Dark thoughts - part 5 .

587 67 14
                                    

נקודת מבט ג'ונגקוק :

" ג'ונגקוק אתה שומע אותי בכלל ?! " צעק ג'ימין לעברי והוציא אותי ממחשבותיי .

" אה כן בטח ! " השבתי אך הוא העיף מבט לעברי כלא מאמין , יודע שאני לא דובר אמת.

" על מה חשבת כל כך הרבה זמן ? " שאל וכעבור כמה שניות חיוך ממזרי ויודע סוד עלה על פניו .

" רגע ! זה לא משהו , זה מישהו !! זה הילד המוזר הזה שיושב לבד ? רגע איך קוראים לו בכלל ?? טאהייג ? " אמר במהירות מסחררת וכאשר טעה באמירת שמו של טאהיונג , צחקוק ברח מפי , אדיוט !
לג'ימין כן סיפרתי שאני גיי הרי הוא גם גיי בעצמו כי זה הדבר הראשון שהוא סיפר לי כאשר דיברנו אחד עם השני בפעם הראשונה . זה הלך משהו כמו :

' היי אני ג'ימין , אני גיי אז אם יש לך בעיה עם הזה אתה מוזמן להעיף את התחת שלך מפה וללכת לאף עזאזלים! ' אז כן סיפרתי לו שאני גם גיי והוא נורא התלהב משום מה . מאז אנחנו מסתובבים ביחד וגם בגלל שלא בדיוק הכרתי מישהו אחר ביומיים האלה חוץ מג'ימין וטאהיונג...

" קוראים לו טאהיונג דביל " השבתי אך הוא לא נראה כל כך מסופק מהמידע .

" אה כן זה , בחיי הוא מוזר ! אבל מה ? לקוקי שלי יש קראש קטן על טאהייג ? " שאל והחיוך הממזרי לא עזב את פניו לרגע , לחיי התחממו והורדתי את ראשי במהירות בכדי שג'ימין לא יראה , אין לי שום קראש עליו ! הוא מגעיל , דוחה והומופוב !

" אין לי קראש עליו ! למה אתה חושב שיש לי בכלל ? " שאלתי כי זאת השאלה היחידה שעלתה למוחי כאשר אמר את דבריו מקודם.

" לפני כמה ימים ראיתי אותכם מדברים ליד השער ולהגיד לך את האמת ? לא ראיתי אותו מדבר עם אף אחד אף פעם ועכשיו שאני מזכיר את השם שלו אתה מסמיק , אז כן אני חושב שיש לך קראש עליו" אמר ג'ימין וליבי נצבט כאשר הבנתי שאין לו חברים .

" אני לא ! הוא העליב אותי כשדיברתי איתו וגם הכרתי אותו לפני כמה ימים איך יכול להיות לי קראש עליו לעזאזל ?! " שאלתי את ג'ימין והוא פתח את פיו במטרה להגיב על שאלתי אך כאשר קלט את הוסוק נכנס בדלת הקפיטריה , שלח לעברו ניפוף קצר לפני שהוא התחיל לבהות בו . רגע יכול להיות ש...?

" ג'ימין ! " צעקתי כאשר הוא אינו התעורר מהבהייה הממושכת שלו בהוסוק כבר בפעם השלישית שקראתי לו.

" מה קרצייה ? על מה דיברנו ? אה נכון , רגע הוא העליב אותך ? מה הוא אמר ? ואני אגיד לך מה , זה לא משנה כמה זמן אתם מכירים אתה יכול להכיר מישהו יום אחד ולהתאהב בו אבל אצלך זה רק קראש אני מניח או שלא ?" המהירות שבה אמר את דבריו גרמה לי לסחרחורת קלה , כן הוא מדבר הרבה .
טאהיונג , הוא פגע בי , העליב אותי ורמס אותי בצורה שאם הוא יכל לדבר ככה לבן אדם אחר , הוא היה מסיים בבית חולים על בטוח . אך משום מה אני לא כועס עליו יותר מדי, אני יודע שזה ישמע אולי מטופש אבל אני נשבע שיכולתי לראות חרטה בעיניו כאשר הביט בי כמבקש סליחה מבלי להוציא הגה מפיו , אבל אחרי הכל זה רק אני והחשיבה המשונה שלי.

" אני אמרתי לו שהוא פאגוט ושאני לא גיי ואני עדיין חושב ככה " פתאום קול עמוק נשמע מאחורי ואז השתנקות קלה שאני מניח שנפלטה מפיו של ג'ימין , רגע מה ...? טאהיונג ? הוא שמע את כל השיחה ? הוא דיבר ליד ג'ימין ...?
הסתובבתי בשביל לראות את דמותו אשר ללא ספק הייתה מאחורי אך כאשר הסתובבתי , לא מצאתי אותו. העפתי מבט לעבר הדלת והבחנתי שהוא מסתכל עליי כמצפה שאעקוב אחריו , יכולתי להישאר במקומי ואולי לשמור על ליבי מעוד מילים הרסניות שטאהיונג דואג לירות כמו בפעם הקודמת, אך הסקרנות גברה עליי , קמתי על רגליי ועקבתי אחריו .

פוסע לעבר האפלה למרות שאני יודע שהיא יכולה לרסק את ליבי לאלף חלקיקים קטנים וזעירים.

______________________________________
היי אנשים ! טוב אני מאוד מתלבטת איך להמשיך את הפרק הבא אבל מבטיחה להפתיע ! מחר יש בית ספר ואינלי כוח ללכת לשם;/
טוב מקווה שאתם נהנים מהסיפור :)
שבוע טוב !

Dark thoughts - vkookWhere stories live. Discover now