TONY STARK
—————
bebekTony ile 2 yıl önce evlenmiştin. Bir klüpte karşılaşmıştınız. Çok sarhoş olmuştun ve Tony ile bir gece geçirmiştin.
O sıralar birlikte olduğun nişanlından bebek yüzünden ayrılmak zorunda kalmıştın. Çünkü DNA testi bebeğin Tony'den olduğunu söylüyordu.
Nişanlın bunu öğrenince senden ayrılmıştı. Tony ise evlenmek için yalvarmıştı. Bebeği babasız büyütmek istemediğin için onunla evlenmeyi kabul etmiştin.
Bir gün eve dönmüş, su içmek için mutfağa gidiyordun. Happy ile Tony'nin konuşmasını duyunca durup onları dinledin.
"Bay Stark, biliyorum bana düşmez ama Bayan Y/N'ye bebeğin sizden olmadığını, DNA sonuçlarıyla oynadığınızı söylemelisiniz."
"Happy söyleyemem. 5 yıldır bana aşık olmasını bekliyorum. O zaman söylerim belki sevdiği için affeder. Onsuz bir hayat istemiyorum. Onun için zırhlarımdan bile vazgeçebilirim."
Yaşadığın şoku atlatmak için odana çıkarsın. Yatağına oturup düşünmeye çalışırsın. Bavuluna gerekli olan herşeyi koyup gitmeye karar verirsin. Kısa bir duş alıp üstünü giyinirsin.
Bebeğini uyandırmadan onu kanguruya koyarsın. (Medyada var)
Aşağı indiğinde Tony seni durdurur. "Tatlım nereye gidiyorsunuz?"
"Çocuğumun gerçek babasına."
"O adam burda tatlım. Tony Stark."
"Daha fazla yalan istemiyorum Tony. Sizi duydum."
"Açıklayabilirim. Geçerli sebeplerin vardı."
"O sebepler benim için geçerli değil."
Kapıyı açıp çıkmak üzreyken son sözünü söylersin.
"Hadi Tony. En iyi dalganı geç. Hep yaparsın ya."
Arkanda bu manzarayı bırakarak gidersin.
****
Satır arası yorumlar beni mutlu ediyor :)
Part 2 ?