Masada karşılıklı oturmalarının ardından, sabırla konuşmasını bekleyen Deniz'e boş boş bakan genç kadın, konuya nereden gireceğini düşünerek öylece durmaya devam etti. Kaşları yukarıya kalkan dostunun başını hafifçe yana eğmesiyle, yüzünü buruşturup gözlerini yuvasında tam tur döndürdü. Ellerini çocuk gibi havaya kaldırarak avuç içlerini gösterirken, birbirini çok iyi anlayan iki insanın uyumu ile karşılıklı sırıtmaya geçti.
"İşte!"
"Ne işte-si! Tıkandın değil mi, ha gayret Melike, başaracaksın."
"Öööfff!.. Çenesi düşük kadınlara her zaman hayranlık duymuşumdur."
"Hadi canım, sen mi?"
"Ne demek istediğimi anladın. Tamam, benim de çenem düşük ama konu kendim olunca beynim konuşmayı ret ediyor."
"Bana da mı? Ailen ve eski eşinle, geçmişte yaşadığın sorunları çok rahat anlatmıştın!"
"Evet, oradaki anahtar kelime, eski, geçmiş... Olmuş bitmiş, geçmişte kalmış ve dönüşü olmayan yaşanmışlıklar. Sanırım asıl mesele; duygusal anlamda hissettiklerim söz konusu olunca, ifade etme sıkıntısı yaşamam. Yemin ediyorum sorun sen değilsin, sözcükler ağzımın ucuna kadar geliyor ama bir türlü çıkmak bilmiyor, içeride kendimle küçük çaplı bir savaş veriyorum. Düşünebiliyor musun, özgürce konuştuğum neredeyse tek insansın, gerisini sen hayal et... Vallaha billaha anlatmak istiyorum Deniz, ama bir türlü giriş yapamıyorum!"
"Biliyorum hayatım! O zaman şöyle yapalım, çenen açılana kadar ben sorayım."
"Olur! Hadi sor."
"Eee, tamam!"
Melike'nin bu derece huzursuz görünmesine anlam veremeyen genç kadın, davranışlarından yola çıkarak bir erkeğin sebep olabileceği aklına gelince, üzerinde durmadan saçmaladığına karar verdi. Bütün belirtiler duygusal bir ilişkiyi işaret ettiği halde, Göcek'ten ayrılmalarının hemen akabinde meydana gelen kaza yüzünden, evden çıkamadığını hesaba katıp imkansız olduğuna kanaat getirdi. İhtimal vermiyor olsa dahi olası varsayımı ortadan kaldırmak için, "Melike, sorun bir erkekle mi ilgili?" diye sormasıyla, arkadaşının irkildiğini görünce şaşkınlıktan ağzı açık kaldı.
"Ooff, ya bu çok hızlı bir giriş oldu! Evet, ve güzel bir noktaya değindin, her zaman olduğu gibi erkekler sorundur."
"Yaaa!.. Hay Allah, halbuki laf olsun diye sormuştum! Şey, görüştüğün birisi mi var?
"Artık yok, küstük, konuşmuyoruz. Aslına bakarsan ne yaptığımız meçhul, ben de bilmiyorum!"
"Bu konu gittikçe ilginç olmaya başladı! Neden benim haberim yok, diye sormak istiyorum ama o hakkımı sonraya saklamaya karar verdim. Önce şu işin aslını bir öğrenelim!.. Demek duygusal olarak etkilendiğin bir erkek var ve ilişkiniz başlama aşamasında sekteye uğradı!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMRİN OLUR!
HumorBeklemedikleri anda sıra dışı bir tesadüf sonucu kesişen hayatlar... Bir yanda sorunlarını alaycı bir edayla hafife alıyormuş gibi görünen, yaşadığı her günün zevkini çıkarmayı amaç edinmiş bir kadın, öte yandan umursamaz bir tavır sergilerken çevre...