Dark thoughts - part 8 .

521 65 25
                                    

נקודת מבט הוסוק :
כמה ימים לפני :

" היונג , אתה לא מבין מה ג'ונגקוק עשה לי היום ! הוא דיגדג אותי בכל הגוף עד שלא יכולתי לנשום ! " אמר ג'ימין מצחקק כאשר ישבנו בחדרו , שוב פעם הוא מספר לי על הג'ונגקוק הזה .

" נו אז ? " אמרתי בקול קר והסטתי את מבטי ממנו . זה כואב לשמוע איך הוא מספר עליו בכזאת התלהבות  , הפסקתי לספור כמה פעמים הוזכר שמו בשיחתנו מרוב הפעמים ששמעתי את שמו . מאז שג'ונגקוק נכנס לתמונה , אני מרגיש דחוק לצד , כאילו אם אלך לג'ימין לא יהיה אכפת . החברות שלנו היא הדבר הכי חשוב לי . אנחנו חברים כבר שנתיים שלמות ואני לא אתן לנער בעל העיניים החומות להרוס את כל מה ששנינו בנינו , לא אכפת לי כמה מקסים או מדהים הוא .

" היונג מה קרה ? למה אתה מרוחק ? " היונג , אני לא מסוגל לשמוע את המילה הזאת , היא מכאיבה לי כל כך . לדעת שאני רק ההיונג שלו ולא דבר מעבר מרסקת את ליבי עוד טיפה.

' הוא לא מחבב אותך באותה צורה . '

אני מביט בעיניו של ג'ימין ונאנח , רק אם הוא ידע שאני כבר מעל שנה וחצי מאוהב בו . אם רק ידע איך הוא גורם לליבי לפרפר כל פעם אשר אני נמצא בחברתו או רק מביט בפניו היפות . אני מפחד שיתרחק , שזה לא יהיה הדדי . הרי הוא אינו הביע סוג של מעבר אהבה ידידותית כלפי והסיכון אשר אני אקח הוא עצום והסיכויים שזה יהיה הדדי אפסיים .

" שום דבר " אני אומר אך הוא מביט בי כלא משוכנע . אני מתאפק מאוד לא לנשק את שפתיו העבות . הוא אינו שייך לי , אני לא יכול .

" תספר לי היונג , בבקשה " התחנן .

" אי פעם היית מאוהב ? " שאלתי לפתע והוא השתנק , לא מוכן לשאלה .

" כ..ן " אמר ג'ימין ואני עצמתי את עיניי בחוזקה מנסה להחזיק את הדמעות .

" ואתה מאוה..ב במישהו ע..כשיו ? " שאלתי שוב והוא השפיל את מבטו , הוא הנהן , לחיו סמוקות וחיוך ביישני עלה על שפתיו . ליבי נשבר , הוא כן מאוהב במישהו אך המישהו הזה הוא לא אני .


" אי..ך הו..א ? " אני מנסה להסדיר את קולי השבור , כרגע מישהו אחר נמצא בליבו .

" הוא מקסים ונחמד , הוא נדיב והוא תמיד מצליח לעודד אותי , אני מחכה בשבילו כבר המון זמן אבל זה לא נראה שהוא מבחין בי " אמר ג'ימין ודמעות התחילו לזלוג על לחיו .

ידעתי שזה יבוא אך לא ידעתי שזה יגיע כל כך מוקדם , עכשיו הלב שלו שייך למישהו אחר,פיספסתי את ההזדמנות עכשיו זה מאוחר מדי .

נקודת מבט ג'ימין :

" ואתה מאוה..ב במישהו ע..כשיו ? "

לא ציפיתי שהשאלות האלו יפלטו מפיו של הוסוק , קיוויתי כי עכשיו אולי אצליח לספר לו על רגשותי . כאשר התוודתי בפניו שיש לי רגשות למישהו , הבחנתי במבטו הפגוע .
כאשר ביקש ממני לתאר את הבחור אשר בו אני מאוהב , הרגשתי כי זאת ההזדמנות . אולי כך הוא יבין שאני מרגיש אליו משהו כבר יותר משנה שלמה , אולי יצליח להבין שחיכיתי לו יותר מדי זמן ושהוא פשוט לא שם לב.

' אולי הוא לא מחבב אותך בחזרה '

" הו .. מ.י ז..ה ? " שאל לפתע ובלעתי את רוקי , לקחת את הסיכון ? ואם הוא יתרחק ? אם הוא לא ירצה אותי באותה צורה שאני רוצה אותו? האם כדאי לאבד שנים של חברות למען אהבה אשר אולי לא תהיה הדדית מהצד שלו ?

" אנ..י ז..ה , אבל .. תבטי...ח של..א תעז..וב אותי לא מ..שנה מ..י זה טו..ב ? " שאלתי בחשש והשפלתי את מבטי . הוא הרים את סנטרי עם ידו והביט בעיניי .

" אני מבטיח " אמר ועיניו אימתו את דבריו.
הנהנתי ונשמתי עמוק .

" אוק..י ז..ה ג'ונגקוק זה אתה .

_____________________________________

לא להרוג אותי !
אוקי אז בהתחלה רציתי לעשות שהם יהיו ביחד כבר בפרק הזה אבל שינוי בעלילה ;)
עכשיו שלוש לפנות בוקר ואני מתה לישון אבל הייתה לי השראה אנד יו נו לא תמיד יש השראה :)
אני הולכת לישון אנשים , מקווה שנהנתם מהפרק  , לילה טוב ♡

Dark thoughts - vkookWhere stories live. Discover now