S Katie jsme začly uklízet odpadky z obýváku, a kluci v kuchyni. ,,Hele nevíš co se děje mezi Niallem a Harrym?" zeptala se mě Kat potichu a by to kluci neslyšeli. ,,Taky sis toho všimla, já vůbec nevím" zašeptala jsem. Už jsme nic neříkaly a uklízely. ,,Tak jo v kuchyni je uklizeno chcete pomoct" přišel za námi Niall. ,,Jo jasně" řekla Kat. ,,Hele ty se zeptej Nialla a já Harryho" pošeptala jsem jí. Kývla hlavou na souhlas. Mrkla jsem na ní a šla směrem k Harrymu, který šel do obýváku. Otočila jsem ho směrem do kuchyně. Když jsem se ujistila že nás Niall neslyší zeptala jsem se ho. ,,O co jse mezi tebou a Niallem" opřela jsem se o linku. Prohrábl si vlasy ,,Nó" začal. Dala jsem si ruce v bok a sledovala jsem co řekne. ,,Možná by bylo lepší kdyby ti to řekl Niall" podíval se na mě. ,,Co proč jeho?" nechápala jsem. ,,Zepletej se jeho" řekl a odešel do obýváku. Chtěla jsem tam taky jít, ale Kat mě zastavila a odtáhla zpátky do kuchyně. ,,Tak co, řekl ti to?" zeptala se. ,,Ne řekl ať se zeptám Nialla." povzdechla jsem si. ,,Mě řekl úplně to samí" řekla Kat. Obě jsme daly rucev bok a koukli co se děje v obýváku. Ale nic zvláštního, jen tam tak seděli na gauči. Kat si šla sednout k nim. ,,Hej Nialle pojď sem!" zavolala jsem na něj z kuchyně. Protočil oči a vstal. Šel svalně pomalu. ,,Co chceš" řekl když konečně došel do kuchyně. ,,O co ti de" začla jsem. ,,O čem to mluvíš" divil se. ,,Nedělej blbýho, co si řekl Harrymu" začla jsem se vyptávat. ,,Co tě to zajímá" odsekl. ,,Je to něco se mnou" zeptala jsem se. ,,I kdyby tak co" zívl. ,,Tak jinak co si o mě řekl klukům od tebe ze třídy" dala jsem ruce v bok. ,,Jen aby tě nechali napokoji." To mi nešlo do hlavy přoč by to dělal. ,,Proč?" zeptala jsem se. Protočil oči ,,Tak hele vim jaky kluci od nás ze třídy sou, jen sem tě tím chránil." řekl. ,,Co proč bys něco takového dělal?" nepřišla jsem na jediný důvod. ,,Seš dost nechápavá, že by proto že si moje ségra?" řekl nakonec. Tak takovou odpověď jsm nečekala, byl to šok vědět že se Niall taky o mě zajímá. ,,Ale co si řekl Harrymu." zajímalo mě to hodně. ,,Úplně to samí" odpověděl. ,,Proč si mu to řekl?" nešlo mi to dohromady. ,,Ta pusa a to jak po sobě koukáte" koukl na mě. ,,Harry je ale přece úplně jiný než ostatní" řekla jsem mu. ,,Ale nechci aby s tebou něco měl" vypadalo to že se chová jako táta, přehnaně starostlivý. ,,Je to můj život tak se mi do něj nepleť" odsekla jsem mu. ,,Nebudu, ale ty nenabaluj mí kámoše jasný" ukončil rozhovor. ,,Vždyť o něj ani nestojím" řekla jsem když odcházel.
Naštvaně jsem přišla do obýváku. ,,Hele my už asi pudem" řekl Niall. ,,Fajn" řekla jsem bez zájmu. ,,Tak ahoj" řekla Kat. Harry vstal z gauče a s Niallem odešel.
,,Co je Lex" zeptala se Kat po tom co odešli. ,,Můj bratr je blb" řekla jsem naštvaně. ,,Proč, řekl ti co se stalo s Harrym" zeptala se. ,,Řekl" odpověděla jsem jí. ,,No a řekneš mi co se stalo?" dívala se na mě. ,,Oh no jasně, takže Niall řekl klukům v jeho třídě ať se odemě drží dál" skrátila jsem jí to. ,,No a co ten Harry" ptala se. ,,Víš jak mi dal tu pusu." Kývla hlavou a usmála se. ,,No tak mu řekl to samí" Kat udělala takový ten překvapený obličej ,,Co to jako fakt udělal" nemohla tomu uvěřit. Jen jsem kývla hlavou. Opřela se o gauč, chvíli jsme jen tak seděly. ,,Mám nápad" vyskočila z gauče. ,,Jakej" narovnala jsem se. ,,Mám nápad jak dát Niallovi lekci" usmála se. Opravdu miluju když má takovou tu pomstychtivou náladu. ,,Co navrhuješ" podívala jsem se na ní a usmála jsem se.
,,Tak nejvíc ho naštveš tím že budeš dělat pravej opak toho co chce" Podívala jsem se na ní ,,A co mám udělat začít chodit se všema klukama z jeho třídy" Chvíli přemýšlela ,,No to zrovna ne, chce to jen jednoho, někoho koho namá rád" řekla. ,,No jasně a jak mám vědět kdo to je o jeho kámoše se nestaram." Tak jsme přemýšlely co dál.
,,Hele rodiče se vrátí až večer tak nepujdem k vám?" zeptala se Kat. Vstaly jsme z gauče a šly k nám. Kat zamkla vchodové dveře. ,,Můžem k bazénu" navrhla jsem. ,,No to sem si mohla vzít plavky" zasmála se. Odemkla dveře a běžela pro plavky. Čekala jsem na ni venku před domem. Čekala jsem tak pět minut. ,,No co ti tak trvalo?" zeptala jsem se, ,,No nemohla jsem je najít" zamávala mi před očima dvoudílnýma plavkama.
Došly jsme před náš dům. Viděla jsem otevřenou garáž takže mamka byla někde pryč. Vešly jsme do domu a nikdo tam nebyl. Šla jsem si do pokoje pro plavky a s Kat jsme se převlékly v koupelně. K bazénu jsme si vzaly ručníky. Lehly jsme si na lehádka a opalovaly se. Bylo fajn mít od všeho klid. Ale to se během chvilky změnilo. Přišli totiž kluci Louis a Zayn s Niallem. Sedli si naproti nám. ,,Nehccete vypadnout" řekla jim Kat. Které jejich přítomnost vadila, a nebyla sama. ,,No hele ne máme tu celkem hezkej výhled" zasmál se Louis. Obě jsme protočily oči. Kluci se pak na sebe podívali, jako by si něco domlouvali pohledem. A najednou vzal Zayn Katie do náručí a shodil ji do bazénu. Než jsem zaregistrovala co se stalo byla jsem v Louisově náručí a už skoro u bazénu. Ale když mě tam házel chytla jsem ho za triko a on tam spadnul se mnou. S Kat jsme si plácli. A Zayn který byl na kraji bazénu se nemohl přestat smát. Ale na kraji to bylo mokré, Zayn uklouzl a už padal do bazénu. Teď jsme se smáli úplně všichni i Niall. ,,Vy ste dost" řekl a pořád se smál a pak odešel někam do domu. My čtyři jsme se na sebe koukali a smáli se. A pak mě napadlo že kluci by mohli něco vědět o tom co říka Niall klukům ze třídy. ,,Hele" doplavala jsem ke klukům. ,,Nevíte co Niall dokazuje tím že říká ostatním klukům aby mi dali pokoj?" zeptala jsem se potichu. ,,No víme" řekl Zayn. ,,A?" chtěla jsem to vědět. To už k nám připlavala i Kat. ,,Hraje si na velkýho bráchu" začal se smát Louis. ,,Ale proč to dělá" zeptala se Kat. ,,Hele to nevíme ale nám to řikal taky" koukl se na nás Zayn. ,,Docela mě to štve" řekla jsem naštvaně. ,,Se mu nediv seš jeho mladší ségra" řekl Louis. ,,Jo jenomže si myslí že sem ještě dítě" zamračila jsem se. ,,A ne snad" zasmál se Zayn a pak i Louis. ,,Ale proč to říká všem" povzdechla jsem. ,,Štve tě to u všech nebo jen u Harryho?" zeptala se Kat která před tím nic neříkala. ,,Kat!" zvedla jsem obočí a koukla směrem ke klukům. ,,Héj co bylo s Harrym" usmál se Louis a podíval se na mě. ,,Ale nic" sklpopila jsem hlavu. ,,Počkej já vim" řekl Zayn. ,,Co co" vyzvídal Louis. ,,řek mi to Tyler, prej se s nim vykousla" řekl a zasmál se. ,,Có " rozesmál se Louis. Nic jsem neříkala a s Kat jsme vylezli z bazénu zpátky na lehátka. Kluci přišli k nám a vzali nám ručníky. ,,Hej, vemte si svoje" zasmála jsem se když jsme za nimi pro ně běžěly. To už přišel Niall s Harrym. Oba se zasmáli. Zayn hodil Harrymu můj ručník se slovy ,,Chytej a běž" a zasmál se. ,,Né Harry" zasmála jsem se. Ale neposlouchal mě. Běžel kolem bazénu. Vrazil do Louise který běžel s ručníkem Kat. Jejich srážka způsobila další pád do bazénu.
ČTEŠ
Way to love (příběh s One Direction)
RomansLexi je mladá dívka má nejlepší kamarádku Katie a otravného bratra Nialla. Vždycky si myslela že se o ní Niall nezajímá, ale co když je ve skutečnosti jeden z těch přehnaně ochranitelských brášků, který nedá svou sestřičku nikomu? A co se stane když...