Dark thoughts - part 10 .

453 56 4
                                    

נקודת מבט טאהיונג :

הימים חלפו במהירות , השגרה כבר נהפכה למאוסה אך איני רוצה להפירה בגלל משהו רע , אני מוכן לסבול את זה במקום להתמודד עם עוד ריגושים . ג'ונגקוק לא התקרב אליי , כל מה שהתחיל , המשהו שאיני מודע אליו , נגמר . חלק בי שמח , אך אחר פשוט מתחרט כי הרחקתי את הבנאדם הזה , כמובן שאני לא עומד להגיד לו על שביב החרטה אשר דואג לעטוף את ליבי כל פעם שאני מביט בילד בעל העיניים החומות , אבל כן , אני מתחרט.  אך כל פעם שזה קורה אני דואג להדחיק עד שזה עובר לגמרי.
סוף יום הלימודים קרב ואני מתרגש רק מעצם המחשבה בה אני אצעד מחוץ לשער בית הספר . כאשר הצלצול נשמע ברחבי המסדרונות והכיתות , צהלולים ואנחות נפלטו מפיהם של הנערים והנערות פה , הפסקה , איזה יופי . אני לא טורח לצאת מדלת הכיתה כי איני רעב כלל , ולהישאר פה ולשמוע מוזיקה נראה יותר מפתה מהצהלות והרעש הרם אשר שורר כרגע בקפיטריה. 
אני מוציא את האוזניות מתיקי , מחבר לפלאפון שלי ונותן למוזיקה לסחוף אותי , עוצם את עיניי ופשוט נרגע לצלילו של הזמר אשר שר כעת .


"  טאהיונג , טאהיונג , טאהיונג , כמה זמן עבר , חשבתי שממזר כמוך יפסיק להציק לי " שלוותי הופרה על ידי הקול העמוק שתיעבתי יותר מכל.

" קים נאמג'ון " אני מסנן בכעס , פוקח את עיניי .

" קים טאהיונג " אמר נאמג'ון והתקרב אלי.

" מה התגעגעת אלי אז באת לבקר ? " שאלתי והרמתי את גבותיי .

" ציפור לחשה לי שאתה החלטת לפתוח את הפה " אמר וחשק את שיניו.

" וממתי קים נאמג'ון מקשיב לשמועות ? " שאלתי בטון רגוע . מעולם לא פחדתי ממנו למרות שהינו אחד הבחורים החזקים בתיכון הזה אך דמותו המאיימת אינה משפיעה עליי או גורמת לפחד להיווצר בתוכי .

" חבר קרוב סיפר לי " אמר וגיחכתי .

" אז אתה מאמין לחבר הזה שלך ? " אמרתי וקמתי , מתקרב אליו.

" למה אתה חושב שאני אעדיף להאמין לחלאה כמוך ? " אמר נאמג'ון והביט בי בזלזול . כעס מתחיל לחלחל בעורקיי .

' טאהיונג הוא לא שווה את זה . '

התת מודע מנסה לזרוע בי טיפת היגיון , מפני שנראה כאילו אאבד את דעתי עוד דקה.

" זאת החלטה שלך במה להאמין ושנינו יודעים שאתה תיחשף בסופו של דבר , אתה לא יכול להסתיר את זה יותר " אמרתי ופניו האדימו מכעס .

" אתה חושב שאני כמוהם ? אני מעולם לא הייתי ! ואם תעז לספר למישהו את הדבר הכי קטן מאותו הלילה אני אדאג שתפסיק לנשום יותר ! " צעק וגרם לגיחוך לצאת מפי , הוא פחדן .

" אתה באמת מסוגל להרוג אותי ? את החבר הכי טוב שלך ? " שאלתי והוא קפא , לא ציפה לשאלה כזאת ממני.

" החבר הכי טוב שלי מת לפני הרבה שנים " אמר והביט אל תוך עיניי ואז הסתלק במהירות מהכיתה . לילה אחד הרס את הכל , לילה אחד הוא הסיבה לקרע שיש בנינו כבר שנתיים . קים נאמג'ון הוא החבר הכי טוב שלי , לפחות היה .

______________________________________

סליחה שהפרק קצר פשוט לקח לי זמן לחשוב על המשך , אני בתקופה טיפה עמוסה אבל אני אנסה להמשיך כמה שיותר מהר . אני מודה לכל אלה שקוראים את הסיפור הזה , זה לא מובן מאליו.

Dark thoughts - vkookWhere stories live. Discover now