Dark thoughts - part 9 .

453 62 11
                                    

נקודת מבט הוסוק :
[ כמה ימים לפני . ]

" ז..ה ג'ונגקוק " דממה . אני יכול לשמוע את ליבי נשבר מרוב השקט החירשי אשר שורר בחדר.
הייתי אמור לנחש , הדיבורים המרובים על הנער בעל העיניים החומות , היה אמור להיות לזה סיבה . אבל לעזאזל , זה כואב יותר משחשבתי שיכאב . לדעת שהנער בעל השיער הכתום אשר ליבי אליו שייך , אוהב מישהו אחר , אחד שהוא לא אני. אני יכול להעניק לו אהבה שאף לא יוכל להעניק , יכולתי להיות זה שיחבק וינשק בכל זמן שיוכל , יכולתי להיות הנער אשר יטפל בו בצורה מסורה ואוהבת כאשר הוא יהיה חולה .אך אני לא האחד שליבו חושק בו .

" הו..סוק ? " שאל ג'ימין והביט בי , עיניו נראות אבודות כל כך .

" כן? " אני שואל ובולע את רוקי , מחזיק את הדמעות אשר מאיימות לצאת ולזלוג.

" אנ..י , אתה לא שו..נא או..תי נכ..ון ? " שאל ואני גיחכתי .

גם אם רציתי ג'ימין , אני לא יכול אני אוהב אותך יותר מדי .

" לא , אני לא שונא אותך " אני אומר ומושך אותו לחיבוק , אחד שהייתי צריך ברגע זה .
התייפחויות נפלטו מפיו של ג'ימין , הרמתי את סנטרו . לא מאמין שהוא בוכה.

" ג'ימין מה קרה ? " שאלתי והוא פקח את עיניו אשר היו סגורות עד לרגע זה. עיניו החומות הביטו בעיניי , ניגבתי את הדמעות אשר זלגו להן מעיניו היפות באגודלי  . בהיתי בו כמה דקות ממושכות עד שמבטי ירד אל שפתיו העבות , אני מתאפק לא להתנפל עליהן . הוא ממשיך להביט בי וכעת גם עיניו יורדות אל שפתיי , התשוקה מורגשת בחדר וככל שהזמן עובר האיפוק שלי מתפוגג .

' לעזאזל אני לא יכול להתאפק יותר ! '

אני מרסק את שפתיי על שפתיו , הוא קפא לרגע אך כעבור שנייה אני מרגיש את שפתיו נעות כנגד שלי . אני מנצל את הזמן שנותר לנו עד שייפרדו שפתינו מחוסר אוויר , מפחד כי זאת הנשיקה האחרונה שנחלוק . כעבור כמה שניות אשר בהן שפתינו המשיכו לנוע אחת כנגד השנייה , נאלצנו להתנתק מחוסר אוויר.
הרחקתי את פניי מפניו מתנשף , ליבי פועם במהירות מסחררת , מפחד שישמע את דפיקות ליבי המהירות .

" הוס..וק מ..ה ? " שאל מתנשף גם .

" אנ..י מצ..טער אני בוא פשוט נישאר ח..ברים טוב ? נשכח מכ..ל מה שקר..ה " אמרתי בכאב רב , לא רציתי שישכח ממה שאירע לפני דקות ספורות , רציתי שהנשיקה הזאת תהיה בלתי נשכחת עבורו , כמו שהיא עבורי.
אני קם כאשר אני מרגיש את המתח אשר נבנה לו אט אט בחדר . אני מתחיל לפסוע לכיוון הדלת אך נעצר כאשר מילותיו של ג'ימין נפלטות מפיו.

" אבל אני לא רו..צה " אמר , סובבתי את גופי לעברו , מכווץ את גבותי בבילבול.

" למה ? " שאלתי ותקווה הציפה את ליבי .
הוא השפיל את פניו כאשר ראו את הסומק מתפשט על לחיו .

" כי אנ..י אהבתי את..זה " אמר והשתנקתי .

זה לא יכול להיות .

" אני לא מבין ,  אתה אמרת שאת..ה אוהב את ג'ונגקוק " השבתי בבילבול , מתקרב לעברו , מתכופף כך ששנינו היינו בגובה עיניים .

" אנ..י אה שיקר...תי " גימגם והסתיר את פניו בכפות ידיו הקטנות .

הוא שיקר..?

" היי , ג'ימין תסתכל עלי " אני מניח את ידי על ידיו ומוריד אותן באיטיות מפניו . לחיו נצבעו שוב באדום בוהק וחיוך קטן נח על פניו .

' אני אוהב אותו '

" ג'ימין , אני יכול לנשק אותך ? " שאלתי ותקווה עטפה את ליבי , כזאת שהשתקפה גם בעיניי.

" כ..ן " מילמל והרים את פניו . אני מתקרב לעברו שוב ומחבר את שפתינו לעוד נשיקה אשר גרמה לליבי לקפץ .

" אז מה אנ..חנו ? " שאל ג'ימין והביט לעברי בחשש כאשר התנתקנו מהנשיקה .

" ג'ימין " אני אומר והבעה רצינית נחה על פניו . הוא מהמהם ומביט בפניי .

זה עכשיו או לעולם לא .'

" אני אוהב אותך " התוודיתי , אני באמת אמרתי את זה .  בלעתי את הרוק אשר הצטבר בגרוני מהמתח כאשר עיניו נפערות לרווחה . הוא יוצא מההלם אשר היה שרוי בו והגיב לדבריי.

" אני אוהב אותך גם ג'אנג הוסוק "

______________________________________

אם הפרק חרא אל תאשימו אותי אני שונאת לכתוב קיטשי :(
אני באמת שוקלת למחוק את הסיפור הזה ואני עדיין בהתלבטות :/
תודה על 500 צפיות זה לא מובן מאליו :)

Dark thoughts - vkookWhere stories live. Discover now