PETER PARKER
———————
toplantı(Bu bölüm düzenlenmiştir.)
(Çünkü gereksiz uzun yazdığımı farkettim.)Fizik hocanız okul çıkışı veli toplantısı yapmaktadır.
Erkekler bahçede futbol oynarken kızlar bir köşede saçma sapan dedikodular yapıyordur. Sen ise bir köşede oturmuş müzik dinliyorsun ve defterin arkasına birşeyler karalıyorsun.
O sırada evde pineklemekte olan arkadaşın sana mesaj atıyor. Canının burada sıkıldığını ve bir an önce buradan gitmek istediğini söyleyince sana saçma sapan fotoğraflar atarak güldürüyor.
O sırada o gün verilen ödevlerini yapan Peter sana bakıyor. Senin kahkahan onu sevindiriyor ve sevgilin olmadığını bildiği için icinde kıskançlık duygusu oluşmuyor.
Arkadaşın sana Peter'a açılmanın vakti geldiğini söyler. Zor da olsa seni ikna eder ve Peter'ın yanına gidersin.
"Selam Peter."
Seni karşında görünce şaşırarak cevap verir.
"şey dicektim ben. Şey. Biraz konuşabilir miyiz. Eğer meşgul değilsen."
"Tabiki de konuşabiliriz."
"Ama burada olmaz. Spor salonuna gidelim mi?"
"Tamam."
Birlikte spor salonuna doğru ilerlersiniz. Ve girdiğinizde heyecanla konuşmaya başlarsın.
"Insanların kalbinin atmasına sebep olan şey nedir?" Dersin
"Kan."
"Bu olmadı. Pekala. Herkesin yanıp tutuştuğu o şey. Nedir?
"Sevdiği sanatçının konseri?"
"Tanrı aşkına Peter AŞKTAN BAHSEDİYORUM."
Bu cümle Peter'ı heyecanlandırır.
"Ve belki de şuan diyolog kurduğum kişi kimdir?"
"Ben. -Den mi hoşlanıyorsun?"
"Evet Peter. "
Peter heyecanlanıp konuşamayınca hızla sana sarılır. Onun elleri belindeyken, kendi ellerini onun omzuna dolarsın.