1. Část : Seznámení
Jako každej den jsem se vracela domů ze školy se svou kámoškou Katie. Cestou jsme se jako obvykle stavily pro něco do Starbucks. A mluvili jsme o blížícím se víkendu. ,, Plánuješ něco o víkendu?" zeptala se mě Katie. ,,Zatím nic, asi budu doma a ty?" usrkla jsem své oříškové latte. ,, No jedu někam s rodičema" povzdechla. Moc nadšená z toho nebyla. ,,Ale pořád lepší jet někam s rodičema než bejt doma s otravným bráchou" řekla sem aby se trochu rozptýlila. Zasmála se a řekla ,,Ale vždyť Niall je v pohodě." Koukala sem na ní jestli to fakt myslí vážně, a nejspíš i myslela. ,, Có to jako fakt je strašnej." Nemohla sem pochopit že to myslí vážně, ale už sem se tím nezabývala. ,, Nechceš jít k nám" navrhla sem nakonec. ,,Jasně doma bych neměla co dělat" zasmála se Kat. U nejbližšího koše jsme vyhodily kelímky od latte a už sme byly v ulici kde bydlím. Kat bydlí o ulici dál než já, a proto sme tak často spolu. Došli jsme až k našemu domu a jako prvního jsem si všimla černého BMW zaparkovaného u vězdu do garáže. Bylo jednoho z Niallových kamaradů a myslím, že Zayna. Vešly jsme dovnitř, ale nikdo tam nebyl (naštěstí). Ale pak jsem zaslechla hlasitý smích ze zahrady, došla jsem k bazénu kde seděli Niall, Zayn,Louis a ještě jeden kluk, kterého jsem před tím u nás ještě neviděla a to tu byli dost často. Všimla jsem si i cigaret, které drželi v rukách. Hned jak si mě Niall všiml rychlostí světla schoval cigaretu za sebe. ,,Nejsem slepá Nialle" řekla a zvedla jsem obočí, udělala sem takový ten tázavý výraz a čekala co na to řekne. ,,No tak to hlavně nezapomeň prásknout mámě" odsekl. ,, A co bych z toho jako měla" řěkla sem a odešla dovnitř za Kat. ,,Co se děje" zeptala se Kat. ,,Ale nic, jen tu sou zase ti bráchovo kámoši" odpověděla sem. Kat se jen usmála. Odešli jsme do mého pokoje, který byl v druhém patře, stejně jako ten Niallův naštěstí naše zdi oddělovala koupelna. Chvíli jsme si povídali. Kat se pořád vyptávala na mého bratra a tu jeho partičku. Mám podezření, že je do něj zabouchlá,ale ona to vždycky popře. A asi po půl hodině jsme zapli můj notebook a koukaly co nového je na Twittru a Facebooku. Začly jsme si psát s pár lidma ze školy, no hlavně s klukama co se nám líbily. Obě jsme měly žízeň a tak sem nám šla pro pití zatímco si Kat psala se svým idolem. ,,Co chceš k pití" zakřičela jsme na ní z kuchyně. ,,To je jedno" dostalo se mi odpovědi. A tak jsem vzala dvě pepsi co byli v lednici. ,,Jéé díky, zrovna sem dostal žízeň" ozval se někdo za mnou. Byl to Louis a ten neznámý kluk. ,, Tak to není můj problém" ušklíbla sem se a chtěla sem odejít ale Louis mi plechovku vytrhl z ruky. ,, Vem si svojí a vrať mi to" natáhla sem se po plechovce. Ale on ji hodil tomu neznámému, ten se tomu jen zasmál,ale než sem k němu došla hodil ji zpatky Louisovi, a ten pak zase jemu. ,,Vraťte mi to!!!" skoro sem až zakřičela. ,,Vraťte jí to aby se nerozbrečela" řekl někdo za mnou no a kdo jiný než Niall. Protočila sem oči a podívala se na neznámého, mezitím Louis s Niallem vzali pití z lednice a odešli zase ven. ,, Ná" podal mi plechovku neznámý ,,Jo a mimochodem sem Harry" usmál se a na tvřích se mu objevili dolíčky. ,, Super" vzala sem si plechovku a byla sem na odchodu, když v tom mě zastavil ,, A ty máš jméno??" zeptal se. ,, Mám, ale nemám důvod říkat ti ho" zasmála jsem se.Taky se zasmál s trochu nechápavým výrazem. Došla sem do pokoje kde Kat pořád zírala na obrazovku notebooku. Podala sem jí pití. ,, Dík, co ti tak trvalo, to si tamto pití vyráběla nebo co" smála se. ,,Ale jen mě zdržel Louis a ten novej Harry" řekla sem nezaujatě. ,,Víš co se stalo?" zeptala se Kat a otočila se na mě. ,,Měla bych to vědět?" pousmála sem se. ,,No asi ne ale hádej" trochu zčervenala. ,, Deš s někým na rande?" tipla jsme si. ,,Jo a jak to víš?" divila se. ,,Začala ses červenat" rozesmála sem se. Mávla rukou. ,, A s kym deš??" vyzvídala sem. Chvíli byla ticho pak se usmála a řekla ,, S Mattem" rozzářila se. To byl ten její idol, jeden z nejhezčích kluků školy. A Kat se líbil už od druháku. Obejmuli sme se. Byla sem šťastná i za ní. ,, Hele a pomůžeš mi vybrat oblečení" udělala smutný oči. ,,Jasně" zasmála sem se. Než sme stačily cokoliv říct někdo zaklepal na dveře, no spíš zabouchal. ,,Kdo to je?" zeptala sem se. Místo odpovědi se otevřeli dveře byl v nich Zayn. ,,Ó bože dneska sou po baráku samí blbové" jen co sem to dořekla Kat se začla smát. ,,Co chceš?" koukla sem na Zayna. ,,Niall chce vědět kdy příde vaše máma" opřel se o futra dveří. ,,To já nevim asi za hodinu proč?" Místo odpovědi pokrčil rameny a odešel. Kat se podívala na hodiny ,, Už musim jít" řekla a vstala. Šla sem jí doprovodit až na konec ulice narozločenou jsme se objaly a já pak šla domů. Doufala sem, že už budou ti tři pryč. Ale jen co sem došla k domu viděla sem že tam ještě sou. Nadechla sem se a vešla dovnitř. Od bazénu se přesunuli do obýváku. Prošla sem kolem nich do kuchyně, a ni si mě nevšimli, teda až na Harryho. Přišel za mnou do kuchyně a......
Tak první část mam napsanou snad se vám bude líbit :)) pište komentáře ať vim jestli mam psát dál :))
ČTEŠ
Way to love (příběh s One Direction)
RomansLexi je mladá dívka má nejlepší kamarádku Katie a otravného bratra Nialla. Vždycky si myslela že se o ní Niall nezajímá, ale co když je ve skutečnosti jeden z těch přehnaně ochranitelských brášků, který nedá svou sestřičku nikomu? A co se stane když...