Bez červených kelímků není párty

607 27 0
                                    

 

,,Tak co?" řekla Kat a sedla si na mou postel. ,,Co co?" nechápala jsme. ,,Už ses smířila s tim že sem pozvala i kluky?" koukla do země a pak na mě. ,,Nó myslim, že jo" zasmála jsem se, pak se začla smát i ona.  ,,Co budem dělat" zeptala se po chvíli. Koukla jsem na hodiny, bylo po dvanáctý. ,,Co se jít někam najíst" navrhla jsem. ,,Super nápad" zvedla se z postele. ,,A kam se dem najíst" zeptala se zvědavě. ,,No že by do kuchyně" zasmála jsme se. ,,Oh tak to jo" chvíli nic a pak se taky zasmála.   

V kuchyni seděla moje mamka a pokoušela se vařit. ,,Co to bude až to bude" zeptala jsem se. ,,No měla to bejt čína, ale radši obědnámě pizzu" řekla a začla na mobilu vytáčet číslo. S Kat jsme si  sedly ke stolu. Mamka odešla do obýváku a už jsme jen slyšely ,,Jo hodně sýra, a bez oliv." Začly jsme probírat párty. ,,Tak kdy půjdem k nám?" zeptala se Kat. ,,No řekla jsem Harrymu aby přišel v sedum a že pak může jít s náma", Kat se na mě tak divně koukla ,,Jó dobře" usmála se. ,,Hele vim co si pod tim představuješ, ale nejsou v tom žádný skrytý úmysli" vážně jsem se na ni koukla. ,,Jo okey" řekla a zadržovala smích.  Po dvaceti minutách přivezli pizzu. Mamka ji donesla do kuchyně na stůl a zavolala na Nialla, že už je oběd. Během pár vteřin byl v kuchyni, kde jsme všichni jedli. ,,Na vás je pohled" řekl a vyndal dva zbývající kousky. Udělala jsem na něj ksicht a jedla jsem dál. ,,Lexi podej mi z lednice něco k pití" poprosila mamka ,,Jo mě taky" řekl Niall ,,No mě taky můžeš" zasmála se Kat. Beze slov jsem vstala a šla k lednici. Vyndala jsem čtyři pepsi a dala je na stůl. Každý si jednu vzal. Když mamka dojedla tak vzala pepsi a odešla k bazénu se slovy ,,Pak umyjte nádobí."  S Niallem jsme si vyměnili znuděné pohledy. A pak jsem si sáhla na nos a zakřičela ,,Já ho mejt nebudu". To jsme dělali jako děti když jsme museli něco udělat, vymyslel to Niall. ,,Bože teď vytahuj hru kterou jsme hráli tak v deseti" povzdechl a šel mýt nádobí. S Kat jsme si vyměnily pobavené výrazy. 

Mezitím co mamka byla venku a Niall myl nádobí my dvě jsme si vybíraly oblečení na večer. Muselo to být něco hezkého,sexy a moderního. Bylo těžký najít něco co by odpovídalo všemu. Nakonec jsme si vybraly, já kraťásky a černý top bez ramínek a čené boty na jehlách, Kat džínovou mini a k ní červené tílko a taky boty na jehlách ale červený.

Po tom co jsme vybraly oblečení nebylo co dělat tak jsme si pustily pár filmů. 

Okolo sedmí u dveří zvonil Harry. Sešli jsme dolů, oblečení na párty jsme měly v tašce. Uviděl nás Niall a šel k nám ,,Hele vy už dete ke Kat?" Kývli jsme. ,,Ok du s váma" řekl. 

Zachvíli jsme byli u Kat. ,,Hezkej dům" řekl Harry. ,,Jo díky" usmála se Kat a odemykala dveře. Vešli jsme dovnitř a Niall s Harrym se tu začli rozhlížet. Došlo mi že Niall tu vlastně nikdy nebyl. Když otevřete dveře je tu malá předsíň a pak schodiště do patra, v přízemí je obývák a kuchyně. V patře Katiin pokoj, ložnice jejích rodičů, a koupelna. Šli jsme do kuchyně. ,,Tak jo nejdřív uklidíme věci co by se mohli rozbít" řekla Kat. 

Tak já a Harry jsme se šli podívat do obýváku jestli tam je něco rozbitnýho. Bylo tam jen pár váz a keramických věcí. Odnesli jsme je Kat a ona je uklidila do skříňky pod dřezem. Potom šla s Niallem do sklepa pro pití. S Harrym jsem zůstala v kuchyni, opírala jsem se o kuchyňskou linku a jen sme na sebe tak koukali. Když se vrátili Kat s Niallem někdo zazvonil. ,,Du otevřit" řekla jsem a odcházela jsem ke dveřím. Byli to kluci Tyler, Jeremy a Lucas. Nesli pivo a ještě něco. Poslala jsem je do kuchyně. položili věci na stůl. ,,Tak máme to někam dát?" zeptal se Tyler. ,,Ne nechte to tady" řekla Kat. ,,Přivezli jsem i repráky" řekl Jeremy. ,,Jo super" řekla jsem. ,,No jen je ještě někdo musí přinést z auta" zasmál je Tyler. ,,Du pro ně" řekl Lucas, šel s ním i Harry s Niallem.  Během chvilky je přinesli a zapojily v obýváku. Připojili k nim mobil někoho z kluků. Tak o hudbu bylo postaráno. ,,Jo Lex, něco pro tebe mám" řekl Lucas a podal mi velké balení plastových červených kelímků. ,,Bez nich by nebyla párty" zasmála jsem se a odnesla je do kuchyně. 

Bylo už skoro osum tak jsme se šli s Kat převlíct ke Kat do pokoje. Upravili jsme si vlasy a namalovali se. Když jsme scházeli ze schodů dolů upotali jsme pozornost kluků. Slyšela jsme jak někdo žek ,,wow" ale nevím kdo. Tomu jak se na nás kluci koukali jsme se museli jen zasmát. Zachvíli začli přicházet ostatní. Během první hodiny jich přišlo tak třicet. všichni si chodili pro pití a různě po bytě a v obýváku jich začlo pár tancovat. Kluci využili příležitosti a šli flirtovat s holkama co přišli. Já taky prohodila pár slov s klukama co přišli, ale konverzace nebyla moc zajímavá. A pak jsem si všimla Katie, která jen tak chodila sem a tam. Šla jsem k ní ,,Děje se něco?" podívala jsem se na ní. ,,Ještě nepřišel" řekla smutně. Hned mě napadlo že myslí Matta. ,,On přijde" řekla jsem a chytla ji za rameno. Trochu se usmála. Došly jsme si pro něco k pití. 

Asi po hodině jsem viděla jak do domu vchází Matt. Jen jsem si tak řekla že to bude Kat ráda že je tady. Ale asi za pět minut kolem mě proběhla Kat, běžela ven. To jsem se zrovna bavila s dalším klukem, myslím že se jmenoval Tom. ,,Promiň ale musim jít" řekla jsem mu a šla jsem za Kat. ,,Co se stalo?" zeptala jsem se když jsem viděla jak sedí na schodech a po tvářích jí stékají slzy. ,,On-on" vzlykla. ,,On přišel s tou krávou Mandie?" znovu vzlykla. ,,Co ale vždyť, vždyť tě pozval na rande??" nechápala jsem to. ,,Já vim, ale asi je Mandie víc jeho typ" otřela si slzy. Chytla jsem ji kolem ramen ,, To bude dobry" věta kterou řiká každá dobrá kámoška když ta druhá se cítí hrozně. Pokusila se usmát.  ,,Víš co" řekla nakonec a vstala. ,,No nevim co" vstala jsem taky. ,,Nebudu tady kvůli němu brečet, je to moje párty!!" řekla. ,,Skvělej nápad di se pořádně bavit" usmála jsem se. Nejdřív jsme se šly napít. Kat smíchala vodku s džusem a nalila ji mě a sobě. Pak se napila a odešla do davu lidí. Řekla jsem si že neudělá žádnou hloupost a tak se můžu jít taky bavit.  Rozhlížela jsem se jestli neuvidím někoho zajímavého. Hledala jsem někoho vhodného na flirt. Jak jsem tak hledala vrazila jsem do někoho. ,,Oh promiň" začala jsem se omlouvat a doufala jsem že je to má šance na flirt. Ale byl to jen Harry. ,,Dobrý" řekl ,,Si v pohodě, vypadáš trochu zmateně" přihmouřil oči. ,,Jo sem naprosto v pohodě" řekla jsem a šla jsem dál. Začla jsem se bavit s partičkou kluků, myslím že mohli být tak stejně staří jako Harry a Niall. ,,Hej ty seš Nialova ségra" řekl potom jeden. ,,Jo sem" kývla jsem hlavou. ,,Tak to je dobrý" řekl takový krátkovlasí blonďák. ,,No hele neber si to špatně, ale z toho nic nebude" řekl kluk s piercingem ve rtu. Koukli se po sobě a odešli. Nechápala jsem to. ,,Héj co se děje" zeptala jsem se jednoho z nich. ,,No de o to co řek Niall" zvedl obočí. Asi myslel že vím o co jde. ,,Co řekl" vyštěkla jsem. ,,No nějak takhle mojí ségru nechte napokoji, ani jeden z vás na ni nesáhne" koukl na mě. To mi vůbec nepřipadalo jako Kdyby to řekl Niall, ten kluk co mě celý život ignoruje. Mezitím co jsem o tom přemýšlela kluci odešli. byla jsem překvapená a zároveň naštvaná na Nialla že mi to skazil. Rozhodla jsem se ho najít. Prošla jsem obývák i kuchyni, ale nikde nebyl. Napadlo mě že zase balí někde nějakou naivní holku. 

Bylo už skoro půl druhý ráno a lidi začli postupně odcházet. A ve dvě tu už nebyl nikdo. Až na mě, Kat,Harryho,Lucase, Tylera a Nialla. Ale kde je Niall a Kat jsem nevěděla. Všichni jsme si sedli do obýváku na podlahu a vzali poslední pití co zbylo v kuchyni. Byli jsme tak trochu všichni na šrot, hlavně Tyler a Harry.  Nejlíp jsme na tom byla asi já. ,,Hele du se podívat po Kat" řekla jsem Lucasovi který mě tak trochu vnímal. S námahou jsem vyšla schody do patra kde měla Kat pokoj. Nejdřív jsem zkusila koupelnu, tam nebyla, tak zbýval její pokoj. Vešla jsem tam a .....Zírala jsem s otevřenou pusou na to co jsem viděla. Niall a Kat se líbali, a nezůstávali jen u toho, kdybych tam nepřišla kdo ví co by se stalo... Kat byla jen ve spodním prádle a Niall měl jen ryfle. Znechuceně jsem se na ně podívala. Nevěděli co říct a tak taky jen koukali na mě. ,,Sme dole, tak by jste tam asi taky měli jít" řekla jsem a rychle jsem vypadla. 

omlouvám se za chyby :D

Way to love  (příběh s One Direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat