„You're a jerk" "I know"

27 4 1
                                    

Chapter 13. „You’re a jerk” “I know”

We think you're a joke

Shove your hope where it don't shine

I know if I know another way

I can't look the other way

I know another way

I'll tell them so right to their face

Santigold - Shove it

          Coreea de Sud era cunoscută pentru vreme un pic mai răcoroasă decât în România, însă fetele, da, aceleași două fete de care tot vorbim noi aici, erau ajutate de mai mulți factori – precum băuturile dulci, sau poate faptul că întâmplarea dinauntru le dăduseră valuri calde alternate cu reci din pricina privirilor ucigătoare de la doi băieți anume - pentru a nu îngheța, într-o noapte așa frumoasă, dintr-un corp al hotelului în celălalt, unde aveau ele camerele. Nu au schimbat prea multe vorbe în drumul lor, poate din cauza oboselii care le-a lovit pe amândouă subit, iar când au ajuns în cameră au căzut late pe pat, fără a mai face vreun effort să se demachieze, dezbrace sau să se încăleazcă – sau mai bine răcească – cu un duș.

Ferestrele fuseseră deschise toată ziua, vântul rece bătând ușor materialul draperiilor, dându-I o imagine de fluiditate. Liniștea nopții și întunericul total din cameră le adormea pe amândouă. Se simțeau ca niște regine, să stea într-un pat atât de confortabil, într-o cameră atât de scumpă, pentru o perioadă nedeterminate. Ah, și acel cuvânt le intriga pe amândouă grav, nedeterminat. Era atât de frumos să nu știi cum va decurge ziua de mâine, să nu te complici cu prostii precum căsătorii pentru viză, relații de care se legau doar speranțe și atât, minciuni depresii. Și cele două se gândeau la aceleași lucru, în același timp, fiind pe punctul de a adormi, totul era atât de clar și atât de încețoșat, atât de simplu. Și această simplitate le lăsa să doarmă liniștit, mă rog, poate pentru câteva minute.

-       Frate, ce faci, dă-l pe gât!

-       Ce-ai, tati, vrei să mă îmbăt deja? The night is young!

-       Ești o fetiță.

-       Ți-am spus de atâtea ori să nu îmi mai spui așa!

-       Fetițăăăă!

-       Termină!

-       Auu, ce naiba faci? Nu mai da, frate!

-       Asta pentru a te învăța minte să îi respecți pe cei mai mari decât tine!

-       Sunt mai înalt, așa că nu se pune.

-       Offf, Doamne.

Dar toată această conversație era în cu totul altă limbă, și anume coreeană. Fetele nu înțelegeau nimic, dar nici nu trebuiau să înțeleagă, pentru că numai sunetul vocilor le enerva grav. Doar gândul că cineva le va încânta cu prezența toată noaptea, le făcea să scrâșnească din dinți.

Nervoasă, A se ridică în poziție de șezut, fiind urmărită de ochii goi ai lui I care abia se trezise din somnul superficial în care căzuse cu nu mai mult de zece minute în urmă.

-       De unde se aude?

A nu răspunde și așteaptă ca aceleași voci să vorbească din nou, pentru că pe moment acestea se pierduseră în noapte. A oftează liniștită, se așează la loc și se duce cu gândul în același loc frumos unde era acum câteva momente. Dar, din nou, vocile enervante încep din nou.

Truth or dareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum