Get this party started already

46 7 0
                                    

Chapter 4. Get this party started already

“Lost in the city of angels

Down in the comfort of strangers

I found myself in the fire burned hills

In the land of a billion lights”

THIRTY SECONDS TO MARS - City Of Angels 

Aeroport LAX, 3 PM.

Fetele suspină din cauza întârzierii bagajelor lui I. Stăteau amândouă pe geamantanele, oh, multele geamantane ale lui A, fumând câte o țigară și făcând conversație neînsemnată. I ăși deschide plictisită o revistă și își aruncă ochii peste femei photoshopate, machiate și îmbrăcate în limitele ultimelor tendințe din modă. Duce degetul mare asupra feței unul model, de parcă ar vrea să îi atingă pielea perfectă, plină de fond de ten și luminozitate setată din programe de editat. Zâmbește ca pentru ea, știind că aceste persoane nu sunt nici pe departe atât de frumoase pe cât par la TV, și mai știind că e mult mai atractivă, ea și prietena ei, decât oricare dintre ele. Rămâne mulțumită în urma frunzăritului unei reviste prea-cunoscute de modă și styling, și lasă chiar să i se vadăasta pe față. Dar zâmbetul îi piere când o vede pe A în colțul ochiului, stând țeapănă și cu privirea țintită într-o direcție anume. Își mișcă și ea ochii în aceeași privire și observă acolo o fată, părea asiatică. Nu era îmbrăcată extraordinar, dar avea un aer foarte superior pe lângă ea și arăta foarte atractivă, frumoasă, poate chiar gingașă. Nu înțelegea de ce A îi dădea atenție acestei fete dintr-o dată, dar devenise interesată de subiect. Însă până să reușească să întrebe ceva, A o atinge pe mână și cu o simplă mișcare de cap, o invită pe fată să fie atentă în aceeași direcție de mai devreme, iar I vede de această dată alt peisaj: asiatica venind spre ele.

Se oprește în fața lor și zâmbește. Ochii i se vedeau nu foarte clar prin lentilele ochelarilor scumpi, dar cele două își puteau da seama ca părea amuzată de priveliște. Tipa rămâne silențioasă pentru câteva momente, rotindu-și capul de la una la cealaltă, analizându-le la sânge. Își întărește zâmbetul și îșu umezește buzele, sigură pe ea.

-       Aveți o țigară? Întreabă ea simplu.

Cele două se privesc cu subînțeles. I îi înmânează pachetul de țigări, iar A își menține privirea la prietena ei, făcând-o să înțeleagă că tipa nu e îmbrăcată bine. I aprobă din mișcări subtile ale capului.

-       Mulțam, spune tipa, aprinzându-i țigara și trăgând un fum zdravăn din ea.

Ochii fetelor o urmăreau cu privirea, de la mâna slabă și osoasă cu țigara prinsă între degete, la inelul simplu de pe degetul mic, de la sandalele demodate la încheietura minusculă, de care atârna o brățară finuță, pe care scria o inițială. Amândouă se strâmbă subtil doar la gândul că mai există persoane care poartă brățări la încheieturile de la picioare, însă trec peste când observă ceasul auriu semnat Michael Kors.  

Numai ceasu’ e de ea. Expresiile goale ale fetelor o amuza și o intriga destul de mult pe tipă.

-       Vreți să fim prietene?

Tipa zâmbea cu subînțeles, din nou amuzată de expresiile lor. Nu așteaptă un răspuns la întrebarea îndrăzneață a ei și continuă să le farmece pe cele două suflete pierdute din fața ei.

-       Sunt Hope, încântată. Vreți să ieșim în oraș? Eu voi pleca din țară curând.

Cele două realizează că nu au reacționat la nicio întrebare/afirmație de-a lui Hope și se ridică pe rând de pe bagajele lui A. Cea mai sociabilă dintre cele două, A, aprobă din cap și îi întinde mâna lui Hope, urmată de un gest leneș din partea lui I, tot cu același scop.

Hope nu se gândește de două ori, luând numerele fetelor și aruncând un ”Ne vedem când ne vedem” spre ele, îndepărtându-se încrezătoare spre taxiurile din fața aeroportului. Însă o mașină era parcată deja acolo, așteptâd-o, iar ea se urcă, nu înainte de a le saluta cu o îndoire a încheieturii, pe fete.

Cele două rămân perplexe în urma acestei întâlniri bizare, dar uită repede din pricina bagajelor pe care și le-a recuperat I, așa că au pornit mai departe, spre hotelul la care erau deja cazate sub numele angajatorului lor.

Se fac comode, fac dușurile de rigoare și, normal, se așează amândouă în pat, deschid televizorul imens din fața patului și adorm în scurt timp.

Sunt trezite de sunetul asurzitor al telefonului lui I. După numeroase încercări, persoana în cauză nu renunța așa ușor, și primește chiar și răspuns. Era Alex.

-       În seara asta ieșim. Îți trimit prin mesaj adresa localului, trebuie să punem la punct unele chestii, să fiți acolo la ora exactă.

Până ca I să proceseze ce tocmai auzise, Alex închide telefonul, iar la câteva secunde distanță, telefonul sună din nou, marcând primirea unui mesaj nou. Așa cum promisese, le-a trimis fetelor o adresă și o oră. I oftează când realizează că mai este puțin timp până la ora stabilită, o trezește pe A și sar amândouă din pat. În toată somnolența lor, reușesc să se aranjeze și să iasă din casă, cu un sfert de oră mai devreme față de ora respectivă. Nasol.

“Y'all gon' make me lose my mind up in HERE, up in here 

Y'all gon' make me go all out up in here, up in here 

Y'all gon' make me act a FOOL up in HERE, up in here 

Y'all gon' make me lose my cool up in here, up in here “

DMX - Party Up (Up In Here)

Truth or dareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum