אני אשמח שתצביעו אם אתם אוהבים את הסיפור זה יעזור לפרסם אותו יותר בכדי שעוד אנשים יוכלו להנות ממנו:)
נקודת מבט הכותבת:
ברגע שטאהיונג ירה את צמד המילים הוא ידע,זה לא יהיה אותו הדבר.הוא פחד,פחד לאמת את כל מה שעבר במחשבותיו לאחרונה,הוא פחד להיכנע לשדים,הם לא יניחו לו,הם מעולים לא הניחו.אך למרות הכל הוא הזדקק לזה,הרצון לדעת גבר עליו והוא מצא את עצמו שעון על גופו של ג׳ונגקוק כאשר שפתיהם נעות אחת כנגד השנייה.בהתחלה נורות אזהרה נדלקו בראשו,הוא ידע שעכשיו עליו להתרחק,מתוך ההבנה שהוא לא אוהב גברים,זה אסור ,זה מה שאמרו לו הוריו כל חייו. הרי גונגקוק לא עושה לו משהו, אך כאשר הרגיש את המגע העדין של שפתיו של ג׳ונגקוק על שלו,הוא טבע בהם,התמסר להרגשה,התמסר לג׳ונגקוק ולפתע ידע שגם אם הוא לא ירצה להודות בכך בקול,ג׳ונגקוק השפיע עליו יותר מדי,הוא מצא את עצמו שבוי בקסמיו של הצעיר.
כאשר שני הנערים היו חסרי אוויר,בצער הפרידו את שפתיהם,לוקחים שנייה לעקל את המאורע.ג׳ונגקוק הסתכל בפחד על הגבר שאהב,הוא לא ידע איך טאהיונג יגיב ,הרי בפעם הקודמת שהם חלקו רגע אינטימי טאהיונג דאג להתרחק ולברוח וג׳ונגקוק לא ידע אם ליבו מסוגל לעמוד בזה עוד פעם.לכן הוא החליט שהוא זה שבורח,כי לברוח נראה כצעד הכי נכון לעשות ברגע זה,רוצה לרוץ הרחק מהנער אשר גרם לליבו לפעום כל כך מהר מהפחד שטאהיונג ישליך לעברו עוד אחת מהפצצות הרבות.
״אני מצטע..ר״מלמל ג׳ונגקוק ממהר להתרומם אך לפני שהגיע למפתן דלת חדרו של טאהיונג הוא הרגיש גוף קשוח סוגר את הדלת בחוזקה ומצמיד אותו לעברה.טאהיונג הביט בעיניו של הצעיר,מנסה למצוא תשובה כל שהיא,הוא אפילו לא ידע מה הוא מחפש הוא רק קיווה שג׳ונגקוק יהיה התשובה לכל השאלות שהתרוצצו במחשבותיו.
״לאן אתה חושב שאתה הולך?״אמר טאהיונג בקול נמוך,עיניו חודרות וממוקדות בנער היפה תואר שמולו.
״אנ..י ״ לא ידע מה לומר,מה הוא כבר יגיד?שהוא מפחד שעוד
פעם טאהיונג יתחרט?שעוד פעם הוא יברח ולא יכיר בפניו כמו בפעם הקודמת?שהלב שלו מאיים להישבר לרסיסים קטנים וזעירים?
אז הוא שתק וקיווה שטאהיונג יבין,קיווה שיראה את מה שפיו לא מסוגל לומר.״תפסיק לגמגם!אני שאלתי לאן אתה חושב שאתה הולך?״חבט בידו על הדלת גורם לג׳ונגקוק לקפוץ בהפתעה.הוא ידע שטאהיונג לא עומד לשחרר אותו עד שיקבל תשובה לכן גם לא מצא טעם לשקר.
״אתה לא גיי נכון?הנשיקה הזאת היא טעות כמו הקודמת אני צודק?אז תן לי ללכת טאהיונג הלב שלי הוא לא משחק״התנשף בעייפות,המשחקים האלה התישו את ליבו ועם כמה שאהב את טאהיונג,לאהוב אותו דרש ממנו להתמודד עם הרבה כאב והוא אינו יודע אם הוא מסוגל לזה יותר.
טאהיונג פתח את פיו בכדי לענות אך שום מילה לא יצאה מפיו,הוא לא ידע מה לעשות,הוא אהב את הנשיקה ועכשיו שג׳ונגקוק צמוד אל גופו בצורה הזאת גרם לו לרצות לנשק את הנער עד ששפתיו יהיו נפוחות מרוב נשיקות.אך למרות הכל הד המשיך להדהד במחשבותיו
״זה אסור״
״אסור!״
״אסור״
״אתה לא כמוהם טאהיונג אתה יותר טוב!״
״אסור״
״תקשיב להורים שלך הם יודעים הכי טוב״
״אסור״
״אסור״
״אסור״
״אסור״הוריו לא הפסיקו לרדוף אותו גם שהם אינם חלק מחייו יותר,וכאשר הביט בעיניו של ג׳ונגקוק הוא ידע,ידע כי הוא עומד ליפול,שהם ימשיכו לרדוף אחריו,שיכאב לו אך עדיין הוא היה אנוכי,הוא רצה את ג׳ונגקוק לעצמו עם כל הכאב,הוא רצה את ג׳ונגקוק.הוא המשיך להביט בעיניו של הצעיר,מתקרב אל עורפו ולוחש באוזנו,
״אתה שלי״
בעודו יודע שלסיפור האהבה הזאת לא עומד להיות סוף טוב.
YOU ARE READING
Dark thoughts - vkook
Fanfiction״ אני יודע שהדבר היחיד שהוא יעשה זה לברוח ממני,כי הוא לא יצליח להתמודד עם זה ג׳ימין,הוא לא יתמודד עם זה שהוא נישק גבר ״