Duyuru

12.9K 702 97
                                    


Tekrar merhaba, 

Bu duyuru ne kitaplarımla alakalı ne de yapmış olduğum herhangi bir etkinlikle ilgili. Son dönemde tanıdığım, sevdiğim veya bildiğim insanların, birbiri ardına kanser ve benzeri hastalıklarla birbiri ardına hayatlarını kaybetmesi üzerine ailemi ve sevdiklerimi korumak için harekete geçtim. 

Bir çok sayfaya ve guruba katılıp facebook ve benzeri yayın organlarından faaliyetlerini takip etmeye başladım. Yazdıkları eserleri inceledim ve ciddi bir bilinç kazanmak için kolları sıvadım. Hayatımı tümden değiştirecek kararlar aldım, yediğime içtiğime dikkat etmeye başladım. Kendimle beraber, ailemin de başının etini yiyip onların acılarını yaşama korkusuyla aynı bilinci aşamaya çalıştım. Sizleri de sevdiğim ve ailemin bir nevi parçası gibi görerek yazma ihtiyacı duydum. Lütfen, bu çabamı ukalalık olarak nitelendirmeyin, inanın siz ve evlatlarınız için çok endişeleniyorum. 

Ne demek istediğimi anlamanız için Saklı Seçilmişler kitabını okumanız yeterli, üzerimizde oynanan oyunları ve insanlarımızı, özellikle gençlerimizi hedef alarak nasıl öldürdüklerini öğrenebilirsiniz. Artık her gün, lütfen çocuğum için dua edin, amin yazın diye gelen mesajlara bakmakta zorlanıyorum, görmezden gelmeyi de başaramıyorum. 

Sizin için, çocuklarınız için özellikle biz kadınlara düşen çok büyük görevler var. Hepsinin başında bilinçlenmemiz çok önemli... Onları zehir saçan yiyeceklerden ve içeceklerden korumak. Şekeri ve pirinci hayatımdan çıkarttım. Asla hazır içecek ve paket içerisinde yiyecek yemiyorum. Satılan konserveleri eve sokmuyorum, salça, ketçap ve mayonezi de öyle... Arkasında yazılı bilgileri okumadan hiç bir şeyi yemiyorum. 

Artık neredeyse tavuk yemiyorum, bakliyat ihtiyacımı özel bir yerden organik bile değil, ziraat ilacı kullanılmayan ata tohum olarak alıyorum, balkonumda saksılar içerisinde nane, maydanoz, roka, tere ve semiz otu yetiştiriyorum. Pazar sebzesi yerine bol bol dağ otlarını yemeye ve yedirmeye özen gösteriyorum. Ekmeğimi ata tohumla ya kendim yapıyorum ya da yemiyorum. Bu hiç hastalanmayacağım anlamına gelmiyor ama elimden geleni yapıyorum. Lütfen sizlerde yapın, son pişmanlık fayda etmez.

Facebook da özellikle Muğla Yerel Tohum Gurubu adında bir sayfayı takip ediyorum. Yanlış anlaşılmasın, üye olmak dışında maddi ve manevi şahsi hiç bir bağlantım yok. Burada bulunan insanlar, aynı benim gibi ailelerini korumak için fikirler üretip kendi besin maddelerini kendileri üreten ve bununla ilgili bilgilerini paylaşan kişiler. Bir çoğu benim gibi balkonlarında bu işi yapıyorlar. Ata tohumuyla geçmişi ve sağlığı arıyorlar, başka bir siyasi, dini veya ekstra amaçları yok. Aşağıda linkleri mevcut.

https://www.facebook.com/groups/muglayereltohum/?multi_permalinks=1979780825385917&notif_id=1523946304816930&notif_t=group_highlights&ref=notif

Bunun yanı sıra Ulusal Tohum Takas Merkezini ve onların paylaşımlarını da dikkatle izliyorum. İsterseniz onlardan da faydalanabilirsiniz.

https://www.facebook.com/groups/ulusaltohumtakasmerkezi/permalink/1322638894504647/?comment_id=1323615451073658&notif_id=1523979533037316&notif_t=group_comment_follow&ref=notif

Lütfen, sağlığınıza dikkat edin, sorun ölmek de değil büyük acılar çekmek. Allah, herşeyin hayırlısını versin, sağlıklı bir hayat ve mutlu olmak hepimizin hakkı, bunu elimizden alıyorlarsa çözüm yine bizlere düşüyor.

Sevgiyle sağlıcakla kalın, kendinize iyi bakın.

EMRİN OLUR!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin