Jedeš? Jedu!

415 28 0
                                    

Super mám plán na prázdniny, ale je tu problém nevím jestli mi to mamka dovolí. A pak ještě jeden problém Niall, tomu abych to radši neříkala, nebo ještě bude chtít jet taky aby mě kontroloval. Při té myšlence jsem se musela zasmát. 

Podívala jsem se na hodiny a zjistila jsem že je už půl sedmí, mám čtvrt hodiny spoždění, měli jsme jít s Kat ještě ven před tím než odjede. Zkontrolovala jsem mobil a byla tam jedna SMS od Kat. 

Ahoj nestíhám, sejdem se u tebe

No co se dá čekat od Kat, skoro nikdy nestíhá. Ne že já bych na tom byla o něco líp. Vzala jsem si na sebe tílko a kraťásky a šla jsem na Kat čekat ven před dům.  Přišla tak do deseti minut. Šli jsme do parku na lavičku a povídali jsme si. Kat hned zítra odjížděla. A tak jsme se chtěli ještě rozloučit. Čas nám utíkal rychle. Řekla jsem jí o tom že kluci chtějí abych s nima jela k Harryho sestře. ,,Tak bacha na Harryho" mrkla na mě a to byla její reakce.

,,Budu ti volat every day" řekla když jsme se loučili. ,,Dobře" řekla jsem a pak jsme se objali. S Kat jsme se nejdýl neviděli tak dva týdny a teď se neuvidíme skoro celé dva měsíce. Obímali jsme se tak deset minut. Pak jsme se rozloučili a odešli jsme každá k sobě domů. 

Přišla jsem domů a mamka už připravovala večeři. Jen zvedla hlavu a podívala se kdo přišel. ,,Ahoj" pozdravila jsem jí. ,,Ahoj Lexi" zamíchala něco v hrnci. ,,Co to děláš?" zeptala jsem se jí a sedla jsem se ke stolu v kuchyni. ,,Špagety" usmála se. Bylo to jedno z mála jídel, které uměla uvařit. 

,,Víš mami chci se tě na něco zeptat" začala jsem a začla jsem si hrát s náramkem na ruce. ,,Na co" usmála se a otočila se směrem ke mě. ,,No víš jak jsem říkala že všichni mají něco na prázdniny a já ne" podívala jsem se na ní a sledovala jsem jak se jí mění výraz v obličeji. Jako by už čekala že budu něco chtít. ,,Ano vzpomínám si" ušklíbla se. ,,No tak už mám plán na léto" řekla jsem rychle. ,,Oh dobře" otočila se zpět k hrnci. ,,Ani tě nezajímá jaký?" zamračila jsem se. ,,Jaký?" zeptala se, ale už ne s takovým zájmem. ,,No kluci chtějí abych s nima jela někam mimo město" řekla jsem tak že mě asi moc neslyšela. ,,Skvělé, a jací kluci" zeptala se s údivem v hlase. ,,Louis a Harry" sklopila jsem pohled na náramek. ,,A tak mohla bych jet" zeptala jsem se, když nic neříkala s mírnou nadějí v hlase. Otočila se na mě a ušklíbla se. ,,A ví o tom Niall?" zvedla obočí. ,,Co?! né" vykřikla jsem. Jen se zasmála ,,Tak mu to radši ani neříkej že jedeš někam s klukama" usmála se. Jen jsem seděla a pak mi pomalu došlo co řekla, ona mi to dovolila, i bez přemlouvání. ,,Co mami vážně můžu" vykřikla jsem radostně. ,,Ano můžeš, mám oba ráda a znám je, a navíc alspoň budu mít dům pro sebe" to poslední řekla potichu. To byla moje mamka, nebyla jako ostatní, vždycky mi skoro všechno dovolila a byla ráda že od nás bude mít pokoj. ,,Díky díky díky" vstala jsem a objala jsem ji kolem pasu. Pohladila mě po vlasech ,,Běž raději balit" usmála se.

Rychle jsem běžela do pokoje kde jsem okamžitě rozevřela skříň a vyndala jsem většinu oblečení na postel. A pak mi došlo že vlastně nevím kam pojedem a tak jsem zapla notebook a napsala jsem Louisovi na Fb.

Já: Ahoj, kde bydlí sestra H?

Louis: Čus v Cambridge, takže jedeš?

Já: Jo jo jedu!:))))

Louis: No super!! 

Já: Ale Ni ani slovo

Louis: No jasný ten by tě nejspíš ani nepustil 

Já: nejspíš ne :/

Louis: lol

Já: netlem se :P

Louis: okey :P medvídku :*

Já: a přestaň mi tak řikat!!!

Louis: ale notáák :D 

Já: :P radši čau  zejtra

Louis: jop tak čau.....

Pak jsem se odhlásila a šla jsem balit. Cambridge bylo něco jako Boston. Bylo to tak půl dne cesty autem. Takže v pohodě. 

:) trošku kratší, ale chtěla jsem ji sem dát, protože jedu na tejden pryč 

omlouvám se za chyby ;)

Komenty a votes potěší :* 

Way to love  (příběh s One Direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat