Sladká odplata

424 26 0
                                    

,,Co to" řekl Harry když se podíval do zrdcadla. ,,Co se děje" přišel za ním rozespalý Louis. Podívali se na sebe a Louis se začal šíleně smát a ukázal na Harryho obličej. Harry jen zvedl obočí a ukázal na Louise, ten se šel podívat k zrdcadlu. ,,ÁÁÁ" vykřikl. 

Minulá noc

,,Teď se jim pomstím" řekla si Lex a šibalsky se usmála. Došla jsem koupelny kde jsem našla červenou rtěnku a tužku na oči, půjčila jsem si to a šla jsem zpět do obýváku kde spali ti dva. Rtěnkou jsem jim namalovala rty a tužkou po obličeji srdíčka. Vyfotila jsem to a dala na Instagram. A pak jsem si šla spokojeně lehnout do pokoje.

Dnešní ráno

Vzbudil mě něčí křik v koupelně, hned mě napadlo že to budou kluci. Šla jsem ke koupelně a dostala jsem z nich histerický smích.  ,,Ty..Ty" začal Louis. ,,Ty malá potvoro!!" dořekl to Harry. Oba vypadali naštvaně, ale hlavně směšně. Nemohla jsme se přestat smát. ,,Ale musíte uznat že vám ta rtěnka jde k pleti" řekla jsem mezi smíchem. ,,To je pravda" poznamenal Louis a našpolil pusu směrem k zrdcadlu. Harry nad tím jen protočil oči. ,,Ale noták Hazzoušku" udělala jsem psí pohled. ,,Grrrr neříkej mi tak" vyštěkl. Nevím proč ho to tak naštvalo, přece mu tak řekla i jeho sestra.

,,Co takhle nás i odlíčit po tom co si nás takhle zřídila?" podíval se na mě Harry se zvednutým obočím. ,,To bych mohla, ale nechci" zasmála jsem se a opírala jsem se o futra dveří. 

,,Ták naše dvě krásky jsou už vzhůru" řekla Carie, která si stoupla vedle mě. Obě jsme se po sobě podívaly a dostali jsme okamžitý záchvat smíchu. Kluci se ale už nesmáli, teda Louis se o to jen snažil. ,,Tady máte" řekla nakonec Car a podala jim odličovací vodičku a vatové tamponky. Mezitím co se odličovali já se šla nasnídat. 

Car mi udělala toasty a čaj. ,,Co máš dneska v plánu?" zeptala se mě, když mi ukradla jeden toust z talíře. ,,Héj mojé" přitáhla jsem si talíř k sobě. ,,No nevím, počkám co vymyslí ti dva" koukla jsem směrem ke koupelně. ,,A nechceš jít se mnou na jednu párty? Možná bych tam dostala i ty dva" mrkla na mě. ,,Co je to za párty" usrkla jsem čaj. ,,Jen pro VIP, a já jsem samozdřejmě zvaná, a můžu si sebou něco vzít" pohodila vlasama. ,,To zní zajímavě, a budou tam i další VIP lidi?" podívala jsem se po ní. ,,Nejspíš by tam měl být Nick Jonas, Ariana Grande, Cher Lloyd, Bruno Mars a další" řekla jako by bylo naprosto normální potkávat tůty lidi na ulici. ,,Zní to zajímavě, půjdu" usmála jsem se. ,,Dobře tak to domluv s klukama. Já teď musím ještě něco zařídit tak zatím" vstala a odešla. Už jsem jen slyšela zabouchnutí dveří. 

Dojedla jsem a šla jsem se podívat jak jsou na tom kluci. ,,Tak co, už jste odmalovaní?" zeptala jsem se před tím než jsem otevřela dveře koupelny. Jenže ova vypadali ještě hůř než před tím, tužku a rtěnku měli rozmazanou po celém obličeji. No a tak jsem se začla smát znova. ,,To by stačilo!!" řekl přísně Loui. ,,Odmaluj nás!!" řekl trochu naštvaně a přísně. ,,Okey dejte to sem" protočila jsem oči a vzala si od nich odličující vodičku. Jenže nebyla na odličování byla na akne. Tak jsem se koukla do Cariiny kosmetiky a našla jsem odličující krém. Louis si sedl na vanu a čekal než ho odlíčím. Chvíli to trvalo, ale povedlo se nebylo na něm znát sebemenší náznak šminek. Pak byl na řadě Harry. Louis mezitím odešel do nějaké vedlejší místnosti a tak jsem zůstala v koupelně sama s Harrym. Celou dobu co jsem ho odličovala na mě koukal a dokonce se i občas pousmál. Naposledy se na mě usmál ještě před tím než prošel tou svojí změnou. ,,Hotovo" usmála jsem se. a šla jsem si umít ruce, protože jsem je měl atrochu od krému. Potom jsem hledala něco do čeho bych si mohla utřít ruce. Harry mi podal ručník, dotkli jsme se navzájem rukama. Pak jsme si koukali do očí. Byla to taková ta filmová zcéna, která je perfektní pro pusu!!! A možná by se tak stalo, kdyby nás nevyrušil Louis. 

Rychle jsem se vrátila do reality. Nevím co to se mnou je. Chtěla jsem políbit Harryho!! To je naprosto vyloučené! Má těď pověst "děvkaře" a já nechci být jen další v řadě!  Chová se tak od doby co od nich odešel jeho táta a nikdo neví proč.

Kluci se šli nasnídat a já jsem si prohlížela byt. Nejednou mi začal vybrovat mobil na stole. Šla jsem k němu a koukal kdo mi volá. NIALL!! Bože s ním opravdu mluvit nechci, a tak jsem to ignorovala, ale on volal znova a znova a tak jsem to nakonec vzala.

,,Ahoj" řekla jsem tiše. ,,Co potřebuješ?" chtěla jsem znít nenuceně.

,,Ahoj Lex" pozdravil. ,,Co myslíš? Takže ty si s Harrym a Louisem?" zněl trochu naštvaně.

,,Ano jsem, ale to tobě může být jedno" odsekla jsem.

,,Ale není!! Jestli na tebe budou něco zkoušet.." ani to nedořekl.

,,Tak co? přijedeš a zmlátíš je? a tím to vyřešíš? nejsem malá holka Nialle, a nejsem blbá nebudu dělat něco co nechci, tak už mi s tímhle dej pokoj!" štěkla jsem na něj.

,,Snažím se tě jen chránit a ty seš ještě hnusná??" řekl mířně podrážděně.

,,Chránit? a před čím? já nepotřebuju staršího bráchu" odmlčela jsem se ,,Nikdy jsem ho neměla a teď je už pozdě aby sis na něj hrál!" skoro jsem až ječela. 

,,Před klukama co chtěj holku jen na jedno použití" křikl. ,,A vždycky jsem to s tebou myslel dobře"

,,Víš co Nialle? nemám na to náladu hádat se s tebou. Uží si prázdniny a vidíme se doma" zkončila jsem hovor.

Byla jsem tak moc naštvaná, že se mi zase plete do života, jako by mu muselo vadit co a s kým dělám. Já dobře vím o těch jeho jednorázovkách na jednu noc. Tak ať mě nepoučuje. On ne!

Kluci nejspíš slyšeli mojí část rozhovoru, a když jsem se otočila stáli u dvěří kuchyně a koukali na mě.  Z ničeho nic se mi oči zalili slzami a já jsem utekla do koupelny. Byla jsem naštvaná na Nialla že se o mě zajímá až teď, i na to že jsem na něj byla tak hnusná. Zavřela jsem se v koupelně a opřela jsem se o vanu a nechala jsem slzy volně téct po tvářích. 

,,Lexi co se stalo?" zeptal se za dveřmi problém číslo jedna. ,,Ale nic" řekla jsem hlasem který byl tichý, nemohla jsem teď mluvit nahlas. Otevřel dveře a vešel do vnitř. Sedl si he mě a objal mě. ,,To bude v pohodě" řekl povzbudivě. Potom mi prstem zvedl obličej, utřel mi stzu která mi stékala po tváři a........přitiskl svoje rty na moje. 

,,Co to děláš?" odtrhla jsem se. Než stihl cokoli říct přišel ten druhý. ,,Co se to tu děje?!" zeptal se udiveně. ,,Eh....

Ahój tak další čast je na světě :)

omlouvám se že až po tak dlouhé době, ale vůbec jsem neměla čas na psani :/

Kdo si myslíte že je ten co dal Lex pusu?? pište do komentů :)

Way to love  (příběh s One Direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat