KFC

772 32 2
                                    

3. Část

Vešla jsem do domu,ale nikdo tam nebyl, tak jsem se šla převlíct do kraťásků a trička, které nosím doma a sedla jsem si na gauč. Zapla jsem televizi a zrovna začli dávat Film mých snů, tak jsem se dívala. Po deseti minutách co film začal přišla domů mamka. ,,Ahoj co tu děláš tak sama?" usmála se a šla si sednout ke mě. ,,Jak sama?" zeptala jsem se. ,,No jako bez Katie" vysvětlila. ,,Ta se loučí s rodičema, někam jedou" opovídala jsem a přitom sledovala film. ,,Aha a ona zůstane sama doma?" divila se mamka. ,,No to ne, řekla sem jí že může k nám, a zejtra je u ní párty" podívala jsem se na mamku jak se tváří při zmínce o párty. ,,A mě se taky nic neřekne, ale tak dobře Kat mi nevadí, ale to s tou párty nevim" dořekla to a trochu se pousmála. Já se usmála, vím že když se začne usmívat je to na dobrý cestě. ,,Dneska večer du s holkama z práce do divadla a pak na jídlo, tak budeš doma s Niallem sama" oznámila a ani jí nezajímala moje reakce, protože hned vstala a šla si uvařit kafe. ,,Doufám že prijde Kat, jinak to tu s nim sama nevidržim" pomyslela jsme si. Film už skoro končil, když někdo zazvonil u dveří. Šla jsme otevřít, byla tam Katie, a přes rameno měla tašku. ,,Co to je" ukázala jsme na tašku. ,,No věci na přespání" usmála se a vešla dovnitř. ,,Ahoj Kat" řekla mamka která si nesla hrnek kafe ven na zahradu. ,,Dobrý den" usmála se na ní Kat. Odnesla si věci do mého pokoje a pak přišla za mnou do obýváku. ,,Jé už zase dávaj Film mých snů" sedla si ke mě. Kývla jsem hlavou a usmála se.  Film jsme dokoukaly a pak jsem vypla televizi. ,, Nechceš jít třeba někam do města" zeptala jsem se Kat. ,,Jasně, to zní skvěle"  vstla z gauče. Vzala jsme si nějaké peníze a šly jsme to říct mamce. 

V centru:

Nejdřív jsme zašly do pár obchodů s oblečením. Já a Kat jsme si koupily stejná trička na zítřejší párty. Obešly jsme ještě pár obchodů s oblečením a doplňky. Koupily jsem si ještě nějaké náramky a náušnice. Po "vyčerpávajících" nákupech jsme zašly do nejbližšího KFC.  Obědnaly jsme velké hranolky a colu. Seděly jsme a pivídaly si, když najednou do vnitř přišel fotbalový tým. Všimnul si nás Lucas a šel k nám ještě se třemi kluky, Jeremym, Tylerem a Harrym. Divila jsme se že není s Niallovou partou. ,,Čau Alex, Kat" pozdravil Lucas. A pak i ostatní. ,,Ahoj" řekly jsme najednou. ,,Jo holky tohle je Harry, a Harry tohle je Aley a Katie" ukázal na nás.,, My se už známe" ušklíbla jsem se.,,Aha to sem nevěděl" zasmál se Lucas. ,,Můžem si sednout k vám" zeptal se Tyler. ,,Jasně" řekla Kat a dala nastranu tašku od nákupování, pak jsem ji dala nastranu i já. Vedle mě si sednul Lucas,a vedle něj Tyler, vedle Kat Harry a pak Jeremy. Nejdřív nikdo moc nemluvil, až tak po pěti minutách začal Tyler ,,Hele máme něco vzít na tu párty?" a koukl po mě a Kat. ,,Ehm no jasně můžete přinést třeba pivo nebo tak" řekla Kat. ,, Fajn, tak pak s Tylerem pro něco dojdem" řekl Lucas. ,,Jo a Harry přijď taky" usmála se na něj Kat. Úsměv jí vrátil ,,Díky, příjdu" bylo to první co zatím řekl, Zdál se být celkem v pohodě, když nebyl s Niallovou partičkou. Dost často se stalo že jsme se na sebe koukli, ale já pak uhla pohledem. ,,Hele obědnal někdo něco k jídlu" zeptal se Jeremy a rozhlédl se kolem. ,,No myslím že ne" povzdechl si Lucas. Posunula jsem k němu hranolky ,,Ná já už stejně nemůžu" usmála jsme se. Celou dobu co jsem to říkala a dala mu ty hranolky mě z neznámého důvodu sledoval Harry. Nechala jsem to být. Kluci si pak došli pro svoje jídlo, ale až po tom co dojedli moje hranolky. Mezitím co byli pryč jsme si o nich povídaly ,,Zdá se mi to nebo je Jeremy tak moc hezkej" začla jsem. ,,Je" usmála se ,,Ale víš čeho sem si všimla" koukla na mě. zakroutila jsme hlavou. ,,Že na tebe pořád kouká Harry" tiše se zasmála. Koukla sem na ni ze zvednutým obočím ,,Hele mě se líbí Jeremy, ne Harry" řekla jsem těsně před tím než přišli. ,,Tak jak moc jste nás pomlouvali" zasmál se Lucas. ,,My a  někoho pomlouvat?" řekla Kat a začly jsme se obě smát, a smát se pak zčli i kluci. V rukou Harryho a Tylera byly dva kyblíky shake it, a k tomu hranolky. Kluci si sedli a začli jíst. ,,Koukáte ňák hladově" ušklíbl se Harry. Kluci se začli smát. ,,Tak si taky vemte" ukázal potom na kyblík, který byl už skoro prázdný. Nemusel to říkat dvakrát, vazli jsme si a zachvíli byl kyblík prázdný. Po tom co kluci dojedli jsme ještě seděli v KFC. ,,Hele už bude muset jít" řekl Tayler ,,Jo já taky už pudu" řekl Jeremy.  Rozloučili se s náma a odešly. Tak jsme tam zůstali jen čtyři. Vyšli jsme před KFC. ,,Tak pudem někam nebo to necháme až na zejtřek?" zeptal se Harry. ,,Kolik je?" ptal se Lucas. ,,Páni už je po půl sedmí" řekla jsme překvapeně. ,,Jé kruci už musim jít, nebo doma zas budu poslouchat kde pořád sem" řekl Lucas a odešel. ,,Tak co teď" řekla Kat. ,,No tak mi už taky pudem ne" řekla jsem, nic proti Harrymu, ale pořád z něj nemám nejlepší dojem, už jen kvůli tomu že se kámoší s těma pakama Niallem,Zaynem a Louisem. ,,Okey, hele a nechcete hodit domů?" zeptal se ještě. ,,Jasně" souhlasila Kat ještě před tím než jsem stačila cokoliv říct. Tak jsem se jen usmála a přikývla. Došli jsme k Harryho autu. Bylo to černé Audi Q7. ,,Pěkný auto" pochválila Kat. ,,Díky" usmál se a odemkl ho. Chtěla jsem si sednou dozadu, ale Kat mě nastrčila k přednímu sedadlu. Nasadila jsme nechápavý výraz, ale ona to ignorovala jen se zašklebila. Sedla jsem si teda dopředu k Harrymu. Připotali jsme se a Harry nastartoval. Automaticky se tím zaplo rádio a hrála v něm písnička Teenage dream od Katy Perry. Kat si ji začla zpívat. Já jsem se začla smát, a potom i Harry. Ale oba jsme se smáli potichu. Koukla  jsem na něj když se smál, měl krásný usměv.  ,,Harry a kde bydlíš?" zeptala se Kat. když dohrála písnička. ,,No o čtyři ulice dál než Alex" řekl a pořád koukal před sebe. To bylo poprvé co jsem ho slyšela vyslovovat své jméno, zdálo se mi najednou hezčí. Dojeli jsme před náš dům, ještě než jsme vystoupily řekla jsem ,,Přideš na tu párty ke Katie?" usmála jsme se. ,,Jo jasně" taky se usmál. Kat mezitím vyndala naše tašky od nákupu z auta. Rozloučly jsme se s Harrym a odešly domů. 

Doma:

Vešli jsme do obýváku,kde seděl Niall a koukal na televizi. Sedly jsme si k němu a koukaly s ním. Čas utíkal rychle, a tak zachvíli bylo jedenáct. Šli jsme se s Kat umýt. To bylo tak na další hodinu. Mezitím přišla domů i mamka. Myslím že hned co přišla se umyla a šla spát. My šly spát a Niall se zvedal od televize, a přesunul se k sobě do pokoje. Lehly jsme si do mé postele a než jsme usly tak jsme si povídaly, o všem možném, ale hlavně o klucích. ,,Co Harry?" zeptala se najednou Kat. ,,Có?" vyjekla jsem. Ona se jen zasmála. ,,No tak je vidět že se mu líbíš z toho jak na tebe pořád kouká." ,,No ale to neznamená že se on líbí mě" otočila jsem se na ní. ,,Jo kdyby se ti nelíbil, tak na něj v tom autě tak nezíráš a neptáš se ho jestli příde na párty" říkala to svoje Kat. Protočila jsme oči ,,To nemělo znít tak jako že se mi líbí" začla jsem to okecávat, ale pravda byla taková, že se mi možná začal líbit, ale nechci si to přiznat. Kat se tiše zasmála. Ignorovala jsem to, a zachvíly jsem usnuly.

Snad líbí :) docela mě to baví psát, tak doufám že vás to baví číst :D

Way to love  (příběh s One Direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat