Prolog

213 24 6
                                    


14 lipca 2005 rok. Ten dzień zapisał się w historii jako rozpoczęcie inwazji przez zmechanizowane istoty z kosmosu zwane Decepticonami. Są to istoty wielkości trzech pięter. Posiadają zdolność zamiany w pojazd i są wykształcone. Nie znamy imiona każdego z nich, a jedynie ich lidera, Megatrona. Jest z nich największy, najsilniejszy i najpotężniejszy.

Wojsko wiele razy próbowało odzyskać Ziemię, ale bez skutku. Nasze uzbrojenie nie może się równać z technologią Decepticonów. Nawet armia licząca tysiąc osób nie zdoła pokonać stu Transformerów, jak je nazywamy.

Megatron posiada całkowitą kontrolę nad Ziemią i jej mieszkańcami. Ma naprawdę wielką armię, ale nadal mu mało. Dlatego eksperymentuje z ludźmi. Używa nas jako królików doświadczalnych. Znam kilka osób, które zostały zmuszone do wzięcia udziału w eksperymencie. Nie widziałam już żadnej z tych osób. A może widziałam, tylko o tym nie wiem. Megatronowi w końcu udały się te eksperymenty. Najpierw stworzył udoskonalonego człowieka, szybszego i silniejszego, zdolnego zmieniać dłoń w blaster. Kolejny etap eksperymentów pozwolił na zmianę ręki w ostrze oraz młot. Teraz Decepticony są zdolne zmienić ludzką tkankę w metal.

Żyjemy pod tyranią Decepticonów od dziesięciu lat. Nikomu nie udało się odzyskać planety. Istnieją jednak grupy buntowników, zwane Ruchem Oporu. Buntownicy walczą z Decepticonami, starają się kopiować ich broń, a potem używać jej przeciw nim. Nie jest to jednak proste. Ja nie należę do Ruchu, ale nasze drogi czasami się krzyżują. Zwłaszcza, kiedy kradniemy coś conom. Nie mówię jednak, że działam sama. W tych czasach nikt nie powinien być sam.

Obecnie mamy 20 czerwiec 2015 roku. Ziemia jest zniszczona ciągłymi ostrzałami. Decepty próbują zmienić ją w nowe królestwo, stawiając ogromne budynki, całe z metalu. Choć minęło dziesięć lat, postęp posuwa się bardzo powoli. To akurat dla nas dobrze. Mamy większe szanse na pokonanie Decepticonów. Jeśli w ogóle jest szansa. Ja staram się kierować słowami, które niegdyś powiedziała moja mama.

Musi być źle, żeby potem mogło być lepiej...

Transformers Prime - GenisysWhere stories live. Discover now