käy mulle. Entäs sä?" Vastaan ja jatkan taivaan tuijottelua. "Ei mullakaan ole väliä. Mitkä nimet sä haluaisit antaa sun lapsille?" Alex kyselee. Mietin hetken aikaa ennen kuin vastaan. "Tytölle Vanessa Lily Harley ja pojalle Noah Luke Wyatt."
"Ne on nätit nimet." Alex vastaa. "Alex." Sanon hetken päästä. "Hm?" Käännyn katsomaan häntä. "Lupaathan, että jos me joskus saadaan lapsi yhdessä, jos mä en jostakin syystä pysty kasvattamaan ja hoitamaan sitä, lupaa mulle että sä kasvatat siitä hyvän ihmisen." Katson Alexia silmiin. "Koska mun äiti ei pystynyt siihen isän kuoltua, mutta mun lapsella pitää olla parempi lapsuus kuin mulla." Tunnen parin kyyneleen putoavan poskilleni.
"Totta kai June, mä lupaan. Mutta älä sano noin, okei, sä tuut kyllä olemaan siellä sun lasta varten." Alex pyyhkii kyyneleeni pois ja hymyilee minulle. Nyökkään hieman ja nousen halaamaan Alexia. "Oot ihana." Mumisen hiljaa. "Niin säkin."
---
Kolmanneks viimeinen kappale... Alexin ja Junen tarina alkaa käymään loppuaan.
Kiitos kiitos niin paljon yli 50K lukukerrasta! Ootte ihan mahtavia! En ollenkaan tätä tarinaa alottaessa että tää sais mitenkään paljoo lukukertoi. En edelleenkään oikein usko sitä. Oon niin kiitollinen, ootte ihania! 💜
Q: Mitkä on teidän lempiasioita joulussa?
A: Perheen kanssa olo ja antaminen, jouluelokuvatkin on aika jees 🎄
Kommentoikaa, äänestäkää ja lukekaa 🌹
Love y'all 💕
ESTÁS LEYENDO
She made me fall for her//Finnish
Romance"Satutitko sä sun polves kun tipuit taivaasta" nojasin uuden tytön lokeron viereen ja laitoin parhaan ilmeeni kehiin. Taas yksi uusi tyttö joka tulee rakastumaan muhun epätoivoisesti. Tyttö paiskaisee lokeronsa kiinni ja katsoo minua hymyillen. "Yk...