Nereye gittiğimi bilmiyordum.Tek bildiğim artık kızımla baş başa kaldığımdı.Nedense tolgadan ayrıldığım için içimde bir hüzün veya acı yoktu!Sadece kızımı babasız bıraktığım için kendime kızıyordum.
Taksi çevirip bir otelin adresini verdim.Yaklaşık yarım saat sonra oteldeydik.Otele girdim ve 5 günlük parayı ödeyip odamıza doğru yol aldım.
Berra huysuzlanmaya başlamıştı.Yatağın üstüne bıraktım ve karnını doyurup uyuttum.Pencerenin oraya gittim ve derin düşüncelerimle birlikte ruhumu yalnız bıraktım.
Batuhan'dan:
Artık pek bi umut kalmamıştı.Lakin pes etmekte istemiyordum.Tolganın oynadığı oyunlardan haberim vardı.Evlilik cüzdanının başka birine ait olması v.b daaha bi ton yalan dolan vardı.
Ahu'nun kucağındaki kızın kime ait olduğunu bilmiyordum.Ama ahu'nun olmadığı kesindi.Çünkü ahu 3 yıldır kayıp ama neredeyse 5 yaşında bir kızı olduğunu söylüyor.Saçmalık!
Ateş yanıma geldi ve elini omuzuma koydu.Derin bir nefes verip"Niye böylesine abi?Bak ahu'nu buldun."dediğinde ateşe doğru döndüm ve yalandan sırıtıp"Buldum ateş,Evet haklısın.Ama bulduğum kişi benim ahum değil.Tolganın hayali!"dediğimde ateş anlamamış bir şekilde bana bakıyordu.
"Ne demek ahu tolganın hayali?ben hiç birşey anlamadım." dediğinde baştan sona herşeyi anlatmıştım.Derya kucağında bebeği ile gelip yanımıza oturdu ve bebeğe bakarak"ve ahu 5 yaşında bir kız çocuğu olduğunu zannediyor!"dediğimde derya bir anda şaşırdı.
Tüm öfkem tekrardan alevlenmişti.Onu bu piçin elinden kurtarmam lazımdı.Çünkü bu adi herif ahuya bir zarar verebilirdi.
Derin bir nefes verdiğimde derya yerinden kıpırdandı ve "aslında bir çare var" dediğinde dikleşip pür dikkat onu dinlemeye başladım.Ateşte derya ya bakıyordu derya derin bir nefes aldı ve "Yapabileceğin tek şey DNA testi.Ancak ahuyu bu kanıdan bu kurtarır!" dediğinde aslında mantıklıydı.Buraya kadar sorun yoktu lakin bundan sonrası nasıl olucaktı bilmiyorum.
Hızlıca ayağa kalktım ve kapıdan tam çıkacakken biri kolumdan tutup beni durdurdu.Kafamı hafifçe kim olduğuna bakmak için çevirdiğimde doruğu görünce kolunu ani bir hareket ile çektim ve "Hayıdır doruk?ne iş!" dediğimde doruk durdu ve hafifçe sırıtıp "pek hayır değil batuhan kütüphane boşaltılıyormuş!" dediği şeyle birlikte neye uğradığımı şaşırdım.Tüm ticaret noktası patlatılmak üzereydi.
Doruğa doğru döndüm ve "sen ne diyorsun doruk!nasıl olur?" doruk sinsice sırıtıp"sen o sürtüğün peşinden koşarken biz neler yaşadık Batuhan Koray!"diye bağırınca yüzüne sağlam bir yumruk geçirdim.Sinir kat sayım giderek tavan yapmıştı.Ateş yanımıza geldi ve "hayırdır abi ne yapıyorsunuz!Saçmalamayın.Abi sen çık " diye bana döndüğünde hızlıca arkamı dönüp oradan uzaklaştım.
İlk defa birine kapılmıştım ve onu kaybetmek istemiyordum!derin bir nefes aldım ve boş yolda yürümeye başladım.Etrafa bakınırken Aniden beyaz şapka ve mont giymiş bir kadın dikkatimi çekti ve çok geçmeden bunun Ahu olduğunu fark edince olduğum yerde durdum.Onu takip etmem lazımdı.Hemen olduğu karşı kaldırıma geçtim ve koşarak arkasından yürümeye başladım.
Düşünceliydi.Hem de çok!İnşallah o Piç birşey yapmamıştır Ahuya.Bir anda arkasını dönünce kadının birini belinden tutup önüme aldığımda kafasını iki yana sallayıp önünü döndü.Tam derin bir nefes vermiştim ki kafama yediğim darbeyle elini kafamda götürdüm.Belini tuttuğum kadın kafama çantasını geçirmişti"Ahlaksız terbiyesiz!hiç utanman yokmu senin püh"diyip yüzüme tükürünce"elhamdülillah "diyip elimle yüzümü sildim.
Kadının arkasından ahuya bakıyordum baya bi uzaklaşmıştı.Yetişmem gerekiyordu!kadını kenara itip koşmaya başladım.Sonunda ahuya yetişip yanına geldim ve " Bugün hava çok güzel değil mi?"diye sorduğumda kafasını çevirip beni gördüğünde durdu ve şaşkınca"SEN!"dediğinde kafamı kaşıyıp muzipçe sırıttınca birşey demeden yürümeye başladı.
Yanından yürümeye devam ederken "Birşey söylemeyecekmisin?" diye Umutla sorunca durdu ve"istersen küfredebilirim!?"dediğinde güldüm.Tolga iti ismini değiştirmiş olabilirdi ama huylarını bok değiştirirdi.O benim AHU'mdu...!
Tekrardan yürümeye başladığında markete girince arkasından bende girdim.Alışveriş arabası alıp gidince yürümeye başlayınca bende bir tane araba alıp yanından yürümeye devam ettim.Şampuan reyonuna geldi ve çocuk şampuanları almaya başladı.Bende erkek şampuanı alıp yanında yürümeye devam ettim.Bir anda telefonu çalınca durdu ve telefonu açıp"Alo"dediğinde memnuniyetsizlik le "beni bir daha arama Tolga,Ben senin hayatında yokum artık." dedikten sonra bir kaç saniye karşı tarafı dinledi ve gözlerinden bir damla yaş tam yere düşecekken elimle tuttum.Bir anda bakışları bana döndüğünde Gözlerime bakmaya başladı daha sonra elime bakıp tekrardan gözlerime bakınca gözleri dolmuştu.
Kırık bir ses tonuyla"En yakınım dediğim insan gözlerimden akan yaşın sebebiyken hiç tanımadığım insan gözyaşlarımı siliyor"dedi ve telefonu kapatıp kontunun cebine koydu.Tolgayı köpek yerine koyuşunamı sevinsem ,Tolga itinin sevdiğimi ağlattığına mı sinirlensem,Sevdiğim kadının beni hatırlamamasınamı yansam yoksa Bir yabancıymışım gibi benden bahsetmesine mi üzülsem bilmiyordum!Hayatımda hiç mutluluk lafı yoktu.Sevinç vardı ama ona da sevinemeyecek kadar azdı!
Bir kaç saniye sonra kahkülünü kulağının arkasına atıp alışverişe devam etti.Sonunda herşeyi ödeyip dışarı çıktığımızda "beni takip etmeyi bırak!" dediğinde aldırmadan Devam ettim.Bir anda kafama çantasını geçiren kadın beni görünce durdu ve yanındaki 4-5 tane kadına beni gösterince "İşte şimdi bittim!" dediğim anda hepsi üstüme doğru ellerindeki çanta ,biber gazı,Sopa ve yaşlı teyzenin elindeki bastonla koşmaya başladılar.Ben bir andaelimdeki poşetleri yere bırakıp koşunca arkadan koşmaya devam ettiler sonunda onları şaşırtıp ahunun yanına geri döndüğümde hala gülüyordu elinden tuttuğum gibi koşmaya başladık.Hala gülmeye devam ederken ara sokaklardan birine girip derin derin nefes almaya başladık.
Ahu bana sırıtarak dönüp nefes nefese"Başıma belamısın?"diye sorunca "Belayım,ama tatlı bela şu ponçik olanından"diye muzipçe sırıtınca oda sırıttı ve " shrek e benziyorsun"dediğinde yüzüm asıldı.Bu kız kesinlikle Ahuydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıyamet Öncesi Sessizlik : A.R.A.F
Novela Juvenil"Dokunma bana!" kadın bağırarak söylemişti adama bu hiç samimi olmayan sözleri.Adam kadına yaklaştı ve "dokunduğumda yanarsan eğer o zaman yak beni kendi ateşinde." dedi.Kadın ise adamı ittirerek"Eğer yanmaktan korksaydım seninle bu cehennemde olmaz...