Dark thoughts - part 2 .

728 74 6
                                    


נקודת מבט טאהיונג :

הצלצול הצורם נשמע ברחבי הבית ספר מלפני חמש דקות אך אני לא נכנסתי לכיתתי כאשר הוא נשמע , אלה פניתי לעבר השירותים כאשר הרגשתי לחץ בביטני ומחנק בגרוני כך שלא שמתי לב שמישהו יושב ליד הכיסא שלי רק כאשר נכנסתי במפתן דלת הכיתה , הרי אם לא הייתי נכנס אליה היו מחפשים אותי ואיני רוצה צומת לב , אני לא אתן להם עוד סיבה לצחוק עליי.
אני צועד לעבר הזר אשר מבטו היה מושפל לעבר מחברתו , התקדמתי לעברו כאשר הרגשתי את הכעס מחלחל לתוך עורקיי , איני יודע מדוע אני כועס עליו אפילו , רק עצם העובדה שהוא יושב שם מכעיסה אותי.

" היי אתה ! תעוף מפה ותמצא מקום אחר לשבת בו ! " סיננתי בכעס והנער הרים את מבטו לעברי כך שהייתה לי את האפשרות לבחון את פניו אשר לפני היו שקועות בתוך המחברת . שיערו של הנער היה בצבע חום שוקולדי וכך גם עיניו , גופו רזה ומראהו תמים כל כך שגרם לי להתחרט על הגישה הגסה אשר פניתי אליו בה ותחושת האשמה עטפה את ליבי ועוררה בי את הרצון , לנשום עמוק ולהתנצל על הבוטות שלי ממקודם.

"ס..ליחה , לא ידעתי שתפוס פה " לחש ושמעו את הפחד בקולו . הוא קם , מתחיל לאסוף את דבריו , ליבי נצבט ממראהו הכל כך מפוחד ופגיע.

"לא רגע חכה ! לא תפוס פה , תישאר " השתנקתי כאשר המילים נפלטו מפי לפני שהצלחתי להדוף אותן.

" אבל א..תה רצית שאקום מ..פה " על פניו התמימות נחה הבעה מבולבלת שבעיניי נראתה כחמודה ממש והאיצה את דפיקות ליבי וגרמה לסערת רגשות להתחולל מבפנים אשר גרמה לידיי להתחיל לרעוד והכל בגלל הנער הזה.

" אני .. לא , אתה יכול להישאר " אמרתי והשפלתי את מבטי כאשר הרגשתי לחוץ .

" הממ טוב , תודה ! דרך אגב קוראים לי ג'ונגקוק , אני חדש פה " השיב וראו את הסומק צובע את לחיו , נחמד לדעת שהוא מסמיק בגללי .
הוא הושיט את ידו לעברי כרמז שאלחץ אותה אך רק כאשר קלטתי מה אני עושה , חזרתי לתדמית האדישה שלי. הוא לא מכיר אותי , הוא לא יודע כלום ! וכאשר השמועות הרעשניות יגיעו גם לאוזניו , הוא יתרחק .

ואני לא מוכן להתאכזב , לא שוב.

_____________________________________
העלתי עוד פרק כי אני רוצה לתת לכם נקודת מבט יותר טובה לסיפור הזה :)
וזהו לילה טוב אנשים !(בדרך כלל אני הולכת לישון בשבע אבל איכשהו אני ערה עד עכשיו ) בכל מקרה ביוס

Dark thoughts - vkookWhere stories live. Discover now