Part 21/Historia toistaa itseään

2.4K 160 55
                                    

*Junen POV*

Herään pienen teltan sisältä ja näen Alexin nukkuvan vierelläni. Hymyilen hieman ja painan Alexin kasvonpiirteet syvälle muistiini. Istun varovasti ylös ja venyttelen hieman.

Hetkonen..
Miksi, mä oon teltassa?

Avaan teltan oven ja näen meidän olevan edelleen jyrkänteellä. Kauempana siitä, mutta jyrkänteellä kuitenkin. Nukuttiinko me täällä koko yö?

"Alex?" Ravistan hieman hänen olkapäitään.
"Herää!" Sanon hieman kovempaa.
Alex mumisee jotain ja hieroo edelleen kiinni olevia silmiään.
"Mitä nyt June?" Alex sanoo väsyneellä äänellään.
"Miks ihmeessä me ollaan edelleen täällä ulkona ja mistä sä oot vetässy tän teltan tänne?"
Alex naurahtaa hieman.
"Mä otin teltan mukaan, ajattelin että jäädään tänne yöksi, en vaan kerinny sanoo sulle kun olit jo nukahtanut" Hän hymyilee hieman.
"Ääliö" Naurahdan hieman.
Alex naurahtaa ja avaa silmänsä kunnolla.

Pienen uintireissun ja läheisen omenapuun omenoiden syönnin jälkeen laitoimme tavaramme ja teltan kasaan. Kävelimme Alexin moottoripyörälle käsi kädessä, sekä nauroimme Alexin hyvin huonoille vitseille.

"Paljon kello muuten on?" Kysyn istuessani Alexin taakse.
"Jaa jaa, puoli yheksän, ei me olla kovin myöhässä koulusta"
"Vaan reilu puolitoista tuntia.." Huokaisen ja naurahdan hieman.
"Haluutko sä mennä tästä suoraan kouluun? Vai tartteeko sun käydä eka kotona?" Alex kysyy laittaessaan omaa kypäräänsä päähänsä.
"No siis mä en voi mennä kotiin, Henry ja Grace on siellä, mutta mulla pitäis olla teillä vaatteita" Laitan oman kypäräni päähäni.
"Meille siis" Alex käynnisti moottoripyöränsä ja lähti ajamaan taloillemme päin.

Kävelen Alexin talon sisälle ja menen kylpyhuoneeseen. Riisun vaatteeni ja käyn nopeasti virkistävässä suihkussa. Teen meikkini ja hiukseni uudelleen, pesen myös hampaani. Laitan Alexille jääneet vaatteeni päälle ja astun ulos kylpyhuoneesta.

"Noni, vihdoin oot valmis" Alex virnistää hieman.
"Turpa kii" Mutisen ja otan reppuni kävellessäni ulos hänen talostaan.

Saavumme koululle kesken tuntien. Päätimme odottaa tunnin loppua käytävässä. Emme keksineet mitään järkevää tekosyytä poissaolollemme, joten päätimme vain sanoa nukkuneemme pommiin.

"Toivottavasti me ei törmätä siihen uuteen tyttöön taas" Sanon istuessani penkille.
"Niinpä, se oli kunnon feikki wanna be kuuluisin ja parhain" Alex huokaisee hieman istuessaan vierelleni.
"Niinpä! Siis mä en tajua miten William vajoiais noin alas" Pudistan hieman päätäni.

Jatkoimme vielä Madelynesta puhumista huomaamatta tunnin jo loppuneen.

"Mitäs se meidän koulun petturipari täällä juoruilee" Madelyne käveli luoksemme virnistäen. Hänen kasvoistaan näki myös suuttumuksen, mikä liittää sen siihen että hän on kuullut ei niin ystävällisen keskustelumme hänestä.
"Eikö sun vanhemmat opettanut sua olemaan puhumatta pahaa muista niiden selän takana June?" Madelyne sanoi yli kiltillä äänellään.
"Mutta ainiin, nehän on kuollu eikö vaan?"
Silmäni suurenevat ja suuni aukeaa hieman. Tuijotan Madelynea aivan kuin oisin nähnyt aaveen. Tietääkö hän kaiken minusta?
"Veikö kissa kielen? Hmh, varokaa mitä puhutte musta, ette tiedä mihin kaikkeen mä pystyn" Näillä sanoilla Madelyne kävelee pois ja jättää meidät rauhaan.

"June?" Alex kysyy hiljaisella äänellä.
Tuijotan vain lattiaa. En voi edes ajatella kunnolla.
"Mä en voi olla täällä just nyt.." Kuiskaan ja lähden kävelemään nopeasti pois koululta Alexin huudoista huolimatta.
Ohitan myös Harleyn joka on hämmentynyt yhtäkkisestä kiireydestäni ulos tästä koulusta.

Minulla ei ollut voimia kävellä kauaksi, joten pysähdyin istumaan koulun läheisen puiston penkille. Tunnen kuinka silmäni ovat kostuneet jo. En ymmärrä miksi Madelyne vihaa minua niin paljon, en ole tehnyt hänelle mitään. Tämä on vain historia toistamassa itseään. Tulin pienempänäkin kiusatuksi, New Yorkissa. Se oli kauheaa, mutta tämä on jo astetta kauheampaa.
Mutta en saisi antaa periksi, se täysin epäaito, täydellisessä elämässä elävä tyttö ei saisi vaikuttaa minuun näin.
Joten vedän pari kertaa syvään henkeä ja alan kävelemään hissukseen takaisin koululle päin.

She made me fall for her//FinnishDonde viven las historias. Descúbrelo ahora