LOKI LAUFEYSON
————————
korkular ve korkular. pt4Loki türlü sürprizlerle sana olan aşkını ispatlamaya çalışıyordu. Şimdiyse senin en sevdiğin şarkılardan biri olan "cant help falling in love"u çalışıyordu. Bugün sana söyleyecekti. Ve seninle dans etmeye çalışacaktı. Bunun seni etkileyeceğini düşünüyordu. Ve haklıydı da.
Ortak alandan odana geçtin. Odanın kapısını açmanla Loki'yi görmen bir oldu. İçeri girdiğinde elinden tutup dans pozisyonu aldı. Bir anda müzik çalınca, Loki dansa başladı. Sözler geldiğinde şarkıyı söylemeye başladı.
Wise man say, only fools rush in.
Akıllı adamlar sadece aptalların acele ettiğini söyler.Elleri belindeydi. Nazikçe tutuyordu.
But I cant help falling in love with you.
Ama sana aşık olmaktan kendimi alamıyorum.Seninle birlikte yavaşça sağa sola hareket ediyordu.
Shall I stay, would it be a sin.
Kalsam, günah olur mu?Seni tek elinden tutup kendi etrafında döndürdü.
If I cant help falling in love with you.
Eğer sana aşık olmaktan kendimi alamıyorsam.Seni kendine çekti ve göğüsüne yasladı.
Like a river floow, surely to the sea.
Tıpkı direk denize akan bir nehir gibi.Yüzlerinizi yakınlaştırdı. Saçlarının kokusunu içine çekti.
Darling so it goes.
Sevgilim böyle devam ediyor.Tek eliyle yanağını okşadı.
Somethings are meant to be.
Bazı şeyler kaderimizdir.Sen ise sadece ona uyum sağlıyordun.
Take my hand.
Ellerimi tutTutuştuğunuz elleri sıkıca birbirine kenetledi.
Take my hole life too
Ve bütün hayatımı da.Belinden sana sıkıca sarılmasıyla sen de ona sarıldın.
İf I cant help falling in love with you.
Eğer sana aşık olmaktan kendini alamıyorsam.Şarkı bitmişti. Şu an başımı onun göğüsüne yaslamış sarılıyordunuz. İçiniz huzurla doluydu. Bu yaptığı çok hoşuma gitmişti. Kafanı kaldırıp ona gülümsedin. Loki buna çok sevinmişti. Ona yaklaşıp yanağına küçük bir öpücük verdin.
"Seni seviyorum ve sana aşığım Y/N."
"Seni seviyorum ve sana aşığım Loki."
Sonunda korkularınızı bir yana bırakıp aşkınızı yaşamaya başlamıştınız. Bundan sonra hiçbir kuvvet sizi ayıramaz ve üzemezdi. Siz birbirinize aitdiniz.
Bölümü yazarken pamuk gibi oldum.
Bu seri bitti lakin üzülmeyin. Yeni serilerim geliyor veee içlerinde Loki de var. 😉
Bölüm hakkındaki görüşlerinizi alayım 🖤.
Hepinize kalpler. Kendinize iyi bakın.