Bude párty

872 39 2
                                    

2. Část

...A začal se mě ptát na zbytečn věci, jako třeba kolik mi je, kam chodím do školy a pořád chtěl větět moje jméno. ,,Kolik mi je a kam chodim do školy jsou zbytečné otázky" Vyndala jsem si z mikrovlnky špagety od včerejší večeře a šla jsem do svého pokoje. ,,A co t jak se menuješ?" šel za mnou. Začala jsme se mát ,,Ta je blbá, proč se nezeptáš někoho z kluků. " ,,Ale já to chci slyšet od tebe" usmál se. ,,Ale já nemám v plánu ti to řikat" odešla sem do pokoje. To za mnou už Harry nešel, ale vrátil se ke klukům. V pokoji sem si pustila televizi, stihla jsem to na prostředek Upířích deníků. Byl to ten díl kde jsou Caroline a Elena první den na vysoký. A hned ten den bude zabitá jejich nová spolubydlící, u které po její smrti najdou Elena a Caroline v mobilu fotku jí s Eleniným tátou. Dojedla sem špagety, dokoukala seriál a pak jsem si šla psát úkoly.  Úkol z ájiny byl lehkej, ale z matiky... Matiku nesnášim, vůbec mi nejde. Nejhorší je, že máma chce abych chodila na doučování, a mě se nechce k někomu cizímu a Kat matiku taky neumí.  Nakonec sem tam něco napsala a zbytek opíšu od někoho ve škole. Koukla sem se co zítra máme za hodiny, vzpoměla jsem si, že budeme psát z dějáku a chemie. Chemie taky není můj nejoblíbenější předmět, ale aspoň můžeme při písemkách dobře opisovat od ostatních, většinou si pučujeme písemky mezi sebou. Tak to sem se moc učit nemusela,ale děják jsem se šla učit. Tak za dvacet minut jsem slyšela jak někdo vešel do domu, nejspíš to byla mamka,vždycky se vracela z práce okolo pátý, ale dneska přišla až v osum. Sešla jsem dolů po schodech a opřela sem se o linku v kuchyni. ,,Ahoj zlato" usmála se na mě a vyndavala nákup do lednice. Úsměv jsem jí vrátila. ,,Jedla si už?" pořád se usmívala. ,,Jo jedla" pomohla sem jí s nákupem. ,,A co Niall?" zeptala se. ,, Ten to jídlo ani nenajde když mu ho nevyndáš" zasmála jsem se. ,,Lexi, to na sebe nemůžete bejt trochu milejší?" ale taky se zasmála tomu co jsem řekla. Zachvíli do kuchyně přišel i Niall. ,,Čau mami co bude k jídlu" zeptal se a zívnul. Jen co to dořekl já se začala smát. ,,No sou tu ještě špagety od včera" řekla mamka a šla si sednout do obýváku. ,,Co na mě pořát čumíš" zašklebil se. ,,Nekoukam!" řekla jsme a odešla za mamkou do obýváku. Pustila jsem televizi a mamka si četla nový Vogue, rychle v něm listovala a občas se zastavila u nějakého článku. Když ho přelistovala zeptala se co ve škole. Já automaticky odpověděla, že nic a Niall zvedl hlavu od talíře špaget a s plnou pusou řekl, že taky nic. ,,Fajn, tak to je dobře zejtra du totiž k vám do školy, k vám oboum" řekla. Bylo už skoro půl deváty a tak šla do koupelny. Já sem začla přepínat programy na televizi. Přišel ke mě Niall ,,Je tam něco na co se dá koukat" zeptal se, to bylo dneska poprví co mi řek něco normálního. ,,Zatim nemůžu nic najít" mačkala jsem tlačítka na ovladači. Nakonec jsem to nechala na Kriminálce New York. Chvíli jsme se koukali, ale pak přišla mamka s tim ať padáme spát, že zítra se de ještě do školy. ,,Mami, je čtvrt na deset" řekl Niall s nechápavým tónem v hlase. ,,No a děte spát, z tý televize vám pak bude už jen hrabat" řekla a vypla jí. Nechápali jsem to, ale radši jsme šli nahoru ja zamířila do koupelny. Umyla jsem se a vyčistila si zuby. Převlékla jsem se do pižama a vyšla jsem z koupelny. Hned po mě tam šel Niall. V pokoji jsme se chvíli koukala na televizi ale pak jsem šla spát.

Ráno:                                                                                                                                                                             Vzbudila mě písnička Word up od Little Mix. Vstávat se mi moc nechtělo, ale přemohla jsme se a vstala. Ze skříně jsme si vybrala oblečení. Vybrala jsem si bilé tílko s puntíky a ryfle. Věci jsem si vzala do koupelny kde jsem se namalovala a učesala. Potom sem sešla dolů do kuchyně. Na stole byla snídaně, která pomalu ubývala kvůli Niallovi. Vzala jsem si toust a chtěla jsem jít. Ale ještě jsem se vrátila pro pití. Než jsem došla ke dveřím někdo zazvonil. Myslela jsem si, že je to Katie. Otevřela jsem a usmála jsem se, ale pak přišlo sklamání, byl to Harry, který přišel pro Nialla. ,,Ahoj" řekl když viděl jak se usmívám. ,,Hm ahoj" řekla jsem sklamaným tónem. ,,Niall je ve vnitř" nechala jsem otevřené dveře a šla jsme směrem kde bydlí Katie. ,,Jo fajn dík" zašel do domu.                               Šla jsem směrem k domu Katie, ještě jsem k němu ani nedošla a už jsme viděla jak vychází ven. Hned co si mě všimla zamával na mě. Došla ke mě a celá zářila. ,,Copak že jsi tak šťastná?" usmála jsem se. ,,No řeknu ti to takhle co děláš o víkendu?" zeptala se. ,,Hele na tůto téma jsme se bavily už včera" zasmála jsem se. ,,Vim ale řekni" nepřestávala se usmívat. Protoila jsem oči ,,Budu doma, proč chceš abych ti to řikala znova" nechápala jsem. Koukla na mě a nedšeně vyjekla,,Zůstávám přes víkend sama doma, napadá tě něco co můžem dělat?" Podívaly jsme se po sobě a obě jsme jednohlasně řekli ,,BUDE PÁRTY" a začly jsme se smát. 

Ve škole:                                                                                                                                                                     Bylo čtvrt na devět, když jsme přišly do školy, měli jsme už jen patnáct minut na to bychom došli do třídy. Vešly jsme do třídy a Kat hned všem řekla, že u ní bude párty tak ať příjdou. Bylo jasné že si to nenechají jen tak pro sebe. Sedli jsme si na svá místa, já sedím v řadě u okna v třetí lavici a Katie taky v třetí lavici ale v řaďě uprostřed. Ve škole máme lavice pro jednoho jinak by jsme seděly spolu.  Zazvonil zvonek a tím začlo peklo na zemi, CHEMIE. Do třídy přišla učitelka Reynoldsová. Měla krátké svělé vlasy s blond melíry, nosila vždy dlouhé šaty. Rozdala nám písemky ,,Tak máte patnáct minut" řekla. Všichni začli protestovat, ale ona jen řekla, že se okrádáme o čas. ,,Ááách joo" ozvala se celá třída, ale pak bylo ticho. Koukla jsem se na test a vůbec jsem nevěděla co dělat. Začala jsem panikařit, nemohla jsem dostat zase za pět. Nevěděla jsem ani jednu věc. A pak jsem uslyšela Kat ,,Ssss hej Lexi" zašeptala. Koukla jsem se na ní. Ukázala na svůj test, který schovala do penálu a podala mi ho. Rychle jsem to opsala a při tom dávala pozor na učitelku, která chodila po třídě. Když se zrovna nedívala vrátila jsem Kat písemku i s penálem. Strašně jsem si oddychla. Zachvíli nám písemky vybrala a do konce hodiny jsme probírali karboxyly. Zbytek hodiny jsem nedávala pozor a byla jsem duchem nepřítomná. Probralo mě až zvonění a odcházení lidí ze třídy. ,,Hej, hej Lexi? si při smyslech?" zatřásla se mnou Kat, když jsem pořát koukala do blba. ,,Jo,jo sem" usmála jsem se. Chvíli jsme si povídaly a pak za námy přišeli tři kluci (Matt, Jeremy a Tyler) z vedlejší třídy. ,,Čau, tak jsme slyšeli že u Kat bude párty" začal Tyler a olízl si spodní ret. ,,No bude" koukly jsme na ně. ,,A doufám že sme taky zvaný" zasmál se Jeremy, a směrem ke mě přidal jeden ze svých úsměvů. ,,Jo přijďte" usmála se Kat a já pak taky. Kluci pak odešli. ,,Co je Kat" zeptala jsem se, protože jsem si všimla, že je nějaká divná. ,,Ale to nic, jen mi příjde divný, že Matt, kterej se mi líbí už tak rok ,a kterej se mnou promluvil sotva pár slov chce jít na mou párty a ještě mě včera  pozval někam ven" začala o tom přemýšlet. ,,Třeba se mu taky líbíš" a hned jak jsem to řekla jsem se usmívala. Na to nic neřeka jen  se ke mě otočila a usmála se.  Ve škole to uteklo rychle. A ještě pár lidí se nás ptalo jestli můžou přijít na tu párty. Dokonce o tom věděli už i učitelé. 

Cestou domů:

Kat a já jsme šli obvykle kolem školního hřiště.  Odpoledne tam hráli kluci fotbal,nebo tak něco. Dnes tam hrála třída Nialla, takže tam nesměl chybět Louis,Zayn a Harry. Tak jsme nachvíli zastavily a sledovaly je. Nejlíp z nich hrál Louis. Místo kde jsme stály bylo tak dva metry od hřiště, takže nás všichni viděly. Po pěti minutách za námi přiběhl jeden kluk. Nejdřív jsem ho nepoznala, ale když byl u nás tak už jo. Byl to můj kámoš Lucas. ,,Čáu co měkoho hledáte" zavtipkoval. ,,To ne jen se nám ještě nechce domů" zasmály jsme se. ,,Tak to jo" kývl hlavou. ,,Hele u Kat bude párty, no a ty seš samozdřejmě zvanej" začla jsem mluvit. ,,Okey, super slyšel sem" rozhlédl se kolem. ,,No a tak to řekni i ňákejm hezkejm klukům jo" zasmála jsem se. ,,Chápu, taková seznamka" rozrsmál se a my se začli smát s ním. Musel pak už jít tak jsme šli taky. Cestou jsme plánovly co nasebe, a jaký pití tam bude a tak různě. Na začátku ulice jsme se rozloučily a každá šla domů.

Konec druhý části :) budu ráda za votes a omlouvám se za chyby, a doufám že vás to bude bavit číst i dál :) 

Way to love  (příběh s One Direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat