SİLAH

192 23 11
                                    

Merhabalar...bugün 2 bölüm paylaşıcam çünkü bu bölümü ikiye böldüm...Kitabına destek  olmak için volt  hatalarını söylemek için de yorum yaparsanız sevinirim...İYİ OKUMALAR...

Okul çıkışıydı ve eve gitmek için servisi bekliyordum.Cebimden telefonumu ve kulaklığımı çıkarıp müzik dinlemeye başladım...

Bir anda rüzgar esti ve tam saçımı gözümün üstünden çekeceğim an batuhanla göz göze geldik.batuhan bana bakarken grubu da muhabbete dalmıştı.Grup hakkında tek bildiğim şey adının Başkarizmalar olduğuydu.

Servis kapının oraya gelmişti servise doğru koşarken arkamdan sadece fren sesi ve bir erkekten"Ahu!"sesi duydum.Kafamı yana çevirmemle arabayı görüp birinin beni kenara ittirmesi bir oldu.

Yumuşak bir şeyin üstüne düşmüştüm.Kafamı kaldırdığımda batuhanın üstünde olduğumu fark ettim.Göz göze gelmiştik.Korkudan elim Ayağım boşalmıştı.Gözümden yaşlar akmaya başlamıştı.Batuhan ve ben bakışırken bir anda kolumdan biri tuttu ve beni batuhan ın üstünden kaldırdı.

Beni kaldıran kişi tolgaydı.tolga bir anda bana sarılınca boşluğuma geldi  ve bende sarıldım.Batuhana arkam dönüktü.Tolgadan ayrıldığımda tolga"İtiraz kabul etmiyorum benimle geliyorsun"dediğinde bir anda batuhan kolumu tutup beni arkasına çekiştirdi ve tolganın üstüne yürüyüp"hayırdır?Sen bu cesareti nereden alıyorsun"dediğinde tolga da bir adım attı ve "Bu seni hiç ilgilendirmez" dediğinde batuhan tam bir adım atıp tıslayacakken ortaya atıldım ve "Kavgaya gerek yok.Bakın servisim orada" dedim ve koşar adım servise bindim.Camdan dışarıya baktığımda batuhan ve tolga birbirlerine  öldürücü bakışlar atıyordu.

Telefonuma baktığımda çatlak olan ekranı artık ileri bir boyut atlayarak kırılmıştı.Bu gidişle ekran diye birşey kalmayacaktı zaten.servis hareket etmeye başlayınca hepimiz yerlerimizi aldık ve eve doğru yol aldık.

Eve geldiğimde çantamı bir köşeye fırlattım ve koltuklardan birine uzanıp silahları düşünmeye başlamıştım.Bu 3 gün okula gitmemek serbestti.Devamsızlık olmayacaktı.Bu süre zarfında da kütüphaneye girip o silahların devamını bulmalıydım.Nedense içimde kötü bir his vardı.Üstümü değiştirdim ve telefonla google a girdim ve 'Batuhan koray kim"diye yazdığımda neredeyse 2 milyon sonuç çıkmıştı.

Sonuçların ilkinde 'batuhan koray kimdir?' yazınca hemen girdim ve okunmaya başladım.

Batuhan koray korayların büyük yönetici İlksan koray'ın iki oğlundan biridir.Başarılı adamının en küçük oğlunun ismi Mert koray'dır.ilksan korayın vasiyet namesinde tüm mal ve mülkünün batuhan koraya kalıcağını kesin bir dille belirtmiştir.Şu ana kadar koray holding 6 otel zincirinin,5 AVM nin ve BMW ve Hyundai bin sahibidir.

Çocuk ve ailesi zenginlikte çığır açmıştı.Telefonu kenara koyup rahat bir uyku çekmeye başladım.

∆§∆§∆§∆§∆§∆

Sabah erkenden kalktım ve giyinip bir takisye atlayıp okula doğru yol aldım.Okula yarım saatin sonucunda gelmiştik ve ben taksiciye ücreti ödedikten sonra koşarak kütüphaneye girdim ve çaktırmadan kitapların oraya yöneldim.bir kaç kitabı elime aldım ve en arkadaki köşe masaya geçip hemen kitapları açmaya başladım.Ama kitapların içi boştu.

Raflardan birine geçtim ve bir roman alıp tam yerime geçecektim ki yanımdan geçen sarışın çocuğun cebinden beyaz bir kağıt düştü.Bu çocuk batuhanların grubundaydı.Kağıdı elime aldım ve içini açıp okuduğumda

Yeni silahlar akşam saat 19.30 da kütüphanede olucak kitaplar depoda.

Yazılan şeyi görünce gözleirmi büyüttüm.Okulu bildiğiniz ticaret haneye çevirmişler!Hemen kağıdı alıp cebime koydum ve kütüphaneden ayrıldım.

Batuhana söylemelimiydim yoksa sonsuza kadar susmalımıydı.Taksiye binerek eve geldim.Elimdeki bilgiler şuydu.Batuhan ve grubu okulda silah ticareti yapıyordu ve asıl soru bundan müdürür haberi varmıydı?

Sonuçta bu okul batuhana ait.Bu okulun sahibi ise batuhanın babası!Bilgisayarı kucağıma aldım ve koray holdingin adresini bulup dışarıya çıktım.Holdinge gitmem biraz uzun sürecekti.Çünkü holding İstanbul çıkışındaydı.Derin bir nefes aldım ve koray holdinge doğru yola çıktık...

Kıyamet Öncesi Sessizlik : A.R.A.FHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin