נקודת מבט ג׳ונגקוק :
התעוררתי כאשר קול הציפורים חדר לאוזני , אני פוקח את עיני באיטיות ומתבונן בחדר הלא מוכר אשר אני נמצא בו . ראשי כואב אך אירועי אמש לא נמחקו מזכרוני . אני מטה את ראשי הצידה וזוכה לראות את פניו של טאהיונג , כה שלוות , חסרות דאגות , מי שהיה רואה אותו כעת לעולם לא היה מנחש עד כמה האופי שלו קר , אפילו מצמרר .
כאשר אני ממשיך להביט בו התודעה מחלחלת בי
התנשקנו .
אני זוכר את הנשיקה הזאת ואני לא חושב שאשכח , אני מתגעגע להרגשה שהוא גרם לי להרגיש , כה נשלט אך גם כה אהוב . אני רוצה לנשק אותו כל יום , אני רוצה להתכרבל איתו בחורף ולחבק אותו חזק .
אני רוצה את טאהיונג .
אני נדרך כאשר גופו של טאהיונג מתחיל לזוז , מעניין מה הוא יחשוב שהוא יתעורר , האם הוא ינשק אותי כמו אתמול או יעיף אותי לעזאזל ? המחשבה על לנשק אותו שוב גורמת לגופי להצטמרר , המשיכה שיש לי אליו היא כה עצומה . אני מפחד שהוא יבחין בזה , שהוא יתרחק , הרי הוא לא הומו , הוא אמר את זה בעצמו . אז מדוע הוא נישק אותי ? מדוע היה נראה לי שהוא ניסה לגרום לי להבין משהו ? האם הנשיקה הזאת היא סתם עבורו ?
אני נאנח כאשר אני מבין שהוא בטח יאשים את האלכוהול בהתנהגות שלו , הרי ככה הוא , הוא לא כמוני . הוא לא אוהב בנים , אני שונה ממנו , בכל כך הרבה דרכים אבל אלוהים אני פאקינג רוצה אותו לעצמי . אני רוצה להיות האחד שיפשיר את הלב הקר שלו , אני רוצה לראות מי הוא באמת ומי הדמות שמתחבאת מאחורי המסכות והדמות הקרירה שהוא מטפח .
לבסוף אני מתרומם מהמיטה , מביט בו ברוך בעוד שעיניו עצומות , קרני השמש מלטפות את פניו והוא נראה כמו מלאך . התקרבתי אליו , נושק לשפתיו במהירות ופוסע אל עבר דלת היציאה , מחליט לעזוב . אני לא רוצה שהוא ישבור לי את הלב , הוא לא אוהב אותי , אני צריך להפסיק לפתח לעצמי ציפיות מיותרות . אני לא אתן לו לשבור לי את הלב למרות שאני אט אט נופל עבורו .
השעה עדיין מוקדמת כך שהבית ספר עדיין לא התחיל ואני בספק אם אראה את פניו של טאהיונג היום , הוא בטח יסבול מהאנגאובר ויחליט לוותר על המחשבה לקום וללכת לבית ספר .
כעבור המון זמן של הליכה מרובה אני מגיע אל ביתי ונכנס בשקט , מקווה שהורי לא ערים עדיין , רוצה להימנע משאלות מיותרות שלא אוכל לספק תשובה עבורן .
אני בוחר בגדים ונכנס אל המקלחת , מביט על דמותי אשר משתקפת . עם כמה שאני רוצה אני פשוט לא מסוגל למחוק את מאורעי אתמול מראשי , הכל מתנגן בראשי כמו תקליט שבור . את הלילה הזה אני אזכור תמיד , זה זיכרון שלא אזכה לממש שוב .
דמותו של טאהיונג קופצת למחשבותיי , אני נזכר עד כמה יפיפיה הוא נראה שהוא שלו , שהוא לא סובל או מנסה להרחיק את כולם ממנו , כאילו האנשים היו חיות שרק מחכות לפגוע בו , הוא הקיף את עצמו בחומות שלא ניתן לראותן אך לא ניתן שלא להרגיש בהן כך שלראות אותו שלו פתאום גורם לי לרצות להגן עליו מהכל , מכל מי שפגע בו כי הוא כל כך מ-
״ למה זה חייב להיות אתה ?! ״ אני אוחז בראשי שפועם בכאב ומעשה אותו בידי , נמאס לי לחשוב עליו , אני רוצה שיצא לי מהראש . הלב שלי ממשיך להאחז באירועי אמש , צמא לתקווה , להרגיש נאהב ושייך . אך ידעתי שטאהיונג הוא רק חלום , אחד שאני לעולם לא אהפוך למציאות , הוא הראשון שגרם לליבי לפעום , אני רוצה להיות המאהב שלו אבל יודע שזה לא יקרה .
שנינו חיים במציאות נפרדת , הוא לא יתן לי להתקרב ובטח שלא לגעת . רק אסתכל מהצד ואראה אותו הולך עם בחורה שתכבוש אותו , אחת שתזכה בלב שלו , הלב שאני ככ רוצה לקבל . אני אסתכל עליו בזמן שהוא מאושר עם מישהי אחרת , אני אראה איך היא גורמת לו אושר ואז אבין שכנראה לא תהיה לי את ההזדמנות לקרוא לו שלי .
אז עם כל הצער והאכזבה אני מחליט לשמור על ליבי שלם , אני עוד יכול להציל את עצמי , אני עוד יכול לצאת מזה . אז אני מחליט לא לספר לטאהיונג על הנשיקה , אני אשאיר את זה לעצמי ואתייסר מהידיעה שהוא כנראה לעולם לא ידע שאני הייתי שלו והוא היה שלי ללילה אחד בודד .
אני הוא והאלכוהול .
YOU ARE READING
Dark thoughts - vkook
Фанфик״ אני יודע שהדבר היחיד שהוא יעשה זה לברוח ממני,כי הוא לא יצליח להתמודד עם זה ג׳ימין,הוא לא יתמודד עם זה שהוא נישק גבר ״