נקודת מבט ג'ונגקוק :
שיעור המתמטיקה עובר בצורה איטית , מסרב להיגמר . מחשבותיי סובבות כלפי בן אדם אחד , טאהיונג. אני מביט לעבר מושבו , היום הוא לא הגיע . כיסאו נשאר ריק , נראה כי אף אחד לא הבחין בחסרונו.
אף אחד מלבדי .
ליבי מתכווץ מדאגה וחשש שקרה משהו עוטף את ליבי . טאהיונג הוא נער סגור ומכונס בתוך עצמו , נער אשר אישיותו מרתיעה , כאילו מסמנת לסובבים לא להתקרב . איני יודע מדוע אותו נער עם השיער הבלונדיני נכנס למחשבותיי , הוא הזהיר אותי לא להתקרב אך כעת הרצון להתקרב גדל עם הזמן . ועם כמה שאני רוצה פשוט לעצור ולהסתובב , הרצון להישאר בוער בתוכי. איני יודע מדוע אך הילד הצליח לסקרן כל תא בגופי .
" ג'ונגקוק ! " קולו של ג'ימין העיר אותי מהמחשבות אשר שקעתי בהן . הסתובבתי לעברו והוא נאנח בהקלה .
" מה ? " לחשתי והוא כיווץ את גבותיו כלא מבין .
" על מה חשבת כל כך הרבה זמן ? " שאל ג'ימין בהרמת גבה . לספר לו? הוא אינו יבין . למרות שהיני צריך מישהו לפרוק עליו את האבן אשר מכבידה על ליבי כבר ימים שלמים.
" אני , לא משנה " השפלתי את מבטי והרגשתי את ידו מרימה את סנטרי , פעולה אשר גרמה ללחיי להתחמם .
" היי , אתה יודע שאתה יכול לספר לי הכל נכון ? " שאל ואני הנהנתי לעברו .
" ג'ימין אסור לך לגעת במישהו ככה חוץ ממני !! " צעקה רמה גרמה לשנינו לקפוץ , כאשר הרמנו את מבטינו , הבחנו כי הוסוק עומד שם והבעת קנאה על פניו .
" אני .. אמ , זה לא מה שאתה חושב ! אני מבטיח ! " ג'ימין צעק כאשר לחייו היו סמוקות גם .
" כן בטח , אני לא מאמין עליך , אתה פשוט חתיכת אגואיסט ! אני שונא אותך ! " השתנקות נפלטה מפיו של ג'ימין והוא מלמל משהו כמו ' זה לא ככה ' , הוסוק התעלם מדמותו של ג'ימין והתחיל להתרחק מאיתנו לא שוכח להביט מבט ממושך בפניו של ג'ימין. ישבתי שם , צופה במתרחש בבילבול רב ולא מבין במה מדובר . התייפחויות התחילו להיפלט מפיו של ג'ימין ודמעות כבר כיסו את פניו .
" ג'ימין מה קרה עכשיו לעזאזל ?! " שאלתי בתדהמה , הכל קרה בכזאת מהירות אשר לא השאירה לי מקום לעכל את המתרחש .
" ג'ונגקוק " הוא פלט והביט בעי , עיניו מחפשות בעיניי תקווה כלשהי , כזאת שלא הצלחתי להבין מהי .
" מה ? " שאלתי והוא קינח את אפו , ניגב את דמעותיו אשר המשיכו לזלוג במורד לחיו .
" הרסתי הכל " לחש ופרץ בבכי קולני . אני לא יודע מה קורה בין שניהם אך הוסוק ידע על איזה כפתורים ללחוץ אשר גרמו לנער בעל כתום השיער לבלות לילה שלם בבכי עז אשר לא השאיר שום זמן מנוחה לשנינו .
______________________________________
חתול שחור עובר בין הוסוק וג'ימין לא חושבים??
לכל אלה שקוראים את הסיפור "just friends " אז אל תדאגו אני עוד מעט מסיימת לתרגם פרק נוסף.
סתם שאלה שמעניינת אותי , מה דעתכם על הסיפור ? איך הכתיבה / העלילה / התוכן?
טוב אז לילט לכולם :)
#עדן♡
YOU ARE READING
Dark thoughts - vkook
Fanfiction״ אני יודע שהדבר היחיד שהוא יעשה זה לברוח ממני,כי הוא לא יצליח להתמודד עם זה ג׳ימין,הוא לא יתמודד עם זה שהוא נישק גבר ״