Rande nerande s Louisem

366 24 0
                                    

Seděli jsme s Harrym v koupelně, Louis mu dal prášek ale špatně mu bylo pořád.
Holky a Zayn s Niallem šli někam ven, a já tu zůstala sama s Harrym a Louisem.

,,Odvezem tě domů" usmála jsme se na Harryho.
,,A půjdeš se mnou?" podíval s ena mě psíma očima.
Kývla jsem. Bylo vidět že mu je opravdu špatně.
,,Aww, vy jste tak sladcí" pronesl Louis u dveří.
Vyplázla jsem na něj jazyk. Zvedli jsme Harryho ze země a dovedli ho k autu. 
Louis řídil a já s Harrym seděla vzadu.
Celou cestu říkal něco o tom aby Harry nezvracel..

Vešla jsem do Harryho domu. Páni, vůbec to nevypadalo jako by tu bydlel někdo jako Harry. Takže to tu zařizovala jeho mamka. Znala jsem ji jen od vidění, často chodila někam ven s tou mojí. 

Louis ho odvedl do obýváku a pak odjel. Zůstala sjem s Harrym jak jsem mu slíbila, no co mi zbývalo, nemohl takhle zůstat sám.

,,Nechceš si jít lehnout?" navrhla jsme mu. Kývl hlavou, vstal a vedl mě do svého pokoje. 
No tady to vypadalo přesně jak jsem si myslela, působilo to tak temně..
Tmavě modré zdi, velká postel s tmavým povlečením, naproti ní plazma, vedle postele skříň, a na druhé straně,kolečkové křeslo, stůl a na něm notebook.
Harry okamžitě zamířil do postele. Rozhlížela jsme se po pokoji. Bylo tu dokonce i uklizeno..

,,Půjdeš ke mě?" zeptal se a uvolnil půlku postele.
Přišla jsme k němu a lehla si do postele. Vypadal spokojeně. Zachvilku asi usnul. Byl tak awww.
Najednou jeho ruky chytla moje tělo a to mě nutilo víc se  k němu přimáčknout. 
Cítila jsem jak mu tluče srdce. A jak spokojeně oddechuje. 
Nechtěla jsem ho budit, uvolnila jsem jeho ruku a vstala z postele. 

Ještě jsem se na něj podívala jak spí, vypadal tak bezbraně a roztomile...
Vůbec ne jako bad boy.
Zavřela jsme za sebou dveře pokoje a odešla jsem. Pršl ajsme obývákem a předsíní a zabouchla jsme veknovní dveře.

Vyšla jsem na ulici a zamířila domů. Byla jsem už skoro v mojí ulici, když u mě zastavilo auto.
,,Sss" zasyčel řidič. Lekla jsme se a podívala se na řidiče.
,,Loui??" zeptala sjem se nechápavě,
,,Nasedej!" poručil my. Nic jsme nenamítala, obešla  auto a sedla na sedadlo spolujezdce.

,,Cheš mě unést?" zažertovala jsem.
,,Promiň ale nejsem Harry" zasmál se.
,,Ooh.." povzdechla jsem.
On se jne zasmál.
,,Tak kam jedem??" opřela jsme se o opěradlo, kožené sedačky.
,,Jdeš se mnou na skušební rande.." zatořil volantem.
,,Cože??" vyprskla jsem.
,,Chci někam vzít tu holku z kavárny..ale nevím kam a potřebuju s někým obejít pár míst" vysvětlil
,,A ona řekla že s tebou někma půjde?" nadzvedla jsem obočí.
,,Ještě ne" věnoval se řízení.
,,A proč si myslíš že půjde" 
Arogantně se uchechtl. ,,No ták..." na tváři mu zůstal úšklebek.
,,V tomhle seš jako Harry" procedila jsem skrz zuby.
Usmál se. Protočila jsme oči.
________________________________________
,,Děkuji" usmála jsme se na dívku za pultem, která mi podávala tác s Hamburgrem, hranolkami a kolou.
Louis si se mnou chtěl nacvičit rande, tak já z toho budu mít alspoň oběd zadara..

,,Bože cpeš se jako Niall" poznamenal.
,,No a?" řekla jsme s plnou pusou hranolek. 
,,Doufám jen že se ona tak moc necpe..." řekl tiše.
,,Jestli je taková jak si myslím tak nebude úplná favoritka fast foodu" mrkla jsme na něj.
,,To je možný..." pokrčil rameny a kousnul do svého kebabu.
Dojedli jsme a už mě zase naložil do auta a odvážel někam na druhý konec města. 

,,Dala bych si...tenhle borůvkový a čokoládový muffin" ukázala jsem do prosklené výlohy. 
Servírka mi vyndala muffiny na které jsem ukázala a dala je na hezký talířek. 
,,Ty nemáš dost po tom obědu?" divil se Louis.
,,Ne a navíc plaíš ty" vyplázla jsem jazyk.
,,Ještě dvakrát oříškové latte" usmál se na ni Loui.
Vzala jsem talířek s muffiny a zamířila jsem se stolu následovaná Louim s naším lattem.
,,Jak si věděl že mám nejradši oříškový" natáhla jsme se pro něj.
,,A jak si věděla že miluju čokoládový muffiny?" ukradl mi muffin z talířku.
,,Héj" okřikla jsem ho.
Jen se zasmál.
,,Sem bys jí měl vzít" řekla jsme a snědla poslední kousek.
Přikývl.
Odcházeli jsme a latte jsme měli v ruce.

,,No bylo to moc hezký někdy opakujem" mrkla jsme na Louise, když jsme seděla na sedadle spolujezdce.
,,Takhle bys mě přivedla na mizinu" protestoval.
Zasmála jsme se.
,,Tak jo můžeš mě odvést domů" otočila jsme hlavu na Louise.
,,To ale ještě není konec" usmál se.
On je vážně samí překvapení.

Zastavili jsme u mého domu. Nechápala jsme přoč teda říkal že to ještě není konec.

,,A pak udělám tohle" Názorně mi to předvedl.
Chytl mě za ruku a začal mi po hřbetu ruky přejíždět palcem. Koukl se mi hluboko do očí.
,,Nechtěla by si se stát mojí přítelkyní?" nepřestávala jsme se dívat do jeho modrých tyrkysových očí.
Bože kdyby se opravdu ptal mě a jen to nezkoušel řekla bych ano!!!
,,Omlouvám se Loui ale, nemůžu být s někým kdo namá hnědý oči.." řekl ajsme plně první kravinu co mě napadla.
On se začal smát jako šílený..Prostě cvok..
,,Tak to to nemá budoucnost..." zakončil to.
Teď jsem se smála i já.

,,Moc ti děkuju" usmál se Louis.
,,Za nic, já se alspoň najedla" mrkla jsem na něj.
Vystoupil z auta a doprovodil mě až k vchodovým dveřím
Tam mě políbil kamarádsky na tvář. Asi jsem trošku začervenala.
,,Ahoj" rozloučil se.
,,Ahoj" zamávala jsme mu když nastoupil do auta.

Tak co myslíte, budou spolu Lexi a Louis něco mít?

Děkujuu všem svým čtenářkám :3 
Miluju vás <3 <3

Way to love  (příběh s One Direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat