Yorum etmiirsiniz beni üzürsiniz.
THOR ODINSON
————————
Kılık değiştirmeThor seni aylardır etkilemeye çalışıyordu. Ama bir türlü başarılı olamıyordu. Her hafta bir şeyler deniyordu.
Aklında bir planı vardı. Ne tarz erkeklerden hoşlandığını öğrenecekti.
**Arkadaşınla buluşmaya gidiyordun. Kafeye girdiğinde onun olduğu masaya oturdun. "Merhaba Lily'cim."
"Merhaba Y/N tatlım. Bir arkadaşımı daha davet ettim sorun olur mu?"
"Yok canım ne sorunu."
"Aa bak geldi Thella. Hoşgeldin canım."
"Merhaba şekerim. Ay kusura bakmayın geciktim. Kuaför'de işim uzadı."
Evet planı buydu. Nasıl erkeklerden hoşlandığını bu şekilde öğrenecekti. Hata payı olmadan %100 doğru bilgiye direkt senden ulaşacktı.
"Ay ben bi lavaboya gidiyim. Geliyorum hemen" deyip kalktı Lily. Ve ikinizi yalnız bıraktı."
O sırada siz Thella ile kaynaşmaya başlarsınız.
***"Ee Y/N nasıl erkeklerden hoşlanırsın. Var mı hayatında biri?"
"Müzikle ilgilenen bir erkek beni anında etkiler. Ayrıca sevgilisini sürekli destekleyen, bebeklerle ilgilenmeyi seven, dürüst, güven veren, centilmen erkeklere bayılırım. Ve evet, hayatımda olmasını istediğim biri var aslında ama biraz dengesiz biri yani her hafta farklı bir huy çıkartıyor."
"Aa kimmiş bu şanslı adam."
Lily senden önce davranır. "Ay inanabilir misin Y/N'nin kimden hoşlandığı-" lafını bölersin. "Evet şimdilik çok duyulmasına gerek yok. Ee ne diyorduk biz. Bu rujun markası ne demiştin Lily?"
***
İşte bu kadardı. Seni etkilemek için ne yapması gerektiğini artık biliyordu.
Amatör olarak voleybol oynuyordun. Akşam üstü kulede takılırken yarınki maçına ekibi de davet ettin. Seve seve geleceklerini söylediler.
****
Maç öncesi ısınmanızı yaparken Avengers gelmişti.
Thor hemen söze atıldı."Hey, Leydi Y/N. Biz geldik. Bilirsin seni desteklemek için."
" Hoşgeldiniz çocuklar. Umarım iyi vakit geçirirsiniz. Benim şimdi gitmem gerek. İyi eğlenceler."
**
Sahaya çıktığında gözüne kocaman bir pankart ilişti. Pankartta "BİZ Y/N'yi DESTEKLEMEK, O DA KAZANMAK İÇİN BURADA." Yazıyordu ve tutan kişi de Thor'du.
Gülümsedin ve takım arkadaşlarına döndün.
**Uzun süren setler sonucu maçı almıştınız. Maç bitiminde Thor seni karşılamak için bekliyordu. Uzaktan seni gördüğünde seni el hareketleriyle tebrik etti.
"Hey, Thor. Eğlendin mi?"
"Tabii ki de eğlendim Leydi Y/N. Ayrıca seni destlemekte ne kadar haklı olduğumu da görmüş oldum."
"Ya dimi. Beni nasıl da destekledin öyle. Bir ara sanki maç durdu herkes senin tezahüratlarını dinledi. Neydi maçı bitinceye seni ölünceye kadar mı?"
"Seni bırakmamı ister misin?" Diye sordu Thor.
"Tabii. Arkadaşlarımla vedalaşıp geliyorum."
**
Ertesi gün kuleye gittiğinde koltukla kucağında bir bebekle oynayan Thor'u görürsün.
"Hey bu tatlı bebekte kimmiş bakalım."
"Y/N'ye merhaba de Emily." Thor sevimli olmaya çalışarak Emily'nin elini sana doğru selamladı.
"Aww. Alabilir miyim?" Heyecanla sorarsın. "Tabii."
Bebeklere bayılırdın. Tatlı yanaklarını , kokularını, yeni çıkmaya başlamış saçlarını çok severdin.
"Bir arkadaşımın bebeği. bakıcısı rahatsızlanınca bugünlük ben ilgileneceğim." Diye açıkladı Thor.
"Yani bütün gününü bu tatlı minik bebekle mi geçireceksin. Ben de kalabilir miyim?"
"Elbette kalabilirsin Leydi Y/N"
**
Bütün gün bebekle oynamış, onunla ilgilenmiştiniz. Akşamüstü ailesine götürmüştünüz. Şimdi ise Thor sana evine kadar eşlik ediyordu. "Bebeklerle bu kadar iyi anlaşabildiğini bilmiyordum Thor." "Evet, ben de."güldünüz.Kapının önüne gelmiştiniz. "Evime geldik. Yarın görüşürüz Thor." Gülümsedin. Kapıyı açmaya yöneldiğinde Thor konuştu. "Leydi Y/N" ona döndün. "Size söylemek istediğim bir şey var." "Dinliyorum."
Ellerini tuttu "Uzun zamandır içimde tutuyorum fakat daha fazla saklamak istemiyorum. Leydim, size aşık oldum." Bir cevap almak için gözlerine bakıyordu. Donmuştun. Böyle bir itiraf beklemiyordun. Ne diyeceğini bilemedin. "Ben. Şey. Yani. Özür dilerim." Eve girdin. Kapıya yaslandın.
Thor ne olduğunu anlamamış, kalmıştı. Olanları idrak eder etmez, Thor'un gitmemiş olma ümidiyle kapıyı hemen açtın. Tanrıya şükür gitmemişti. Bir adım atıp karşısına geçtin. "Ben de sana aşık oldum."
Ona aşık olduğunu söylemenle beraber seni kollarıyla sarmaladı ve dönmeye başladı. "Beni dünyanın en mutlu adamı yaptınız Leydim."
Yanlış anlamayın dilenci değilim. Varsa bi üç beş yorum at mısınız. Djodakkes
Bir de şey. Kiminle bölüm yazayım?
Sizi seviyore.
Sağlıcakla kalın.
💖