נקודת מבט ג'ונגקוק :" תלמידים , השנה החלטתי לא להעמיס עליכם בחומר רב למבחנים אלא לגוון , אני עומד לתת לכם עבודה שתשפיע על כמעט כל ציונכם בתעודה , כך שתצטרכו להשקיע . אבל בשביל לעשות את זה טיפה מעניין החלטתי לבחור כל פעם במשך החודש הזה זוג והוא יציג לנו את דעתו על הנושא אשר אבחר לו . במידה והזוג לא יגיש את העבודה , הציון יהיה בהתאם , אני מצפה להתייחס לכך ברצינות רבה מאחר ואתם כבר בוגרים . " אמר המורה וסקר במבטו כל תלמיד אשר היה נוכח בכיתה.
" הלוואי שנהיה ביחד ! יהיה כל כך כיף למרות שאני לא מתלהב לעשות עבודה בספרות אבל תחשוב על מה שנוכל לעשות אפשר להביא חטיפ--" ג'ימין התחיל לספר בהתלהבות עד שצעקתו של המורה קטעה אותו .
" ג'ימין מספיק לדבר ! אני לא אבחר בכוונה אנשים שהם חברים טובים בכדי שגם העבודה תתרום מבחינה חברתית , אני מצפה שתצליחו להתגבש אחד עם השני יותר . " אמר המורה וגרם לג'ימין לגלגל את עיניו ושאר התלמידים להיאנח ביאוש כאשר הבינו כי אינם יכולים להגיש עבודה זאת עם חבריהם .
" אני לא מבין מה הבעיות של המורה הזה ! אייש הוא כל כך מייאש ! אבל אני חייב להצליח בעבודה הזאת אחרת יעיפו אותי מהבית ספר , אני גם ככה בשפל " אמר ג'ימין וקבר את פניו בידיו הקטנות כמחווה של ייאוש ועייפות כאחד , היום היה ארוך מדי וכל מי שישב בחדר הזה , רק קיווה שהצלצול יגאל אותנו מייסורינו ונהיה חופשיים ללכת הביתה .
אך בהבדל מג'ימין העבודה לא ריגשה אותי , לא ראיתי בכך הזדמנות לשפר את ציוני כי הם כבר היו בסדר , אמנם לא הייתי התלמיד הכי חכם אך ציוני הצליחו לתת לי לשרוד ולא להתבלט בין כל האחרים פה. לא רציתי להיות מצטיין , כן אימי הייתי מתלהבת על כך אבל , שום דבר לא יותר מזה , אני בסדר עם איך שאני ואני לא מתכוון לשנות את זה.
" אני אקרא בשמם של הזוג הראשון אשר יגישו לי את העבודה על הנושא , אהבה " כאשר המורה פלט את נושא העבודה מבין שפתיו , השקט כבר התפוגג , וכבר המון קריאות והתנדבויות מנערים ונערות אשר השתוקקו להפגין את הידע הנרחב שלהם בנושא.
" הזוג הראשון שבחרתי הוא , קים טאהיונג וג'ון ג'ונגקוק " דממה , זה כל מה ששמעתי .
הפנתי את מבטי לעבר טאהיונג אשר פער את עיניו , הוא גם שמע , אני מניח .המשכתי להביט בו וליבי הלם בחוזקה כאשר מבטינו הצטלבו כאחד , מבטו היה מופתע אך עדיין לא יכלתי לקרוא בדיוק את רגשותיו , הוא תמיד היה כזה , ראו לו רק את הקליפה אך את מה שבפנים הוא דאג להסתיר טוב טוב מפני המתבונן .
" אני לא מאמין שאתה איתו , מבין כל האנשים בכיתה ??! " שאל ג'ימין , פיו פתוח מתדהמה , כן , רציתי להאמין שזה הגורל אשר תמיד יפגיש בינינו אך מצד שני אני חושב שזאת בדיחה של היקום , כי בעוד ששנינו מתרחקים , היקום תמיד דואג לקרב אותנו יותר ." אוף, המורה אפשר להחליף שותף ? " שאלתי את המורה והוא הביט בי בסימן שאלה .
" ומה הבעיה עם טאהיונג ? " שאל המורה וחיכה לתשובתי בסבלנות רבה , לא היה בפי מה לענות לך אז הוצאתי את הדבר הראשון שצץ לראשי.
" אני לא מתחבר אליו " אמרתי והסתכלתי על טאהיונג , שכרגע הביט בי במבט אדיש וסובב את פניו , לא מביט בפניי יותר .
" מעולה , אז זאת הזדמנות טובה להכיר אתה לא חושב ?? אי אפשר להחליף זוגות , הנושא שלכם הוא אהבה , אני מצפה שתעשו את העבודה בהתאם ותגישו לי אותה שבוע הבא" אמר המורה והנהנתי נושף בתסכול .
" אתה תצטרך לסבול אותו במשך שבוע , בהצלחה " אמר ג'ימין ותפח על שכמי . שלחתי לעברו חיוך עקום ואז הסתכלתי על טאהיונג שוב אשר עדיין הביט מבעד לחלון , נראה כי נסחף במחשבותיו .
הצלצול דאג לסיים את זמננו אשר תם כעת וגרם לגעש של תלמידים לצאת בצהלות של עייפות מעורבבת עם שמחה אל מחוץ למקום המעייף הזה שנקרא , בית ספר.
אני לעומת זאת לא יצאתי , אלא חיכיתי בשביל טאהיונג , מאחר ואין לי את המספר שלו ולא אוכל למצוא דרך אחרת לתקשר איתו אך ורק בחיים האמיתיים . התבוננתי בו יוצא האחרון מהכיתה וסוגר את הדלת , מתחיל לצעוד לכיוון השער כאשר הקפוצ'ון השחור שלו מכסה חצי מפניו , משהו שביאס אותי , הוא יפייפה , אני רוצה להביט בו אך כעת אני מקבל רק הצצה.
הוא עבר לידי והמשיך בדרכו כאשר אני בהיתי בו , כאשר קלטתי מה אני עושה התחלתי ללכת אחריו , צעדנו בשקט , מזכיר לי את הפעם שצעדנו בה בשקט במסדרון וקרה את מה שקרה , הפעם האחרונה שבה דיברתי עם טאהיונג , מאז אותו היום שנינו התחמקנו וגם אף אחד לא רצה לדבר , לא שהיה על מה לדבר פשוט היה קיים מתח מציק שניסיתי לסלק , אך בכל פעם שניסיתי להתקרב , טאהיונג דאג להדוף אותי כמה צעדים אחורה כך שהתייאשתי בסופו של דבר והנחתי לנפשו.
" מה אתה רוצה ? " טאהיונג שאל לפתע וגרם לי להשתנק , בלעתי את רוקי ונשמתי עמוק.
" אנ..חנו צריכים לעשות את העבודה " אמרתי לו והוא הסתובב , מביט בעיניי , מנסה למצוא בהן משהו שלא הבנתי.
" שיהיה לי אכפת מהעבודה המטופשת הזאת , אני אודיע לך , עכשיו תפסיק לעקוב אחרי " אמר וגרם לי לגלגל את עיניי , לא שלי היה אכפת מהעבודה הזאת אך אני לא אתן לו להתחמק מזה , להתחמק ממני.
" אז אני פשוט אעקוב אחריך " אמרתי בנחישות ופשוט התחלתי ללכת אחריו.
______________________________________
הפרק קצת צולע לא?
אוקי העלתי סיפור חדש קוראים לו " drown" אשמח שתבדקו אותו :)
YOU ARE READING
Dark thoughts - vkook
Фанфик״ אני יודע שהדבר היחיד שהוא יעשה זה לברוח ממני,כי הוא לא יצליח להתמודד עם זה ג׳ימין,הוא לא יתמודד עם זה שהוא נישק גבר ״