נקודת מבט הכותבת :במשך שבוע שלם ג׳ונגקוק התחמק מטאהיונג,בכל דרך אפשרית.הוא אכן ראה שהאחר חיפש אותו אך תמיד הצליח להתחמק ממנו. זה לא שהוא באמת רצה לברוח הרחק בכל פעם שדמותו של טאהיונג צצה לה באופק אבל ג׳ונגקוק פשוט לא ידע מה לעשות,הרי לספר לו על הנשיקה לא הייתה אופציה מבחינתו ולהעמיד פנים ששום דבר לא קרה באותו לילה היה קשה עבורו.
הוא הרגיש שהרגשות שלו שולטים בו,גורמים לו להיכנע להם ולציית להם. בזמן שהלב שלו צעק והיה נואש לאהבתו של טאהיונג,המוח רק הורה להתרחק. הוא הודה בליבו שנשאר בו טיפה של היגיון,אחרת הוא היה רץ לטאהיונג מהשנייה הראשונה או אפילו לעולם לא היה עוזב את חדרו באותו בוקר ארור.
מה שכן,הוא הרגיש שהוא לא יכול לשמור את זה בבטן יותר לכן הוא החליט לספר לבן אדם שהוא הכי סומך עליו כעת,חברו הטוב,ג׳ימין. הוא הרים את ניידו,הקיש את המספר וחיכה עד שהצפצופים יוחלפו בקולו העדין של חברו.
״ הלו? ״ קולו של ג׳ימין בקע מהנייד,גורם לג׳ונגקוק לחייך בשמחה.
״ ג׳ימין! ״
״ היי ג׳ונגקוק קרה משהו? ״ שאל לפתע בקול דואג,גורם לצעיר להיזכר למה התקשר אליו מלכתחילה.
״ האמת ש..כן אנחנו יכולים להיפגש? ״ שאל ג׳ונגקוק מהסס טיפה,ג׳ימין הוא האדם היחיד שהוא יכול לסמוך עליו כעת ואם הוא יסרב,הוא לא יודע למי עוד לפנות,את מי עוד לשתף ברגשות שהוא כל כך מנסה להדחיק .
״ ברור! ״ אמר ג׳ימין גורם לחברו להירגע טיפה ולסיים את השיחה לאחר שהודיע לו שיפגשו בביתו מאחר ולא היה לו את הכוחות הנפשיים או הפיזיים לצאת החוצה.
••
נקודת מבט ג׳ונגקוק״ אז אתה בעצם אומר לי שהתנשקתם ואתה פשוט עזבת את החדר שלו? ״ אמר ג׳ימין כאשר עיניו מנסות לנתח את המאורע שהתרחש.
״ כ..ן אני חוש- ״
״ ג׳ונגקוק אני אוהב אותך אבל אתה דביל ״ אמר ג׳ימין,מניח את ידיו על מצחו.
״ תזכיר לי למה אני דביל בדיוק ? ״
״ כי אתה פאקינג הלכת ! היית צריך להישאר, הוא צריך לדעת שהתנשקתם! הוא בכלל זוכר את זה? ״ הוא שאל גורם לי להאנח בתיסכול.
״ לא הוא לא זוכר ״ אמרתי משפיל את ראשי,מביט על נעליי אשר נראו פתאום מעניינות מאשר לפגוש את מבטו המאוכזב של ג׳ימין.
״ למה? למה לא סיפרת לו? ״ שאל ג׳ימין בזמן שעטף אותי אל תוך זרועותיו.דמעות חמות זלגו על מצחי כאשר מחשבותיי ריחפו בראשי.
״ כי אני יודע שהדבר היחיד שהוא יעשה זה לברוח ממני,כי הוא לא יצליח להתמודד עם זה ג׳ימין,הוא לא יתמודד עם זה שהוא נישק גבר ״
YOU ARE READING
Dark thoughts - vkook
Fanfiction״ אני יודע שהדבר היחיד שהוא יעשה זה לברוח ממני,כי הוא לא יצליח להתמודד עם זה ג׳ימין,הוא לא יתמודד עם זה שהוא נישק גבר ״