Nabídka

481 28 5
                                    

Přišla jsem domů a nikdo tam nebyl. Lehla jsem si na gauč a přemýšlela jsem. Jenže jsem zachvíli usnula.  Během mého spánku přišel domů Niall a jeho partička, se kterou si tak nějak teď rozumím.

,,Hele koukej" řekl pobaveně Louis a ukázal na mě. Zayn se jen zasmál. ,,Co s ní uděláme?" zeptal se Harry. ,,Co by si s ní tak chtěl dělat" řekl Niall a střelil po něm varovný pohled. ,,Klídek" řekl letmo Louis. ,,Dem ven?" zeptal se Zayn Nialla. ,,Jo jasný" kývl a šli směrem k zahradě. ,,Vy nejdete?" podíval se Niall na Louise a Harryho. Oba jen zakroutili hlavami. ,,Okey" pokrčil rameny ,,A nechte ji bejt" ukázal směrem ke mě.

Pohled Louise

Po tom co kluci odešli jsme si s Harrym sedli k Lex na gauč. ,,Víš proč jsou holky nejhezčí když spí?" zeptal se Harry a skoro se až zasmál. ,,No nevim proč?" taky jsem se potichu zasmál. ,,Protože jseou sticha" dořekl to se smíchem. ,,Oh" bylo jediné co jsem řekl, než jsem se začal smát, ale jen tak aby to neprobudilo Lex.

,,Hele" zasmál se Harry. ,,Znáš takovou tu věc se šlehačkou" dořekl to. ,,Myslíš to jak ji někomu nastříkáš do ruky a pak ho něčím lechtáš po obličeji?" podíval jsem se na něj. Harry s úsměven přikývl. A pak jsme oba šli do kuchyně hledat šlehačku. Asi po třech minutách jsme ji našli. Vrátili jsme se k Lexi, pořád spala. Už jsme ji chtěli nastříkat šlehačku do dlaně a pak ji pod nosem přejet jejími vlasy, ale v té chvíli se vrátil Niall. ,,Hele!! co to kruci děláte" kříkl na nás. Harry který měl šlehačku se lekl a Lex šlehačku neměla v dlani jak jsme plánovali, ale rovnou na obličeji, vlasech a i tričku.

To ji samozdřejmě probudilo. Pohybem ruky si šlehačku rozmazala, ale kdo by se takové reakci divil. ,,Vy blbové" křikla na nás a koukala směrem k Niallovi. ,,Co to né já, říkal jsem aby tě nechali" obhajoval se. Pak se na mě a Harryho podívala takovým naštvaným pohledem. ,,Teď už jen chybí třešniška" zavtipkoval jsem, Harry se začal smát jako šílený. Ale Lexi to asi moc vtipné nepřišlo. Vzala si kapesníky které byli vedle gauče na stolku a setřela si šlehačku z obličeje. ,,Ste idioti" křikla na nás a naštvaně odešla k sobě do pokoje. Pak jsme slyšeli jen ránu dveřmi. 

Niall na nás koukal se zvednutým obočím. A my se s Harrym cítili jako děti co rozbijí okno u sousedů a pak to musí doma vysvětlovat. ,,Říkal jsem aby ste ji nechali bejt" řekl nakonec Niall a odešel ven za Zaynem. Oni dva byli něco jako nejlepší kámoši. Nedali bez sebe ani ránu. Něco jako já a Harry a Kat s Lexi. 

,,Měli by sme jít za Alex" řekl Harry. ,,Asi jo" povzdechl jsem si. Nikdy nebyla naštvaná kvůli takovéhle srandě. ,,Ťuk ťuk" řekl jsem a naznačil jsem klepání na dveře. ,,Vypadni!" křikla na mě z pokoje. 

Pohled Lexi 

Ti blbové! idioti! Kvůli nim jsem od šlehačky a ješte z toho mají strašnou srandu. Ano normálně by mi to přišlo taky vtipný, ale sem celá nějak divná z toho, že se neuvidim s holkama přes celý prázdniny... A nebudou tu ani kluci. Vím že jsou poslední kdo by mi  chyběl, ale stejně. Dokonce mi bude chybět i Niall a to už je co říct.

Vyběhla jsem po schodech do koupelny abych si umyla šlehačku z vlasů a obličeje a tričko jsem hodila do koše na prádlo. Pak jsem šla pro čisté triko do pokoje. Ještě jsem nebyla ani převlečená a už se mi do pokoje dobýval Louis. ,,Vypadni" zakřičela jsem protože jsem nebyla ještě oblečená. Ale ne on nemohl počkat za dveřmi, ale vešel rovnou ke mě do pokoje a ještě s Harrym. Přitáhla jsem si k sobě tričko, keré jsem si chtěla oblíct než vešli. 

Chvíli na mě koukali a až pak se otočili a nechali mě oblíct si tričko. ,,Dobrý" řekla jsem jim aby se mohli otočit.,,Chcem se omluvit za tu šlehačku" začal mluvit Harry.,,To je dobrý" sedla jsem si na kraj postele a podívala jsem se na ně. Louis šel ke mě a chytl mě kolem ramen. ,,Co se děje medvídku" udělal smutný obličej.  Abych vysvětlila přezdívku MEDVÍDEK, tak takhle mi říkal když jsem byla ještě malá, on byl vždycky jediný z kluků, který se se mnou bavil. A řekl mi to pokaždý když jsem byla smutná, nebo naštvaná. Ale divím se že si to ještě pamatuje, neřekl mi to skoro už pět let.  ,,Ale nic Boo" odpověděla jsem mu, tak jsem mu zase říkala já. ,,Něco jo, co tě trápí" koukl na mě. ,,Jenom to že tu budu sama, celý prázdniny" sklopila jsem hlavu. Nikdy jsem přes prázdniny sama nebyla, vždycky tu byl někdo a teď nikdo. 

Koukli se po sobě s Harrym a pak se oba koukli na mě. ,,Co?" podívala jsem se na ně. ,,Pojeď s náma" řekl Harry. ,,Co?" řekla jsem s údivem. ,,No jasně, bude to super" přikyvoval Louis. ,,Nebude to divný, když s váma pojedu" zvedla jsem obočí. ,,Proč by mělo" ušklíbl se Louis. ,,Tak nevim, myslela jsem si že chcete jet sami" pousmála jsem se. ,,Ale prosimtě, takhle tam bude aspoň větší sranda" šťouchl do mě Louis. ,,Ale ja nemam ani spacák" ušklíbla jsem se. Kluci se po sobě podívali a pak Harry řekl ,,Ale to mi taky ne" a zasmál se. ,,A jak teda chcete stanovat?" divila jsem se. ,,Stanovat??" divil se Harry. ,,No to sem řekl jen tak" mávl rukou Louis. ,,Ale přoč?" zeptala jsem se. ,,No nejdřív jsem chtěl, ale pak nás pozvala Harryho sestra k sobě" usmál se Louis. ,,Aha a ono by nevadilo kdybych jela taky?" pousmála jsem se a podívala jsem se na Harryho který celou dobu chodil po pokoji. ,,Ne, vůbec" usmál se. ,,Ségra mě tam stejně chce jen proto abych jí hlídal psa mezitím co bude nakupovat" dodal Harry a zasmál se. ,,Tak pojedeš s náma?" koukl na mě Louis. ,,Promyslím to" usmála jsem se. ,,Tak fajn odjíždíme za tři dny tak si to rozmysli" usmál se Harry. Pak kluci odešli z mého pokoje. 

Díky moc že to čtete :))

Abych přidala další čast tak dejte aspoň 3-5 votes :) děkuju

mám vás ráda :* ;)

Way to love  (příběh s One Direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat