,,Jsem tak ráda že vás vidím" byly moje první slova co jsem klům řekla když ke mě přišli. Byla jsem zachráněná.
,,Bože jak ses mohla stratit??" začal Louis.
,,Že jsme tě vůbec pustili samotnou" dodal Harryy a zakroutil nechápavě hlavou.
Bylo mi jedno co říkají, byla jsem šťastná že je vidím. Oba jsem objala.
Njedříc stáli jako solné sloupy, ale nakonec mě taky objali.
Vrátili jsme se domu, kde čekala studená snídaně.
,,Taky máte tak hlad??" zeptala jsem se kluků a pustila jsem se do toastů.
Louis otevřel pusu do O a okamžitě mě odtáhl od jídla. ,,To je jako druhý Niall" zasmál se Harry
Kluci po snídani zašli nakoupit nějaké jíslo, a mě napadlo že si můžu zaskypovat s Bonnie. Ale víc mě překvapilo, když mi zavolal Niall.
Hovor jsem přijala i když nerada.
,,Ahoj Nialle" řekla jsem s povzdechnutím.
,,Ahoj, tak jak je v Cambridge?" zeptal se, ale myslím že se spíš chtěl zeptat co tam dělám s klukama.
,,Pohoda, co v New Yorku?" usmála jsem se.
,,Super, pozdravuje tě Zayn a táta" prohrábl si vlasy, až teď jsem si všimla že je má jiný účes, vlasy měl vyčesané nahoru.
,,Joo taky Zayna pozdravuj" usmála jsem se. To s tátou jsme ignorovala.
,,Už budu muset tak zatím ahoj a pozdravuj kluky" usmál se . ,,Ahoj budu" jen co jsem to dořekla vypnul hovor.
Na hovor s Bonnie už nebyl čas protože přišli kluci.
_—_—_—_—_—_—_—_—_—_—_—_—_Okolo osmý hodiny přišla domů Carrie.
,,Tak co připraveni na párty??"
Kluci se po ní jen nechápavě podívali. Vlastně jsem jim to zapoměla říct.
,,No jak koukám nejste ani informováni" a podívala se směrem ke mě. ,,Ale nevadí, koukejte ze sebe udělat sexy neodolatelný lidi a můžem jít" mrkla na nás tři.
Každý z nás zamířil do koupelny, kluci ji měli spolu a já s Carrie.Namalovali jsme se, Carrie mi pomohla s oblečením, vlastně až na kraťasy bylo vše její. Červené tílko, černá kožená bundička a černé boty na podpatku. Ona si vzala fialové miny a foalové boty na podpatku, vlasy si zapletla do copu, já je nechala rozkuštěné. A byly jsme připravené na párty.
Kluci už na nás čekali v obýváku. Podle mě byli aww. Harry na sobě měl černé džíny a košily, Louis čepici na hlavě, černé tričko a rifle rostrhané na konenou.
_______________________________________________________
V klubu bylo dost lidí, ale dalo se tam dýchat. Carrie nás hned po příchodu odtáhla k baru na panáka a pak na parket. Užívala jsem si pohledy ostatních. Byla jsem čerstvé maso. Takhle nás nazvala Carrie. Zachvíli okolo nás bylo spoustu lidí, okolo mě a Car kluci, a okolo kluků samé výstavní holky.Byli to milý kluci, zvali mě pořád na pití, a bohužel já naivní jsem si myslela že to je jen pití, ale oni měli skryté úmysli, opít, rozdat si to a jít dál...Takže jsem nakonec skončila trochu víc opilá, ale nakonec mě někdo dostal ven z klubu. Byl to Harry. To se divím že zrovna on. Myslela jsme že rád zůstane u naivních naninek aby si užil.
Dovedl mě až domů. Cestou jsme vůbec nemluvili. Ani nebylo o čem.
Doma mě položil na postel. Myslela jsem že se vrátí zpátky. Přece jne to byli pěkné holky, ale ne on si sedl na mou postel a koukal na mě.
,,Nejdeš zpátky?" zeptala jsem se ho.
,,Přoč bych měl?" nadzved obočí.
,,Byli tam dost hezký holky tak proto.." zívnu.
,,Jo ale já jsem spokojenej tam kde sem. Usmál se a odhrnul mi vlasy z obličeje.
Jen jsem cítila jak rudnu. Ale pak mě napadlo co když jsem jen další z davu? Ale ten jeho úsměv...aww.
Koukal na mě a já na něj. A už nevím kdo z nás se naklonil k tomu druhému, ale to je jedno. Začli jsme se líbat. Já pod vlivem alkoholu a on protože to byl Harry. V tu chvíli mi to nevadilo. Zachvíli jsme už byli skoro nazí. Je vidět že Harry to nedělá poprvně jako já. Byla jsem trošku mimo...Ale vím že jsem to opravdu udělala, vyspala jsem se s Harrym Stylesem. Bylo to něco úplně úžasného a krásnýho.Ráno jsme se vzbudila a věděla jsem že musím vypadnou. Ale ne ven, musím se vrátit domů. Nemůžu tu být.
Vzbudila jsem Louise. Nejdřív vůbec nechápal o co jde. Nemohla jsme mu říct co se stalo, řekl by to Niallovi a ten by ještě něco udělal Harrymu. Rychle jsem se zbalila a Louis už čekal v autě. Vymluvila jsme se na to že je máma nemocná a potřebuje někoho kdo by se o ní postaral..To znělo jako dobrý důvod.
Dovezl mě domů za necelé tři hodiny. Byla jsem mu vděčná.
,,Děkuju Loui" usmála jsem se.
,,Není zaco" úsměv mi oplatil.
Vystoupila jsem z auta a odnesla si všechny kufry.
Louis asi za hodinu jen zpátky.
Bylo to zbabělý útěk, ale byla jsem ráda že jsem doma.
Po dlouhé době další díl, vůbec jsem nevěděla jak to napsat :D
ČTEŠ
Way to love (příběh s One Direction)
RomanceLexi je mladá dívka má nejlepší kamarádku Katie a otravného bratra Nialla. Vždycky si myslela že se o ní Niall nezajímá, ale co když je ve skutečnosti jeden z těch přehnaně ochranitelských brášků, který nedá svou sestřičku nikomu? A co se stane když...