Po několika měsících
(Přeskočila jsem pár měsíců abych se dostala k tomu hlavnímu)
,,Zase si byla u Louise?" ptala se mamka a popíjela svojí ranní kávu.
,,Ano" přikývla jsem.
,,To se k němu rovnou nastěhuj" pousmála se.
,,To bych mohla" řekla jsem a běžela jsme do svého pokoje, abych se převlékla.
Je pravda že s Louim jsem snad pořád. Jako by jsme spolu chodili, což si ucčitě už i někdo myslí. Ale není to pravda jsem pořás s Harrym. Ale s ním to už není takové jako dřív.
Moc jsme se nevídali jen ve škole. Vlastně to už není ani chození.
Stalo se ale i spoustu dalších věcí. Katie začla chodit s (prosím potlesk) s Niallem!! On jí po několika měsících řekl co k ní cítí. Jsem šťastná za ně oba.
Bohužel mám i špatnou zprávu. Bon a Zayn ti už spolu nechodí. Rozešli se na konci prosince. Řekli si že to bude tak lepší. Ale jsou pořád dobří kamarádi. Ale asi před dvěma týdny jsme začli s Louisem mít podezření že to spolu zase táhnou.
No a Louis, ten teď nikoho nemá. Je hodně se mnou takže na jiný holky nemá ani čas. Možná to je dobře a možná špatně.
Seděla jsem po dlouhé době s Kat v kavárně.
,,Tak co ty Louis a Harry?" zeptala se.
,,Vůbec nevím" pokrčila jsem rameny.
,,Miluješ Harryho?" zeptala se, trochu mě s tím šokovala.
Smutně jsem zavrtěla hlavou.
,,Tak proč s ním si?" nechápala.
,,Sama nevím" povzdechla jsem.
,,Vidíme jak si šťastná s Louim a jak on s tebou" řekla a spiklenecky se usmála.
Takže určitě tohle není jen tak kamarádské odpoledne.
,,Co když jsem jen jako jeho kamarádka" podívala jsme se na ní. A zkoumala její hnědé oči.
,,Nebuď slepá" pootočila hlavou.
Po tom co jsme se vrátili domů, šla s Niallem ven a já věděla že si musím vybrat mezi Louim a Harrym.
Ale to přece nemusím hned..
**
HARRY
,,Už víš s kým půjdeš na marurák?" zeptal se mě Zayn
,,s Alex to je jasný" potáhl jsem z cigarety. Ano už zase kouřím. Začlo to v době kdy jsme se s Alex hodně hádali kvůli tomu že je pořád s Louisem. Málem jsme se i rozešli, ale mi to nevzdali. Vím že teď je to dost nahnutý, ale pořád jí miluju.
,,S kym ty" vyfoukl jsem šedý kouř. Byla docela zima na to že už byl únor.
,,Nevím, půjdu tam sám a vždycky tam sou holky co budou sami" pokrčil rameny a típl cigaretu.
,,Proč nejdeš s Bonnie?" překvapilo mě že nejdou spolu.
Pokrčil rameny, ale neodpověděl. Nechal jsme to být.
,,Kde vlastně je pořád Alex?" změnil téma Zayn, nejspíš záměrně abych se neptal na Bonnie.
,,No hádej" ušklíbl jsem se.
,,Není s Louisem nějak moc často" nadzvedl bočí.
,,Hmm možná" dělal jsem že mi to je fuk, ale popravdě? Vadilo mi to.
,,Možná bys jí měl ukázat kdo je její kluk" řekl Zayn.
,,Jak to myslíš" začal jsem ho poslouchat.
,,Ukaž jí že si pořád ten Harry co by kvůli ní udělal všechno" s těmihle slovy vstal a šel domů. Šel jsem taky byla fakt kosa.
**
LEXI
Bože je vážně zima, pomyslela jsme si když jsem šla jen tak ven. Už se stmívalo.
Byla jsem sama. Chtěla jsme být sama, pořád jsem teď byla s někým.
Konečně jsem mohla myslet na tom koho chci. Zavzpomínala jsme na krásné chvilky s Harrym, a na chvilky s Louim.
Nevím proč ale najednou mi po tváři tekla slza. Chyběl mi Harry. Už jsem s ním nebyla moc dlouho. Chybělo mi jeho objetí. Jeho polibky.
Byla už skoro tma. Docela jsme se bála tak jsme šla rychlejším krokem domů.
Najednou jsem zaslechla nějaké kroky a hlasy za mnou. Raději jsme se dala do pomalejšího běhu.
Ale když jsme se asi po třetí ohlédla vrazila jsem do někoho, kdo vyšel z nějaké uličky.
Rychle jsem od něj odskočila.
Ale pak jsem si ho pohlédla. Byl to Harry, ale co tu dělal??
Mé sdrce rychle a zběsile bilo.
,,Stratila ses?" zažertoval.
Místo odpovědi na kterou jsem se nezmohla, jsme ho pevně objala kolem pasu. To zřejmě nečekal. Ale zareagoval tak že mě pohladil po zádech.
,,Chceš doprovodit domů?" usmál se.
Přikývla jsem.
Celou cestu mě držel kolem ramen a já jeho kolem pasu.
Najednou se mi vybavili všechny vzpomínky na chvilky s ním. A s směvem se chtěli ven dostat i slzy (štěstí)
,,A jsme tady" řekl když jsme stáli před domem.
Nadechla jsem se abych něco řekla, ale než jsem to stihla, přitáhl mě k sobě a přisál se na moje rty. Vzniklo z toho víc než jen jeden polibek. Konečně jsem zase cítila jeho rty na těch svých.
,,Ne-nechceš jít dovnitř?" zeptala jsme se, ani nevím kde se to ve mě vzalo.
,,Jasně" usmál se. Vzala jsem ho k sobě do pokoje, On si svlékl rifle a koženou bundu a jen v boxerkách triku už ležel na mé posteli.
Já se převlékla do trička které se ani už nevím jak dostalo ke mě do skříně a kalhotek a lehla jsem si k němu.
,,Chybělo mi to"...,,Ty si mi chyběl" zašeptala jsem.
Políbil mě na krk a pak poodkryté rameno.
Lehli jsme si a já si hrála s jeho rukou, pořád jsem proplétala naše prsty.
A on mi prstem kreslil kroužky po břiše.
Miluju ho!! Byla jse si teď na 100000% jistá.
Daší část napsaná :)
No zatím neplánuju tuhle story ukončit, ale budu psát i další :)
děkuju moc za votes :3
jste úžasné :*
ČTEŠ
Way to love (příběh s One Direction)
RomanceLexi je mladá dívka má nejlepší kamarádku Katie a otravného bratra Nialla. Vždycky si myslela že se o ní Niall nezajímá, ale co když je ve skutečnosti jeden z těch přehnaně ochranitelských brášků, který nedá svou sestřičku nikomu? A co se stane když...