נקודת מבט ג'ונגקוק :
הדרך לביתו של טאהיונג הייתה יחסית קצרה , מלווה בשקט מוחלט . ביתו של טאהיונג היה די קטן כשהבטתי בו כשהגענו , טאהיונג צעד במהירות לעבר הדלת ופתח אותה בעזרת המפתח שהוציא מתיקו , התבוננתי בו בשקט , נכנס לביתו וממשיך לצעוד לבפנים , אני לעומת זאת עמדתי בחוץ מחכה שיזמין אותי להיכנס.
כעבור חמש דקות טאהיונג הבחין בזה שצעדיי פסקו וצלילם כבר לא נשמע , הוא פסע לעברי והתחיל לגחך .
" אם אתה נהנה לעמוד בחוץ אז תהנה " אמר וגרם לי לרצות לחנוק אותו .
" אני לא נהנה לעמוד בחוץ אידיוט , אני מחכה שתזמין אותי " אמרתי והסמקתי לנוכח המשפט .
" להזמין אותך לאן ? " אמר טאהיונג משלב את ידיו .
" אוחחחחח להיכנס ! " צעקתי בייאוש והוא רק בהה בי והתחיל לצחוק , מסתובב שוב וממלמל " אתה מוזמן להישאר בחוץ מצידי כל היום " לפני שנעלם מן שדה ראייתי.
איישש אני אהרוג אותו !
נאנחתי בייאוש ופשוט נכנסתי לביתו , הסלון היה מעט חשוך , כך גם המטבח והשירותים , הכל היה מכוסה במין אפלה , מזכיר את אישיותו של טאהיונג , חושפת קצת מבשרה אך לא מספיק בשביל לחדור לבפנים ולראות מה באמת מתחולל שם .
אני עולה במדרגות ונכנס לחדרו של טאהיונג , מבחין בו שוכב על מיטתו שעיניו עצומות , גופו שכוב בנוחות , לא רציתי להפריע לו מאחר והוא נראה כל כך שלו כרגע אך הייתי חייב.
" הוד מעלתך אתה מתכוון להזיז את התחת שלך מהמיטה ולעשות את העבודה המטופשת ? " אמרתי בצעקה , גורם לו לפקוח את עיניו ולהיאנח בייאוש.
" כבר אמרתי לך , העבודה הזאת לא מעניינת אותי " אמר טאהיונג ועצם שוב את עיניו .
" פשוט בוא נעשה את העבודה !! " רטנתי בייאוש והוא התעלם מקיומי , כאילו מעולם לא פתחתי את פי . התקדמתי לעברו ופשוט קפצתי עליו , גורם לו להיאנק בכאב .
" חתיכ-- תרד ממני !! " צעק ואני המשכתי לשבת עליו , הוא ניסה להוריד אותי אך לא הצליח .
" אני אעשה את העבודה המטופשת הזאת רק תרד !! " אמר ואני חייכתי בסיפוק וירדתי ממנו , נשכב לידו .
" לא אמרת שאתה לא מתחבר אלי ? " טאהיונג שאל לפתע וגרם לי לפעור את פי .
" אנ..י נ..יסיתי להתחמק מהעבוד..ה " אמרתי והוא גיחך .
" טוב בוא נתחיל כבר " אמר וגרם לי להיאנח ברוגע .
" מה אתה חושב על אהבה אדון אני לא מתחבר לטאהיונג ? " שאל טאהיונג וגרם לי לגחך , לא באמת התכוונתי למה שאמרתי , אני מניח שזה היה הדבר ההגיוני ביותר שיכלתי למצוא באותו רגע.
אהבה . מילה כל כך קטנה עם כל כך הרבה כאב , היא טהורה ותמימה כל כך שלא ניתן להבחין בקוצים שהיא מסתירה , בסבל המתמשך שנאלץ לעבור.
" בולשיט " אני מסנן בכעס והוא מביט בי בהפתעה .
" למה בולשיט ? " שאל והסיססתי לרגע , לא הייתי בטוח אם כדאי לסמוך עליו , לפתוח בפניו את הכאב שקברתי במשך השנים הללו , את הדמעות שהסוויתי בחיוכים מזויפים , אך משהו בו, גרם לי לבטוח שהוא לא ישפוט אותי , שהוא לא ירחם עלי.
" כי בסוף הבן אדם שאתה אוהב פשוט שובר לך את הלב ומשאיר אותך כמו כלב ברחוב בתקווה שתצליח לעבור הלאה " אמרתי וניזכרתי בהכל .
" הו " היה כל מה שטאהיונג אמר ובכנות , שמחתי על זה , לא רציתי לפתוח את התפרים הישנים .
" רוצה לעשות משהו יותר כיפי מהעבודה המטומטמת הזאת ? " שאל וגרם לי לתהות על מה לעזאזל הוא חושב.
" מ..ה ? "
" להשתכר "
______________________________________
עבר המון זמן מאז שהעליתי פרק.
I'm sorry
מיאנה
מצטערת
ובכל שפה שתרצו.הפרק ממש כושל אבל הרגשתי שהעלילה פשוט תקועה והייתי חייבת לעשות משהו סו כן להשתכר [ you know ]
לא חושבת שנשארו עוד קוראים לסיפור הזה אבל העליתי בכל זאת.
YOU ARE READING
Dark thoughts - vkook
Fanfiction״ אני יודע שהדבר היחיד שהוא יעשה זה לברוח ממני,כי הוא לא יצליח להתמודד עם זה ג׳ימין,הוא לא יתמודד עם זה שהוא נישק גבר ״