,,Sorry kámo, ale ta jde se mnou" řekl klučičí hrubší hlas za mnou.
Díky ti. Oddechla jsme si. A pak jsem se otočila.
A kdo jiný tam mohl stát jako můj zachránce než Harry.
Ale všechno lepší než Randy. Když viděl Harryho raději odešel směrem k ostatním.
,,Takže si přišel" vypískla Teri, která s eu nás najednou objevila.
,,No nakonec" ušklíbnul se. Teri odešla k ostatním a my dva tu stáli.
,,No ehm díky" pokusila jsme se o úsměv.
,,Cha a to mám u tebe" olízl si rty. Harry je prostě Harry.
,,Ach jo..." povzdechla jsem. On se zasmál.
,,Tak pojď babe" chytl mě okolo pasu a vedl mě do sálu kina.
Protočila jsme nad tím oči. Teď si tak říkám kdo je otravnější Randy nebo Harry?
Došli jsme k ostatním.
Kat mě odtáhla stranou.
,,Mooc moc ti děkuju" usmála se. ,,Ale hele od kdy chodím s tvým bráchou" zasmála se.
,,Promiň" zasmála jsme se.
,,Pohoda" mávla rukou. ,,Lepší bejt ve fejk vztahu s Niallem než s Randym v kině" zasmála se.
,,No nevim hele" uchechtla jsme se.
,,Tak a tebe nakonec zachránil Harry" pozvedla obočí.
,,No jo" pokrčila jsme rameny a koukla směrem k němu. Měl černé uplé rifle roztrhané na kolenech, a černou košili přes bílé triko.
,,Tak já du k Teri a Emě" řekla Kat a zamířila k holkám. ,,A ty se vrať ke svýmu sexoušovi" vyplázla jazyk.
,,Di nebo tě zabiju, ne hůř domluvím to s Randym" vyplázla jsme jazyk.
,,Už běžím" zmizela.
,,Tak kam chcete jít?" zeptala se všech Teri.
Odhlasovalo se Jump street 22.
,,Mám lepší nápad" mrkl na mě Harry. Co zas ejen vymyslel.
Vedl mě do jiného sálu než šli ostatní.
,,Harry?? kam jdem?" zeptala jsem se ho.
,,Překvápko" usmál se.
Posadili jsme se na sedačky dozadu. V celém sále bylo jen pár lidí.
Film začínal.
Jessabelle. Takže horor. No super, mám horory ráda, ale bojím se když je dokoukám. Takže vždycky koukám s někým a sem na něm úplně nalepená.
Ale to se mi teď opravdu nechtělo. Ze začátku se to dalo. Bylo to normální, ale tak v půlce jsem se začínala lekat určitých scén.
Harry si toho asi všimnul a tak mě chytl za ruku, ale to nestačilo. Sklopila jsem opěradlo co rozdělovalo naše sedalčky a namáčkla se na něj. Využil situace a chytl mě kolem ramen, tím docílil toho že jsem si na jeho hruď položila hlavu.
Po tom co jsem ležela na Harrym jsem už film moc nevnímala.
Hezky voněl. Vnímala jsem jeho tělo, jeho vůni. A to jak mě hladil po ramenu.
*pohled Harryho*
Teri mě přemlouvala ať jdu taky do kina. Nechtělo se mi. Vlastně od posledního týdne prázdnin se spíš vyhýbám takovým akcím.
Nakonec mě dostala na to že řekla že tam jde Alex. Ta holka mi fakt zamotala hlavu. Začla se mi líbit v ten večer, když jsme byli u Kat a ona mi dala pusu. Ale pak to celé skomplikoval Niall, který má jisté zásady když jde o chození nebo flirtování s Alex.
No takže zpět k dnešku.
Teri mě okolo půl osmý začla bombardovat SMSkama typu Kde seš? Jdeš teda? Pohni!! atd.
Nakonec jsem na sebe hodil nějaké oblečení a nastartoval jsem auto.
Dojel jsem ke kinu. První si mě všimla Kat. Zeptal jsem se jí na Lex a Randyho, to mě taky dost šokovalo, když jsme je tam viděl, hlavně ten Randyho pohled na ní.
Naštěstí mi Kat řekla že jí teď vysvobozuje od rande s ním. Ale pak mě napadlo kdo zachrání jí. Bylo jasné že to Randy skusí i na ní.
,,No tak nic ale co ty šla by si?" slyšel jsem Randyho.
,,Sorry kámo ale ta jde se mnou" ušklíbl jsem se na něj.
Hned jak mě zahlídnul zmizel. Vypadalo to že se Lexi ulevilo.
Pak si jí odtáhla stranou Kat.
A ke mě přišla Teri.
,,Sem ráda že seš tady" usmála se. ,,I když jen kvůli ní" koukla na Lex.
,,Ale jsem tu tos chtěla ne" usmál jsme se. Šťouchla mě do ramene.
,,Pravda" zasmála se.
Pak přišla už i Lex a Kat.
Ostatní šli na Jump street, ale já vzal Lex jinam. Miluju horory, a navíc tady jí můžu držet a vůbec to nebude vypadat jako by to byl můj účel.
Nakonec to vyšlo. Všiml jsem si jak sebou cuká. A třese se. Tak jsme ji chytl za ruku a to vedlo k tomu že zachvíli na mě měla položenou hlavu.
Krásně jí voněly vlasy.
Vlastně jsem docela přestal vnímat film a začal vnímat to že na mě leží holka, která totálně zkomlikovala, ale i zlepšila můj život.
Najednou se ze mě zvedla. Divil jsem se proč, ale pak jsem si všimnul že film už skončil. O čem že vlastně byl?
To je fuk.
,,Neměli by jsme jít" vstala a ukázala ke dveřím kam všichni odcházeli.
,,Nekaž hezkou chvilku" přitáhl jsem si ji zpět.
,,Nic si od toho neslibuj" uchechtla se.
,,Přece mě znáš" řekl jsme s jistou vážností.
,,Právě" řekla.
Ještě chvíli jsme jen tak seděli ale pak nás vyrušili Teri a Kat.
Tak jsme vstali a šli za nima.
Před kinem už byla jen Bon a Zayn a ty dvě a my.
,,Je už deset co teď?" zeptal se Zayn.
Nakonec to dopadlo tak že Zayn a Bon někam vypadli. Teri odvezla Kat. A já na tom byl úplně nejlíp a odvážel jsem Lex.
,,Díky" usmála se na mě když jsem zastavil před jejím domem.
,,Za odvoz i za to s Randym" koukala na mě.
,,Ale víš že za to s Randym chci něco jinýho" uchechtl jsme se.
Miluju když můžu někoho provokovat.
,,A co Harry?" zvedla obočí.
,,Tohle" řekl jsem, přitáhl ji k sobě a políbil. Odtáhla se. ,,Už jsem říkala že nejsem na Bad boye" přimouřila oči.
,,A co udělat vyjímku?" usmál jsem se.
,,Rozmyslím si to" ušklíbla se a vystoupila z auta.
,,Počkej" křikl jsem a došel jse za ní k domu. ,,Abys měla o čem přemýšlet" mrknul jsme a přitáhl si jí k sobě.
Tentokrát už spolupracovala. Bylo to jako ohňostroj.
,,Měj se Harry" řekla potom a odešla do domu.
Musel jsem se usmát. A pak jsem jel domů. Ale to mi už volala Teri.
,,Co je?" vzal jsme telefon.
,,Pojeď už domů, Annie tě schání" řekla. Típnul jsme to a jel .
Poprvý tam je pohled někoho jinýho než Lexi :)
Miluju vás za to že to čtete :)
Zrovna přemýšlím kolik tak ještě bude částí :D
No nikdy jsem nečekala že jich budu shopná napsat přes 20 :D
Ale díky tomu ž to čtete a píšete boží komentáře a hvězdičkujete to jde skoro samo :3
ČTEŠ
Way to love (příběh s One Direction)
RomanceLexi je mladá dívka má nejlepší kamarádku Katie a otravného bratra Nialla. Vždycky si myslela že se o ní Niall nezajímá, ale co když je ve skutečnosti jeden z těch přehnaně ochranitelských brášků, který nedá svou sestřičku nikomu? A co se stane když...