Dark thoughts - part 11 .

479 57 8
                                    

נקודת מבט טאהיונג :

נאמג'ון , היה החבר הכי טוב שלי , זה שנמנעתי מלדבר עליו , הבן אדם שהכיר אותי הכי טוב . מאותו יום שהפסקנו לדבר לא החשבתי אותו כחבר שלי יותר , אמרתי לעצמי אם לא אזכר בו יותר כך אוכל לשכוח ממנו , אך זה לא צלח , נאמג'ון היה הדבר הכי חשוב לי פעם אך הוא הרס הכל בדיוק כמו כולם . ההרחקה הזאת , התדמית האדישה , היא רק עוד חומה שבניתי כאשר הכל התרסק לקרשים , הפחד מלהיפגע , החוסר אמון באנשים , הכל חוזר בחזרה , למרות שחשבתי שנאמג'ון הוא בן אדם אשר לעולם לא יעזוב אותי , הוא הוכיח לי כי האמון בבני אדם הוא מסוכן . הוא היה שם שהייתי צריך , הוא הכיר אותי יותר משהכרתי את עצמי . נתתי בו את כל האמון שלי אך הוא , דאג לרמוס אותו בדיוק כמו כולם אחרי שהבטיח שלא יעשה זאת .

~ פלאשבק ~

" נאמג'ון ? " שאלתי והבטתי בו , שנינו ישבנו בחדר שלי בזמן שנאמג'ון היה עסוק בכתיבת השיר החדש שלו , משהו שהוא תמיד אהב לעשות בזמנו הפנוי , בהתחלה הוא הסתיר ממני את העובדה שהוא כותב שירים אך כאשר פעם אחת מצאתי אחד מהשירים שלו בארון הבגדים שלו , שלא ידעתי אגב מה הוא עשה שם , החלטתי לשאול אותו והוא סיפר לי שהוא כותב למגירה ושהוא אינו אוהב לחשוף בפני אנשים את המילים אשר הוא חורט על הדפים .

" המממ " הימהם והגניב מבט לעברי , אני לוקח את הדף אשר החזיק בידיו וגורם לו להסתכל עלי .

" הם יחזרו בעוד כמה ימים " אמרתי והשפלתי את מבטי , הוא כיווץ את עיניו כלא מבין .

" מי ? " שאל והביט בי , מחכה לתשובה .

" ההורים שלי " אמרתי והוא השתנק אך במהרה הכניס אותי בין זרועותיו .

" אל תדאג , אנחנו נעבור את זה , אני לא אעזוב אותך טאהיונג , אף פעם " לחש לעברי וחיזק את אחיזתו בי .

~ סיום פלאשבק ~

אני מגחך כאשר אני נזכר ביום הזה .

נאמג'ון , אתה הבטחת אבל מעולם לא קיימת את זה .

_____________________________________

לכל מי שלא הבין , כתבתי בכוונה שלא היו לו חברים כי טאהיונג כבר לא מחשיב את נאמג'ון לחבר שלו .
יהיה ויקוק אל תדאגו ;) אני ממש אשמח שתגיבו כי התגובות יורדות :(

Dark thoughts - vkookWhere stories live. Discover now