Taylor bir şeyler olacağını hissettiğinde uzun, dalgalı sarı saçlarını tarıyordu. Aniden hissettiği bu duygu yüzünden eli olduğu yerde durdu. Bir süre hareketsiz kaldıktan sonra elindeki tarağı yavaşça makyaj masasının üstüne bıraktı.
Gözleri korkuyla aynadaki yansımasına gitti. Üstünde beyaz bir gecelik vardı. Saçları, salkımlar halinde omuzlarından aşağı düşüyordu.
Taylor tanıdık bir koku duydu, onun odasına ait olmayan bir koku.
Olan şeyi anlayınca genç kızın bedeninden soğuk bir ürperti geçti. Eve biri girmişti.
Mümkün olduğunca sessiz bir şekilde arkasını döndü ve kapıya doğru yürümeye başladı. Koku gittikçe daha da yayılıyordu.
Taylor olacakları anlayınca derin bir nefes aldı ve aurasını aktifleştirdi. Kızdan yayılan elma kokusu, o tanıdık koku ile buluştu.
Kız elinden geleni yaparak kendini odakladı, çaresizce ona yardım edebilecek biri ile konuşmaya çabaladı.
Ama daha hiçbir şey yapamadan bir ses duydu. Genç kızın masmavi gözleri, sırtından içeri giren soğuk metalin yakıcı hissiyle kocaman açıldı.
Bıçağın yavaşça kalbini delip geçtiğini hissetti. Genç kız, gözlerinin önünden hayatının bir film şeridi gibi akmasını bekledi, ama tek düşünebildiği ölmeden önce söylediği şeyin ne olduğu idi.
Seni seviyorum.
Genç kız, sevgilisinin anısıyla gülümsedi. Sanki ölmüyormuş gibiydi. Hiçbir şey hissetmiyordu.
Ve katili, bıçağı kızın narin bedeninden çıkardı. Kızın geceliği kana bulanırken ağzından çıkan kanlar güzel yüzünü kızıla boyadı.
Ve Taylor o an anladı. Taylor o an ölmenin ne demek olduğunu anladı. Ve bunun için çok gençti. Hayatı yarım kalmıştı. O sadece 16 yaşında küçük bir kız çocuğu idi. Ölmeye hakkı yoktu, henüz çok gençti. Ve daha amacına ulaşamamıştı. 7'yi bir araya getirmemişti bile.
Öfkeyle, kalan son ruh parçasına sarılırken yemin etti. Katilini bulana dek ne cennete ne de cehenneme gidecekti.
Kızın gözleri kapanırken, ruhun bedenden ayrıldığını hissetti.
Ve 16 yıl boyunca hiç teklemeden atan kalbi durdu.
Aldığı son nefes de yavaşça bedenini terk etti.
Ve Taylor, son istediğini O'na iletti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7
FantasyTanrıların yanından düşen bir melek... Onların gücünü alıp insanlara sunan ve siyahlarla beyazlarin sonsuz savaşı. Ve 7.